poniedziałek, 13 listopada 2017

18+, Umysł kudłaty, wytarte szmaty, eksperymenty, magiczne momenty

13.11.17

wiedzma___: hej przystań
przystań__.: wiedzma czesc
_Jack_: wibrująca_mrówka nie powiem maja mnie za wariata, chyba
wibrująca_mrówka: jak rozpowiadasz że gadasz z mrówkami... to na bank
kciukiem: dobry wieczór
wibrująca_mrówka:
o, widzę przystań po kolejnym banie
wibrująca_mrówka: kolejna zmiana nicka

Xetarcos:
cóż poradzić, mrów, takie życie

gość_87349658:
kolejna metamorfoza
gość_87349658: kobiety to lubią
gość_87349658: te prawdziwe rasowe
niva: rasowe mrówki?
kciukiem: rasowe to mogą być meble art deco
wibrująca_mrówka: kciukiem mrówki też mogą!

wibrująca_mrówka:
chyba

niva:
czesto sa podrasowane

kciukiem:
zdecydowanie za często

wibrująca_mrówka:
kciukiem rzeczona komódka
kciukiem: chociażby
kciukiem: ale chyba bardziej była stylowa ^^

Xetarcos:
przystań - pytanie - jak tam twój eksperyment ?
przystań__.: mrófka takie to zabawne że kwitnie tutaj donosicielstwo i jesteś na tym samym poziomie co pjepsznięty maniek?

Przypominam, że ta rozmowa ma miejsce dwa dni po wydarzeniach z wpisu:
18+, ''Bigoci, stróże 'moralności' i nimfomanka-pedofil''

wibrująca_mrówka: przystań__. zabawne, że każdy wulgarny prymityw na tym czacie wyzywa od konfidentów i donosicieli innych, którzy przestrzegają regulaminu... tego który ten prymityw też zaakceptował logując się tu

przystań__.:
mrófka ty byłbyś świetnym klawiszem, marnujesz sie tutaj, realizuj swoje ubeckie ambicje człowieku

Co ma klawisz do ubeka i do tego, że ktoś mi podesłał rozmowę?
Rozmowę z wpisu:
18+, Żyj szybko, dymaj młodo*

wibrująca_mrówka: a ty świetną prostytutką, nie rozumiem co tu jeszcze robisz

przystań__.:
mrófka prostytutką to ty już jestes

Xetarcos:
mrów - dziś se oglądałem Last Week With John Oliver - było o zachowaniu Trumpa

wibrująca_mrówka:
o którym wiem tyle że wielu ludzi go nie lubi

Xetarcos:
nie mam na jego temat zdania, bo nie ogarniam się w polityce

Xetarcos:
ale było o postawie wskazywania palcem na innych "też robią źle" po to, żeby pozwolić sobie na wszystko

Xetarcos:
i jakoś tak mi się z przystanią skojarzyło

Owszem, w jej wypowiedziach było parę takich zdań.


kciukiem:
ach. zasada wolno okraść złodzieja? Xet?
kciukiem: bueh :/
Xetarcos: nawet nie, kciukiem

Xetarcos:
"wszyscy są do kitu, każda krytyka jest hipokryzją, więc każdy może wszystko, nikomu niczego nie zabraniajmy"

kciukiem: aaach. jarze
maniu_mani: znowu debilka prowokuje do klotni
maniu_mani: ona naprawde powinna dostac w leb
przystań__.: maniek idx sie zabij wreszcie konfidencie
maniu_mani: mozesz do mnie nie pisac stara kurwo?
przystań__.: mogę kopnąć w stołek jak sobie założysz sznur maniek bruasie

przystań__.:
brudasie

maniu_mani:
wole byc brudas niz ruchadelko czatowe jak ty

maniu_mani:
stara prukwo niedoruchana

wibrująca_mrówka:

