sobota, 4 maja 2019

Wraz z nadejściem wiosny samice trochę przesadzają

Zołza24: Dobry wieczór wszystkim
Zołza24: Czy znajdę tu jakiegoś przedstawiciela płci męskiej skorego odpowiedzieć mi na kilka pytań z ankiety, którą prywatnie przeprowadzam?
wibrująca_mrówka: Zołza24 casting na męża?
Zołza24: Pytania na przeróżne tematy, zapraszam na priv chętnych
Elegia: A dlaczego kobiety nie mogą?
Elegia: Czuję się dyskryminowana
Zołza24: Bo kobietą to ja jestem i mniej więcej je rozumiem, chciałabym teraz pojąć facetów xD

Elegia:
Zołza24 satysfakcjonuje mnie Twoja odpowiedź Niewiasto

wibrująca_mrówka:
Zołza24 okej, wchodzę w to

konkret888:
Zołza24 podejżana jestes :p

Zołza24:
haha, tak? Dlaczego? Boisz się?
konkret888: mnie nie zrozumiesz
Zołza24: sprawdźmy (;
konkret888: dajesz
Elegia: Ja również mam kilka pytań
Elegia: Dlaczego biedronka jest mała?
Elegia: Czy może być morze bez dna?
Elegia: Czy każda królewna ma pałac?

konkret888:
Elegia dłupie pytania

chiacynta:
znam odpowiedz!!
chiacynta: Bo bog tak chcial
chiacynta:
Bóg

chiacynta:
chcial...... to jest tak.... jak chcial

*Spirit*:
stoi
Elegia: chiacynta brawo Ty!

mindtrap:
albo co robi wiatr, gdy nie wieje?

LeniwiecChaosu:
Drapie sie po jajkach
wibrująca_mrówka: ę*
Elegia: mindtrap śpi...
LeniwiecChaosu: Byc może Mró
mindtrap: LeniwiecChaosu to chyba twoje wiatry to robia.
LeniwiecChaosu: Nie zaprzeczam ale też nie potwierdzam

***

wibrująca_mrówka: ok, dawaj.
Zołza24: Gdybyś miał wybrać spośród tych trzech kobiet: a) dobrze gotująca b) uwielbia seks c) diabelnie inteligentna, którą byś wybrał? U żadnej z nich te cechy nie pokrywają się.
wibrująca_mrówka: c
Zołza24: Trzy cechy, których nie znosisz w kobiecie.
Zołza24: Charakteru
wibrująca_mrówka: hmm
wibrująca_mrówka: niezdecydowanie
wibrująca_mrówka: wulgarność
wibrująca_mrówka: impulsywność
Zołza24: wulgarność... hm, nawet w łóżku?
wibrująca_mrówka: nawet
wibrująca_mrówka: nie myl tego z pikanterią
Zołza24: no dobrze w takim razie co w kobietach uwielbiasz
wibrująca_mrówka: to że bywają czułe, kobiece i subtelne
Zołza24: a pomijając sfery intymne... co sprawia, że z kobietą spędza się czas przyjemniej niż z innym facetem?
wibrująca_mrówka: nie są tak nadęte, nie próbują za wszelką cenę uchodzić za ''lepszego od innych''
wibrująca_mrówka: mężczyźni, których poznawałem, zaczynali najczęściej od chwalenia się i próby zdeprecjonowania mnie
wibrująca_mrówka: zwłaszcza w grupie
wibrująca_mrówka: kobiety po prostu wolą normalnie spędzić czas
Zołza24: oh przy facetach owszem, ale przy innych kobietach? ehh, ciągła rywalizacja
wibrująca_mrówka: to zależy
wibrująca_mrówka: jeśli się jakiejś podobałem to było widać, że próbowała zabłysnąć
wibrująca_mrówka: ale kiedy były to grupki mieszane, po prostu znajomych - było fajnie
Zołza24: A znasz odpowiedź na odwiecznie nurtujące mnie pytanie? Dlaczego faceci częściej wybierają tę brzydszą z dwóch koleżanek? Nawet jeśli wcale nie ma lepszego charakteru? Tzn, nie jest bardziej inteligentna ani miła.
wibrująca_mrówka: zapewne dlatego, że ''brzydsza'' wg kobiet nie musi być 'brzydsza' wg mężczyzn. a każdy człowiek ma jakiś gust. to że dogaduje się z jedną, i to z nią chce być, to bardziej kwestia dopasowania i charakteru.
wibrująca_mrówka: bo to nie jest wybór: wybierz ładniejszą wg tego co uważają kobiety
wibrująca_mrówka: tylko: wybierz osobę, z którą będzie ci dobrze razem
wibrująca_mrówka: podobnie słyszałem żal np. ''ona chce z tobą być, czemu z nią nie spróbujesz? bo jest brzydka?''
wibrująca_mrówka: i nikogo nie obchodziło, że znałem ją 2 lata, znałem jej poglądy i potrzeby, życiowe pragnienia i to się z moimi nie pokrywało
wibrująca_mrówka: uważali, że skoro ona chce to ja też muszę chcieć
wibrująca_mrówka: tak samo kobiety uważają, że skoro one by coś wybrały, to facet też to musi chcieć
wibrująca_mrówka: a tak nie jest.
Zołza24: no dobrze, oczywiscie, zgadzam się
wibrująca_mrówka: facet to też człowiek, który ma marzenia, plany, pragnienia, potrzeby itd.
wibrująca_mrówka: zapytaj kobiety czemu biorą nieraz tych brzydkich choć marzą o modelu
wibrująca_mrówka: odpowiedzi pewnie będzie dużo i różnych
Zołza24: czy wy dzielicie jakoś kobiety? na jakieś dziwne kategorie? typu: do ruchania, do kochania, do picia piwka
wibrująca_mrówka: mogę mówić za siebie, że znam kobiety z którymi nigdy bym nie próbował romansować, znam takie, które są moimi kumpelami od piwa, a znam takie do których wzdycham, bo mi się podobają
wibrująca_mrówka: są też takie, z którymi mógłbym/chciałbym być
wibrująca_mrówka: znałem i takie, które poza seksem nie miały nic do zaoferowania
wibrująca_mrówka: niektórzy mężczyźni mają dziwne wyobrażenie o kobietach jak o boskich i nieosiągalnych idealnych istotach
wibrująca_mrówka: ci mężczyźni, którzy nie bardzo wiedzą jak się z kobietami komunikować
wibrująca_mrówka: którzy podziwiają ich zdolności, choć sami mogliby się ich nauczyć
wibrująca_mrówka: albo podziwiają sam fakt bycia kobietą - nie rozumiem czemu, bo kobiety to też ludzie
wibrująca_mrówka: poza tym, każdy dzieli ludzi
wibrująca_mrówka: na znajomych, przyjaciół, partnerów, bliższych ludzi, na takich których unika lub nie lubi
wibrująca_mrówka: na atrakcyjnych i potencjalnych partnerów seksualnych, albo na ''nieee, w życiu z nim się nie umówię''
wibrująca_mrówka: następne pytanie?
~Zołza24 zamknął okno priva

***

SinSinarri: Zołza24 poszla juz zanim zdążyłem odpowiedziec ;D
wibrująca_mrówka: pewnie jej facet wrócił do domu


Powiązany wpis: Honor, tupet, paranoja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.