poniedziałek, 27 maja 2019

Z cyklu: Selekcja naturalna - ''35 raz''

Ziben: Witam, potrzebuję pomocy, nie potrafię sobie poradzić. Kobieta zostawiła mnie dla innego po 7 latach. Proszę... Mam myśli samobójcze i 2 nieudane próby za sobą. Nie mam już celu w życiu i nie potrafię sobie znaleźć innego
_-Satyr-_: Ziben internet ci nie pomoze tylko pograzy jeszcze bardziej

_-Satyr-_:
na internet nie licz bo tu zwariujesz gorzej

SamaNieWiem:
Ziben ej. serio?podziękuj jej

SamaNieWiem:
skoro tak zrobiła to nie masz za kim plakac

Ziben:
Nie wiem co mam robić ;(
SamaNieWiem: do psychologa pojdz
SamaNieWiem: Tak będzie najrozsadniej
Ziben: Dzięki. już 6 dni nie jadłem nie piłem. Tragedia, nie mogę się pozbierać.
_-Satyr-_: przynajmniej schudniesz
SamaNieWiem: to koniecznie psycholog
gość_04927353: uuu to jeszcze poboli
Ziben: Masakra się dzieje w mojej głowie no dobra, może i racja z tym psychologiem
Ziben: Dzięki
_-Satyr-_: teraz chcialbys jakies urzadzenie ktore wylacza twoje mysli
gość_04927353: Ziben zaczales zycie na nowo bez niej tylko teraz musisz je zaakceptowac, te nowe
wibrująca_mrówka: to*
gość_04927353: to* dzieki mrow
Ziben: Znaczy się ok, zaakceptowałem już, tylko nie mam celu.
Ziben: Nie mam znajomych, ani nic :/
Ziben: Nie potrafię wystartować
gość_04927353: to powoli sie znajda

gość_04927353:
Daj sobie czas

_-Satyr-_:
Ziben no to chuujoza
gość_04927353: _-Satyr-_ :d
_-Satyr-_: pamietaj ze smierc jest naturalna a reinkarnacja jest prawem fizyki
_-Satyr-_: ja sie w 2013 rozstalem z moja ukochana ale to ja ja zostawilem
SamaNieWiem: _-Satyr-_ bo wolales chlac? A ona nie chciała z Tobą?

_-Satyr-_:
SamaNieWiem chyba jestes za glupia zeby gadac ze mna
gość_04927353: SamaNieWiem

SamaNieWiem:
_-Satyr-_ no pisz
SamaNieWiem: prYznaj sie

Ziben:
Myślałem o śmierci, próbowałem 2 podejścia. przy pierwszym pasek nie wytrzymał, przy drugim po tabletkach nasennych i alko obudziłem sie jak niby nigdy nic
wibrująca_mrówka: Ziben idź nie trolluj, ludzie tu kanapki jedzą.
jasnycień: 35raz dzis bede sie zabijac i poraz kolejny wzrok sobie odbierac...
Ziben: Nie troluję... ale macie rację, do psychologa
_-Satyr-_: Ziben zakladam ze se jaja robisz ale coz tu sie odgrywa role to mozna leciec z takim czyms
Ziben: Nie robię sobie jaj
Ziben: Nawet nie wiesz jak cierpię...
_-Satyr-_: w takim razie utknales w dupie
Ziben: Dzięki
_-Satyr-_: a skad wiesz jak inni cierpia ?
jasnycień: jestescie złym losem złym
Ziben: Szukałem tylko pocieszenia, wsparcia
_-Satyr-_: "SPOJRZCIE NA MNIE OTO JA KTORY CIERPI NAJBARDZIEJ WE WSZECHSWIECIE !!! "
wibrująca_mrówka: Ziben no jak 6 dni nie piłeś a czatujesz....  to pewnie ogromnie
gość_04927353: W jakiej dupie? Wyswobodzil sie ze związku
Ziben: Nie piłem, bo nie mogę...
jasnycień: dobra...widze ze jakos zadzialalem
jasnycień: nara

SamaNieWiem: _-Satyr-_ halo. zajmij się mna
_-Satyr-_:
Ziben naucz sie buddyzmu
Ziben: co przełknę to od razu cofam
Ziben: smacznego
_-Satyr-_: wszyscy cierpia
_-Satyr-_: inni mniej inni wiecej

gość_04927353:
Ziben a ja jestem gruba i nie mogę schusc i to tez problem

Ziben:
Rozumiem, nie będę na was przelewał tego
Ziben: dzięki
_-Satyr-_: no nie ma rady
_-Satyr-_: znajdz se nowa babe
_-Satyr-_: masz forse ? jak masz forse to i baba bedzie
Ziben: Nie chce kolejnej baby, w tym problem
_-Satyr-_: skoncentruj sie na czyms zeby nie myslec o tym

gość_04927353:
Na co mu nowa baba, zeby znowu go rzucala

Ziben:
Skrzywdziła mnie potężnie.

gość_04927353:
Ziben baby juz takie sa

_-Satyr-_:
no to nie miej
_-Satyr-_: skoncentruj sie na czyms
_-Satyr-_: robota albo hobby
_-Satyr-_: ale to jest kwestia osobowosci tego naprawic sie nie da
Ziben: Problem z robotą jest taki, że jestem właścicielem jednoosobowej
Ziben: klient jest rzadko, bo raczej programista nie ma zbyt dużo ruchu
Ziben: :/
Ziben: Dlatego tu przyszedłem
wibrująca_mrówka:
_-Satyr-_: no wlasnie
gość_04927353: Ziben kity nam wciskasz
wibrująca_mrówka: gość_04927353

_-Satyr-_:
skad znasz ten czat jak tu sie znalazles ?

