wtorek, 28 maja 2019

A ja nadal jestem za wibrokracją

Oak_Bluffs: PIS pokazal kto tu rzadzi
Oak_Bluffs: POkraki dostaly w dupe
wibrująca_mrówka: a teraz zapytajmy oak na kogo głosowała
Oak_Bluffs: J33bac POkraki
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka a chooy cie to obchodzi ziewlona idioto
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: Ziewlona, tak miała na imię pokojówka Izulcy!
kciukiem_w_mózg: Ziewlona to bardzo ładne imię
kciukiem_w_mózg: aprobuję
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka wloz sobie proteze jak do mnie piszesz
Oak_Bluffs: kaleko umyslowa

***
Oak_Bluffs: kciukiem_w_mózg ty tez glosowalas za lewakami ?
Oak_Bluffs: zdziwilabym sie gdyby bylo odwrotnie
kciukiem_w_mózg: Oak_Bluffs ja nie mówię nikomu na kogo głosowałam
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs ''a chooy cie to obchodzi wąsata idioto''
Oak_Bluffs: kciukiem_w_mózg zacznij myslec massz dziecko

***
Oak_Bluffs: składnik a ty na kopgo glosowales?
gość_62962725: Oak_Bluffs na kogo głosowałas
Oak_Bluffs: oczywiscie ze na pis



Powiązane wpisy:

Playlista pt. oto_miś: Fifty shades of green

Lotniska są brzydkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.