Xetarcos:
przystań

Xetarcos:
jak tam twój eksperyment ? bo mówiłaś tydzień temu że za tydzień o nim opowiesz
Xetarcos: więc mnie ciekawi - jak tam twój eksperyment i się dopytać nie mogę

kciukiem:
zapowiada się coś ciekawego

ukochana_itka:
maniu
alee słownictwo
przystań__.:
idć sie leczyc zamiast tutaj przesiadywać niechluju
przystań__.: idź
maniu_mani: leczyc to powinni twoja stara
ze cie nie zajebala w dziecinstwie
przystań__.:
ignor
przystań__.: miejsce śmiecia jest w koszu
kciukiem: to już jest poniżej poziomu
Xetarcos: przystań, opowiesz coś o swoim eksperymencie ?
Xetarcos: zmieniając temat z rzucania się wyzwiskami
Sweet___revenge:
co tu się dzieje...
wibrująca_mrówka:
przystań udowadnia że niesłusznie dostaje bany
a źli konfidenci jej szkodzą bez powodu
maniu_mani:
dla takich jak przystan powinni uruchomic znow obozy i tam takie smieci zamykac i robic z nich mydlo
ukochana_itka: jaki bajzer
kciukiem: maniu_mani pora na ciebie
kciukiem: wyjdź
maniu_mani: kciukiem sama wyjdz kurwo 
wibrująca_mrówka: maniu_mani nie wyzywaj kciuka, bardzo cię proszę
Sweet___revenge:
ależ ona jest... wulgarna 
wibrująca_mrówka: a maniu jest sobą.
kciukiem: akurat to mnie nie rusza

kciukiem:
robienie mydła z ludzi mnie rusza

maniu_mani:
kciukiem masz racje
maniu_mani: nawet na mydlo
sie nie nadajecie
ukochana_itka:
jak ładnie klnie

maniu_mani:
conajwyzej na karme dla psa mozna was zmielic

Xetarcos:
przystań__. masz już jakieś wyniki z eksperymentu, albo chociaż powiesz o co w nim chodzi ?

przystań__.:
Sweet wulgarnosci mrófki dziwnie nie widzisz jakbyś wybiórczo ślepła
przystań__.: ta hipkryzja wasza to przypadki chyba kliniczne
przystań__.: jak maniek
wibrująca_mrówka:

Sweet___revenge:
widzisz, on ma tę cudowną właściwość, że nawet gdy bywa wulgarny, to przy tym jakoś dziwnie elokwentny, Ty jesteś zwyczajnie... prosta 
ukochana_itka: jak budowa cepa
przystań__.: Sweet idź sama prostuj banany elokwencjo od 7 boleści

Sweet___revenge:
o i proszę
Sweet___revenge: o tym mówię

Sweet___revenge:
takie to... mało wymagające 
nawet nie czuję się sprowokowana
przystań__.:
bo ty jestes mało wymagająca

Sweet___revenge:
od Ciebie w istocie - nie wymagam wiele 
przystań__.: objadajaca się nudziara, lubująca sie w pouczaniu innych?
przystań__.: czy to nie proste?
Sweet___revenge: "'

przystań__.:
tak, smieszne tez

ukochana_itka:
u kobiety taki słownik to wstyd

wibrująca_mrówka:
ukochana_itka ona jest WYZWOLONA jej wolno wyzywać i podrywać 15latków

ukochana_itka:
wibrująca_mrówka witaj a t dziewucha

ukochana_itka: przynieść kisiel?
wibrująca_mrówka: poproszę
ukochana_itka:
Sweet___revenge: przystań__. tylko jakoś tak się niezwykle składa, że to Ciebie nie szanują

przystań__.:
Sweet
taka natura tępego plebsu, że mu sie nie podoba to co go przerasta horyzontowo
Sweet___revenge: tak sobie oczywiście to tłumacz, moja droga
przystań__.:
tak po prostu jest, a ja nie dbam o poprawność polityczną po to żeby mnie lubiano

Xetarcos:
przystań__. możesz już coś powiedzieć o swoim odkrywczym eksperymencie ? <--------------------------
wibrująca_mrówka:
no niestety mimo iż każdy zna tu mania i wie, że ma on swój temperament i łatwo go sprowokować.. mam do niego więcej szacunku i mniej jego przeklinanie przeszkadza tu ludziom OD LAT niż taka przystań od ponad miesiąca...

ukochana_itka:
maniu spoko jest

kciukiem:
wibrująca_mrówka do mania i przeklinania - tez nie mam nic
wibrująca_mrówka: bo maniu gdy się zdenerwuje lub kogoś broni - wyzywa, dostanie bana, wróci i jest git
. i nie macha potem częściami ciała, nie wyzywa od plebsu każdego ani nie zasłania się wolnością, wyzwoleniem czy poprawnością polityczną
kciukiem:
wibrująca_mrówka problem w tym ze czasem ta obrona ociera się o obrażanie kogoś rykoszetem ^^

