poniedziałek, 27 maja 2019

Z cyklu: Selekcja naturalna - ''Jeden wieczór.''

GuszaGinszy: kto skonczyl psychologie?
ineedatalk: jest ty ktos z powolaniem na psychologa ? potrzebuje rozmowy
Ja00: Jest mi zle
ugabuga: nie jestes mi potrzebna
noTrudno: ufff
Ja00: Nikomu .. wiem..
Ja00: Czy jest tu hakis psycholog
ugabuga: jaki masz problem
ugabuga: tu jest dr sebek
ugabuga: ale chemik
ugabuga: za psychologa moze robic
~Użytkownik Ja00 opuścił już ten pokój.
~Użytkownik ineedatalk opuścił już ten pokój.
gość_49597038: Jest tutaj ktoś kto jest lekarzem lub wie jakie wyposarzenie maja apteki?
Ja000: Czy ktos tu hest psychologiwm i ze mna pogada
Ja000: Jest mi bardzo zle
gość_49597038: Jest tu jakis psycholog? lekarz? ktokolwiek kto cos wie o zaopatrzeniu apteki
_16____: Facebook do dymania na w­ww. .­pl
on-popisze___: pomoc porady
Sylwia777: szukam psychologa na poziomie
Sylwia777: czesc
Sylwia777: co tam
Sylwia777: albo psychoterapeuty
wibrująca_mrówka: co oni kuźwa dzi
siaj mają bez przerwy od godziny
bananita: Sylwia777 tutaj nie szukaj
Sylwia777: alr widze lipa
wibrująca_mrówka: Sylwia777 to idź do poradni
Sylwia777: a gdzie mam szukac
wibrująca_mrówka: tam gdzie PRACUJĄ
Sylwia777: nie spie na pieniadzach
Sylwia777: mam jedna pensje
wibrująca_mrówka: oni też mają jedną. zapraszam wypier**** Sylwia777
bananita: idź do spowiedzi Sylwia777
Sylwia777: hmm widze naprawde nie ma z kim
Sylwia777: gadac
***
Wesyasz322: Ktoś z depresją chce pogadać?
[a]: Wesyasz322, to depresje mówią?
***
smutno-ona26: jest jakiś psycholog
wibrująca_mrówka: smutno-ona26 pewnie PRACUJE W PORADNI, IDŹ TAM
bobi;: nie wiem ale mi też jakoś smutno
4_ton_mantis: bobi; napisz do smutno-ona26
~Użytkownik smutno-ona26 opuścił już ten pokój.
***

śmierćPomoz: kto pomoze
santomaso85: śmierćPomoz telefon zaufania
santomaso85: poszukać ci numer?
wibrująca_mrówka: przecież wygooglał 'p
sycholog czat', pominął 30 stron o psychologii i pomocy itd. i wybrał czat dla debili
śmierćPomoz: santomaso85 jestem zapisany do psychiatry, ale nie wiem czy zdaze
wibrująca_mrówka: żeby lo
sowi nastolatkowie o 1:54 w nocy poczuli się zdołowani i odpowiedzialni za jego życiowe wybory
santomaso85: śmierćPomoz pogadaj tam
santomaso85: to są tez wyszkoleni psychologowie
~Użytkownik śmierćPomoz opuścił już ten pokój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.