_-Satyr-_:
chyba nie wiesz ze fiuteria to banda bezuzytecznych wrednych debili
gość_04927353: Ahahaha
SamaNieWiem: A _-Satyr-_ to nasz naczelny alkoholik. odpad nad odpady
SamaNieWiem: lider grupy

_-Satyr-_:
teraz SamaNieWiem bedzie do mnie pyskowac bo mi sie nie chce z nia gadac

SamaNieWiem:
_-Satyr-_ no

Ziben:
Skąd znam? Wpisałem w google chat psycholog
Ziben: i tu się pojawiło
nickKershaw: bardzo mam chec znow se wzrok odebrac ... a rarytasem jest moja smierc dla mnie po 20probie samobojczej przestalem juz przezywac ze popelniam samobojstwo

nickKershaw:
mowie szczerze Serio

wibrująca_mrówka:
Ziben pominąłeś pozostałe 20 wyników o psychologach i poradniach i wlazłeś na czat TOWARZYSKI
wibrująca_mrówka: brawo za bycie debilem.
Ziben: Dziękuję
gość_04927353: Ziben poderwij sobie jakąś i poswintuszcie na priv
Ziben: w emocjach nie czytam
gość_04927353: Mnie nie bo ja jestem gruba
_-Satyr-_: Ziben sluchaj
_-Satyr-_: nie ma zadnej rady na sytuacje ktora przedstawiles
_-Satyr-_: nie ma magicznej piguly ze lykniesz i wszystko bedzie dobrze
wibrująca_mrówka: a na głupotę nie ma lekarstwa.
_-Satyr-_: mozesz zrec psychotropy ale to blad
_-Satyr-_: po prostu sie skoncentruj na robocie i hobby

Ziben:
Dzięki

nickKershaw:
ja chce tylko niemiec wzroku
nickKershaw: kolejny raz
nickKershaw: dla siebie tylko

nickKershaw:
rozpuszczalnik sobie wstrzyknolem raz myslalem ze dojdzie do nerki albo do mozgu albo mi reke utna ehh...

SamaNieWiem:
nickKershaw

gość_04927353:
nickKershaw chyba ignor

_-Satyr-_:
nowa baba przyjdzie z czasem
Ziben: Masz rację, dzięki Satyr
gość_04927353: Baba to bedzie na Wielkanoc
_-Satyr-_: hymnem tego czata jest gracjan roztocki
_-Satyr-_: "kupe sobie strzele z rana"
_-Satyr-_: "pozniej jeszcze na spacerze"
wibrująca_mrówka: brawo Satyr, powiedziałeś dorosłemu facetowi, że rozstanie to nic i pozna kogoś nowego
wibrująca_mrówka: normalnie jakbym czytał rozmowę matki z 14 latką
wibrująca_mrówka: i o dziwo TO DZIAŁA

gość_04927353:
bo chyba wtedy nic nie da się doradzić
wibrująca_mrówka: no patrz. nie da się a ludzie nadal z takimi głupotami chcą albo do psychologów albo nastolatków na czatach

gość_04927353:
miales jakies rozstania w zyciu traumatyczne?
wibrująca_mrówka: nie. nawet nadal śpię z misiem z dzieciństwa.

gość_04927353:
taki duzy i z misiem
wibrująca_mrówka: bo kocham mojego misia i nie chcę by czuł się samotny beze mnie
gość_04927353: jesteś taki czuły




nickKershaw:
pukpuk
gość_04927353: Psycholog to nie doradza raczej ?
wibrująca_mrówka:
tutaj każdy idiota uważa, że psycholog bierze 150 zł za 45 minut za to, żeby powiedzieć ''poznasz nową kobiete, nie łam się''
wibrująca_mrówka: i że powinien to robić też po pracy i za darmo.
gość_04927353: Az 150?
wibrująca_mrówka: owszem.
gość_04927353: Psychiatra to rozumiem ze tyle, bo to lekarz
SamaNieWiem: na nfz jest za darmoszke

SamaNieWiem:
tylko skierowanie trzeba miec

wibrująca_mrówka:
nie no, zależy od miasta
gość_04927353: Ale psycholog az 150
wibrująca_mrówka: ale 100 zł przeważnie
gość_04927353: Nie lepiej dorwac wolnego sluchacza na ławce w parku i wyzalic sie gratis?
wibrująca_mrówka: im to powiedz
wibrująca_mrówka: jakby ich problemy były poważne i prawdziwe to by poszli do prawdziwego i poważnego lekarza
wibrująca_mrówka: a nie tu.
gość_04927353: Gdybym miala korzystac z takich uslug to wolalabym isc do psychiatry, przynajmniej to lekarz i leki jakies moze przepisac ewentualnie
gość_04927353: wibrująca_mrówka noo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.