Sweet___revenge:
przystań__. nie masz racji, to nie tak JEST, albo się ma do siebie szacunek, albo się wywala wszystko jak na tacy, nie pozostawiając sobie marginesu intymności i przestrzeni prywatnej
Sweet___revenge: jak zwykłaś to robić

wibrująca_mrówka:
kciukiem po prostu jedni mają powody by powyzywać przez chwilę i nie robią z tego jakiejś wielkiej jedynej słusznej filozoficznej drogi

kciukiem:
ależ i mnie się to zdarza

wibrująca_mrówka:
a inni zachowują się jak prostytutki i nimfomanki i popierają to górnolotnymi określeniami wypaczając ich sens

gość_56544548: @ przystań__. Maniowi to ty do pięt nie dorastasz
maniu_mani:
przystań__. zamknij juz pizde

maniu_mani:
wchodzi tu debilka i sie dopierdala

maniu_mani:
od kiedy jest ona jest syf na pokoju
Xetarcos: maniu_mani daj jej spokój na razie

Xetarcos:
ja się jej doprosić nie mogę o wyniki eksperymentu tutaj

maniu_mani:
to po co mnie zaczepia nudzi sie jej to niech sie do jakiejs roboty wezmie a nie sie do mnie przypierdala pedofilka pier
dolona
maniu_mani:
takiego gowna jak ona nieda sie zanowac

Xetarcos:
przystań__. powiedz proszę na czym polegał twój eksperyment
Xetarcos: ładnie proszę
***

Xetarcos:
przystań mogłabyś mi odpowiedzieć w końcu ?
maniu_mani: ta przystan tylko robi syf na pokoju

maniu_mani:
od kiedy ona jest to sa tylko klotnie

przystań__.: mrófka ty sie niczym nie zasłaniasz, tzn nie kryjesz ze swoją konfodencką prostytucją
wibrująca_mrówka:
przystań__. a widzisz jakiś powód, dla którego miałbym się kryć z tym, że gardzę twoją osobą?
jestem wyzwolony i mam gdzieś poprawność polityczną! bo jestem weganinem!
Tasha:
linczujemy pedofili?
kciukiem: Tasha można
Sweet___revenge: i tak to jest... wszyscy jej to tłumaczą w koło macieju, a ona nazywa to wyzwoleniem, przystani - kupa jest kupą - tysiące much nie może się mylić :X
Tasha: spalmy ją na stosie
kciukiem: //\\
maniu_mani: Tasha dobry pomysl
przystań__.: mrófka ty masz gdzieś godność, poczucie przyzwoitości, ty bys swoją matke sprzedał szmata z ciebie i jestes z tego dumny?

przystań__.:
syf

przystań__.: donosiciel i sprzedawca
Tasha:
MASZ TY GODNOŚĆ I ROZUM CZŁOWIEKA

Xetarcos:

Xetarcos: Tasha rozwaliła
Tasha:
ukochana_itka: ale pojechała
z tematem
Sweet___revenge:
nic, passuję, gdyż piszę do siebie
Xetarcos: MOŻESZ OBRAŻAĆ KOGOŚ ALE NIE PAPIEŻA NASZEGO JEDYNEGO
Xetarcos: jak to czytam to mi się śpiewa w głowie
Tasha:
BUURN

kciukiem:
klasyk zawsze

[a]:
Zappa - "A ship arriving too late to save a drowning witch" BUUUURN!
wibrująca_mrówka:
przystań__. jestem dumny z siebie, bo skoro taka szmata jak ty mnie wyzywa - to znaczy, że stoję po dobrej stronie moralności, godności i przyzwoitości
przystań__.: mrófka ty stoisz w łajnie i sie tym szczycisz, tyle

wibrująca_mrówka:
no obecnie kopię leżącego. którym jesteś ty.
więc niezłe to porównanie.
Xetarcos: ---> PRZYSTAŃ CZY MOGŁABYŚ W KOŃCU OPISAĆ TEN SWÓJ EKSPERYMENT <---- <hot>
[a]:
hejeczka/ ereczka

Lord_Przedświt:
Cześć (znów).

