poniedziałek, 6 maja 2019

AniaJJ: Po co ludzie wchodza i zala sie swoimi problemami do obchych ludzi???

Motto:

gość_63219531: Tutaj jest tak, że ktoś napisze z czym ma problem, a potem wszyscy go za to hejtują?
gość_63219531: Skoro tak wszyscy to robią to dlaczego ludzie tutaj wracają? (Zakładam, że wracają)


***

kamil23.....:
szukam osoby do wysłuchania
kamil23.....: problem


Gosia_445678:
Mam problem i nie wiem co mam robić


gość_67017824:
Cześć, mam problem

nawalony35: cześć
nawalony35:
pogadalaby jakas kobieta? nie chce seksow mam problem

samotny_33_zg:
cześć znajdę tutaj osobę z którą mogę porozmawiać o problemach

Gosia56: Mam problem
brama_ciemnosci_: jak wielu innych
Gosia56: Potrzebuje sie wygadac z psychologiem
brama_ciemnosci_: to idz do terapeuty
Gosia56: Ok
~Użytkownik Gosia56 opuścił już ten pokój.


olczias: Czy są tu osoby które byłyby w stanie chociaż wysłuchać jaki mam problem i jak z nim dalej postępować?
Nick85#23v2: ciezko bedzie zwazywszy, ze to czat
Nick85#23v2: ale przeczytac mozemy
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: nadal mnie ciekawi czemu z tym nie idą na Zwierzenia
~Użytkownik olczias opuścił już ten pokój.


Krk_33:
mam problem czy jest ktoś z kim można byłoby porozmawiać na priv?
Konkret88#28: ma pisz domnie
Konkret88#28: pomogę
wibrująca_mrówka: Krk_33 rzuć go
CrystalMethod:
CrystalMethod: zrzuć
CrystalMethod: z mostu
gość_68203951: zarzuć
gość_68203951: na plecy i wywieź do lasu
wibrująca_mrówka: porzuć
wibrująca_mrówka: w lesie
CrystalMethod: na polanie
CrystalMethod: nannana
CrystalMethod: 3 łanie
~Użytkownik Krk_33 opuścił już ten pokój.


Tenteges:
Hej! Coś ciekawgo się dzieje?
kciukiem_w_mózg: Tenteges same dziwne rzeczy
Krzysieekk: Ktoś normalny tu jest ?
Tenteges: Dziwne t obyły wczoraj
Profesor_D: Witajcie. Jestem dziwny. Mam problem. To właściwy czat?
Krzysieekk: Macie jakąś radę jeśli zawaliłem życie na samym początku ?
2137adaś2137: siemka
2137adaś2137: dzieje się tu może coś ciekawego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.