poniedziałek, 27 maja 2019

Z cyklu: Selekcja naturalna - ''Janie, Jakubie, Japierdole...''

_-Satyr-_: zaraz tu wskoczy ten spambot
janek#7: dzien dobry czy tu ktos pomoze
_20____: Kamerki, cyber, tele. Zabaw się na: . PL
_-Satyr-_: no i wskoczyl
janek#7: dzien dobry halo
janek#7: jest tu ktos
janek#7: halo
_-Satyr-_: a wyszlo jak wyszlo bo admin (ten prawdziwy) porozdawal czerwone nicki swoim "znajomym" z fb
janek#7: czm ty piszesz sam do sb
Kubas35: Witam
janek#7: witam
janek#7: pomoze mi pan
Kubas35: Mam problem z alko
janek#7: aha ty masz tez problem
janek#7: szkoda
janek#7: czemu nikt tu nie pomaga halo
Kubas35: Nie wiem
janek#7: to moze ja ci pomoge a ty mi
_-Satyr-_: Kubas35 problem polega na tym ze alkohol sie skonczyl ?
_-Satyr-_: beznadziejna sprawa
Kubas35: Mój problem jest powazny
_-Satyr-_: a zabe dopiero za 5 godzin otwieraja
janek#7: aha ja tu potrzebuje prawdziwej pomocy
_-Satyr-_: ej ej ej ej ej
_-Satyr-_: sluchajcie
janek#7: satyr pomozesz
_-Satyr-_: to jest tylko bardzo durny czat a nazwy kanalow sa mylne
janek#7: aha czyli tu nikt mi nie pomoze
Kubas35: Czat to chyba nie jest dobry pomysł
_-Satyr-_: a na czym ten problem polega janek#7 ?
_-Satyr-_: Kubas35 najgorszy
_-Satyr-_: a nie czekaj
_-Satyr-_: jeszcze mogles na 4chanie zapytac o rade
_-Satyr-_: chociaz oni czasem pomocni sa
janek#7: chodzi o to ze chce samobojstwo popelnic ale jestem tego swiadomy ze to glupie i wpisalem czat online psychiatra i to wyskoczylo
bobi;:
janek#7: ale smieszne
bobi;: no
Kubas35: No
janek#7: ok dzieki pa
_-Satyr-_: janek#7 bo interia to banda psychicznie chorych
Kubas35: Janek tu nam nie pomoga
_-Satyr-_: moze tak to google skojarzyl
bobi;: janek#7 , czekaj, ponabijamy sie z Ciebie
_-Satyr-_: janek#7 ale wlasciwie o co chcesz zapytac ? o skuteczna metode na samoboja czy jak wyjsc z depresji ?
wibrująca_mrówka: a może poczytaj POZOSTAŁE wyniki wy
szukiwania w google?
bylanauczycielka:
janek#7: wyjsc z depresji ojciec mi umarl ostatnio z tydzien temu a matka to juz dawno z 10 lat temu i wyladowalem w domu dziecka rok przed osiemnastka i nie wiem wszystko sie wali
_-Satyr-_: janek#7 no to generalnie jest tak ze albo znajdziesz w sobie sile albo nie
bobi;: zaraz cos zaradzimy
_-Satyr-_: janek#7 psycholog ci podrzucic moze jakas filozofie albo metody jak se radzic ze swiatem , psychiatra ci przepisze narkotyki zebys sie lepiej czul tymczasowo
janek#7: _-Satyr-_ z tym sie zgadzam dlatego nie mowilem o tym zadnemu opiekunowi bo albo mnie naszprycuja lekami albo wsadza do psychiatryka
bobi;: słusznie
_-Satyr-_: obierz taka filozofie ze kazdy kiedys zdechnie i nie ma co sie przejmowac
bylanauczycielka: ze mnie antydepresanty zrobily warzywo
_-Satyr-_: po tym zyciu i tak cie rabnie reinkarnacja ale nie ma sensu go konczyc przedwczesnie
_-Satyr-_: czuj sie jak aktor na scenie ktory ma taka role do odegrania
wibrująca_mrówka: to nam też o tym nie mów
janek#7: okej troche lepiej sie czuje
janek#7: dobra zwijam sie przewietrzyc
_-Satyr-_: wszyscy jestesmy aktorami
_-Satyr-_: jeden jest miliarderem , drugi zostaje zamordowany w wieku 5 lat
janek#7: no tak
~Użytkownik janek#7 opuścił już ten pokój.
~Użytkownik Kubas35 opuścił już ten pokój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.