Sweet___revenge: Lordzie - zawieś wyżej poprzeczkę
Lord_Przedświt:
Skacząca wzwyż panno Revenge.
Sweet___revenge:

przystań__.:
mrófka idź lepiej zerknij do lustra, to zobaczysz wtedy SZMATĘ

wibrująca_mrówka:
przystań__. od miesiąc ponad na ciebie zerkam i widzę, że się wycierasz w najbardziej używanych miejscach, którymi tu świecisz..

Tasha:
o, czyżby wywłoka znowu dostała bana, że ma inne znaczki w nicku? 

wibrująca_mrówka:
Tasha, tak, przez konfidentów!

Spirit*:
Tasha reportowalem ja dzisiaj z 3 razy
Spirit*: Wczoraj z 5
Tasha: huehuehue
Spirit*: Moze dostala
Xetarcos: eh, i tyle z eksperymentów przystani :/

wibrująca_mrówka:
Xetarcos ona tu nie wchodzi porozmawiać, tylko jak wyżej widzisz o.
przystań__.:
Tasha wywłoka to chyba twój męzulek do ciebie mówi, coś ci sie pod kopułą poblokowało że tutaj o tym wspominasz?
maniu_mani: przystań__. jestes coraz bardziej zalosna
Tasha: mówiłam ci, ociosaj sobie kołek osinowy i na nim usiądź 
Lord_Przedświt: Nataszo, ale nie tak łatwo wyrzeźbić poprawną anatomicznie żołądź.
Sweet___revenge:
[a]: niech odleje w staliwie
Tasha: to ma być kołeś ostro zakończony a nie drewniane dildo!

[a]:
The Beatles' WunderWaffe - "Happiness is a Worm-Gun"

przystań__.:
mrófka to uspokój ta swoją krowę lepiej, albo razem wyjdźcie stąd zamiast sie pogrążać panstwo konfidenci
przystań__.: bo ja nie zaczynam ale jak sie prosi to odpowiem
wibrująca_mrówka:
przystań__. przestań ryczeć, bo ci mleko którym chciałaś karmić 15 latków - kwaśnieje

przystań__.:
mrófka ryczy to ta twoja

przystań__.:
się nią zajmij zmaiast na czacie przesiadywac

maniu_mani:
ja nie widze nic zlego w donoszeniu na pedofilow
AniaLesnieee102: Jest tu jakis psycholog? =B

AniaLesnieee102:
Potrzebuje porady

Indywidualista79:
AniaLesnieee102 ja mogę sie polecić jako psychopata ewentualnie

Spirit*:
I reporcik polecial
Tasha: to ty się pogrążasz, pedofilko
przystań__.: pedofilka to moze ciebie robiła
Tasha:

Tasha:
no i na tę ripostę można odpowiedzieć tylko
Tasha: chyba ciebie

Tasha:
i jesteś u pani

Xetarcos:
no i przystań się kończy jak każdy poprzedni połom, niezależnie od płci

Sweet___revenge:

[a]: jw
Tasha: cóż
Xetarcos: przystań, spokojnie, po co te gównoburze

Xetarcos:
lepiej powiedz mi o tym eksperymencie

[a]:
to ja napiszę ten test

Sweet___revenge:
to ja sobie zrobię herbatkię

AniaLesnieee102:
Potrzebuje rady

Lord_Przedświt:
Bądźmy precyzyjni. Pedofilia dotyczy okresu przed pokwitaniem.
Na nastolatki to efebofilia.
Xetarcos:
Lordzie - pisałem już raz definicję
Xetarcos: okres pokwitania jest od 14 do 16 lat
rwibrująca_mrówka: Lord_Przedświt czyli 36 latka z 14-15 latkiem to....?
Tasha: rzyg
Xetarcos: efebofilka

Xetarcos:
słowo na dziś - efebofilia #themoreyouknow

AniaLesnieee102:
Potrzebuje rady
Spirit*: Ja chce odpowiedziec! Ja!
Spirit*: Moge ja?!

maniu_mani:
zadna normalna 36 latka nie pojdzie do lozka z 14 latkiem

maniu_mani:
to jest chore
i powinno sie albo leczyc takich ludzi albo zabijac
Spirit*:
Mrowek ja chce!
Xetarcos: proszę, Spirit do odpowiedzi
Spirit*: Pedofilka?

