wtorek, 28 maja 2019

Crazy in wons

Motto:
gość_29081889: wibrująca_mrówka

Oak_Bluffs:
tem mrowka podobno ma na gebie wyraznie zarysowany debilizm

***

Oak_Bluffs: Elegia masz inteligetna twarz
Oak_Bluffs: wysokie czolo swiadczy o wysokiej inteligencji
***
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka ty jestes tak pospolity ze szkjoda gadac
***
uroczy_sukinsyn: ja też mogę?
Oak_Bluffs: co mozesz?
Oak_Bluffs: top twoje zdjecie ile ty masz lat ?
uroczy_sukinsyn: wiecznie 17
Oak_Bluffs: uroczy_sukinsyn to stare zdjecie z lat 60 czy 70
uroczy_sukinsyn: tak?
Oak_Bluffs: beatlesi mieli takie fryzury
uroczy_sukinsyn: coś nie tak z moją fryzurą?
Oak_Bluffs:  moze byc nie jest tak zle
uroczy_sukinsyn: wydajesz się w tym dobra, o czym świadczy moja twarz?
Oak_Bluffs: myslisz?
Oak_Bluffs: wiuesz co tak szczerze to slabo ja widac p ciezko z profilu cokolwiek stwierdzic musza byc wyrazne oczy ksztalt twarzy
uroczy_sukinsyn: przecież dobrze widać
Oak_Bluffs: mi sie podobal john lennon lubie taki typ urody
uroczy_sukinsyn: to ten lepszy profil!
Oak_Bluffs: ciezko mi cokolwiek powiedziec niewidac dokladnie twarzy
***
kciukiem_w_mózg: też czekam, co Oak_Bluffs powie
kciukiem_w_mózg: jestem ciekawa
uroczy_sukinsyn: chyba już nic, bo profil jej nie wpadł w oko

***

edinson_cavani: Oak_Bluffs siema stara prukwo
Oak_Bluffs: edinson_cavani targaj blache pedale
edinson_cavani:
jaspero: o jak romantycznie sie zrobilo
edinson_cavani: zartuje, co sie od razu denerwujesz
Oak_Bluffs: edinson_cavani a kto ci napisal ze sie denerwuje
edinson_cavani: nie wygladasz na rozluzniona
edinson_cavani: na pewno masz purpurowa twarz juz
Oak_Bluffs: mam twarz blada jakjbym miala anemie
edinson_cavani: a masz?
CrystalMethod: może to Hashimoto

CrystalMethod:
może to jej urok

wibrująca_mrówka:
 henna na wąsy!
Oak_Bluffs: CrystalMethod hashimoto widac na twoim ryju kobyla
CrystalMethod: może to anemia
CrystalMethod: baba z won
sem.sialalallallala
Oak_Bluffs: a oprocz hashimoto jeszcze tepote wyraznie zarysowana
CrystalMethod: zrobiłabyś karierę w cyrku
Oak_Bluffs: a ty w horroprach bez charakteryzacji
wibrująca_mrówka: damn, a na mojej mordzie nic nie znalazła
CrystalMethod:
edinson_cavani: kobietom w pewnym wieku nie wypada sie angazowac w jakies czatowe potyczki
Oak_Bluffs: zeby wklejac sobie na awatar beyonce to trzeba miec ostre kompleksy
CrystalMethod:
Oak_Bluffs: ona mysli ze cos zlapie na zdjecie piosenkarki
wibrująca_mrówka: CrystalMethod cze Beyonce!
CrystalMethod: cze
CrystalMethod: podklep pudelkowi
CrystalMethod: ze queen B płynie dziś na borholm
CrystalMethod:

CrystalMethod: a Hashimoto płynie ze mno

noTrudno:
ona czuję we mnie pinionc,wystroila się jak Bijonc
CrystalMethod: kręci wąsa drinka pijąc
noTrudno:
Oak_Bluffs: biedna kobyla lat 40 bez faceta szuka pocieszenie wsrod 17 latkow
CrystalMethod:
Oak_Bluffs: cos musi miec z pedofila
wibrująca_mrówka:
CrystalMethod: uhuhhuhhh
CrystalMethod: cudnie!

Edytowane 29.07.19

Oak_Bluffs: jak patrze na kobyle to tak jakby widziala krzywonosten sam typ urody
Oak_Bluffs: ten tepy wyuraz twarzy wyraznie zarysowany debilizm




Powiązany wpi
s: Ciekawy przypadek wibrującej mrówki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.