Xetarcos:
prawie, 5 -

Sweet___revenge:
wibrująca_mrówka to przystań jest w wieku tak dojrzałym? 
Lord_Przedświt: Revenge, przecież widać z awatara, że to już nie podlotek.
Tasha: po zdjęciu to bym sądziła ze ma z 10 więcej 
Sweet___revenge: Jestem siksą
Sweet___revenge:
Tasha:
wibrująca_mrówka: tak

Lord_Przedświt:
Tak, ciebie i Nataszę pytają o dowód

Sweet___revenge:
A tak, pytają.

Sweet___revenge:
jeszcze

Tasha:
nie chwal się tak młodym wiekiem bo cie jeszcze będzie próbowała zbałamucić

wibrująca_mrówka:
przystań__. ale to ty tu ciągle cybrujesz, wulgarny babsztylu. więc tobie poleca się kołki, dilda i realnych partnerów seksualnych - pełnoletnich, zamiast czatu.
wibrująca_mrówka: nie zauważyłaś?
Xetarcos: dobra, skończcie obrażać przystań bo mi nie powie o eksperymencie
maniu_mani: Xetarcos przystan to pedofilka
maniu_mani: takie pspby jak ona nalezy tepic w kazdy mozliwy sposob
Spirit*: Ja mowilem ze mam 12
Spirit*: I sie nie hamowala

Sweet___revenge:
Tasha nie ruszają mnie kobiety

Sweet___revenge:
i wolę blondynki

Lord_Przedświt:
O, a mnie ruszają.
Tasha:
wibrująca_mrówka: Sweet___revenge a mnie kobiety z IQ na poziomie fleshlight
wibrująca_mrówka: ale Lorda być może tak
Lord_Przedświt: E, nie...
wibrująca_mrówka: choć zakładam optymistycznie że przystań ma jedną funkcję więcej - myje się sama
[a]: Flimbo's Quest OST
wibrująca_mrówka:
oho, poszła się przelogować
wibrująca_mrówka:
kciukiem: co ja czytam
***

Sweet___revenge:
se potuptać w miejscu

wibrująca_mrówka:
no to tak możemy. w sam raz.

Sweet___revenge:
wszędzie na potańcówkach sobie tak drepcę w miejscu
wibrująca_mrówka: a ja o dziwo nie  zawsze mnie ktoś wyrywa
Sweet___revenge: i mnie, ale...
[a]: bo mrów ma zwrotny wózek i się kręci łatwo
Sweet___revenge: mówię, że muszę odpocząć, bo dopiero zeszłam z parkietu 
wibrująca_mrówka: raz tańczyłem z koszykarką!

Sweet___revenge:
a ja kierowcą wózka widłowego 

wibrująca_mrówka:
wróciła
wibrująca_mrówka: przystań_._ banik czy mute?
[a]: wózki was łączą
Sweet___revenge:
przystań_._: co za konfidenckie dno, mrófka ty i maniek
przystań_._: szczyć sie tym
kciukiem: lol
Tasha: nie żeby Spirit pisał ze ją zgłosił
Xetarcos:
Tasha: ale pewnie, wina Mrowka
Xetarcos: 7-my ban
Tasha:
wibrująca_mrówka: no za październik było minimum 5...
wibrująca_mrówka: trzeba utrzymać średnią w listopadzie
[a]: Dureń - "Czy można dać bana na IQ?"

Sweet___revenge: P. Como - Magic Moments
[a]: John Porter - "To, co Perry Como wyżej"

Sweet___revenge:
T

gość_56544548:
przystań_._ za co wylecialas

przystań_._:
za brak poprawnosci politycznej
wibrująca_mrówka:

gość_56544548:
przystań_._ jaki admin

maniu_mani
: przystan powinna dostac bana globalnego

przystań_._:
to nie był ban
kciukiem: to się teraz nazywa "poprawnosc polityczna"? o.o
przystań_._: zmieniałam nicka bo na ogólnym nie było widac co pisałam
Xetarcos: przystań to się nazywa mute
gość_56544548: MUte
Xetarcos: to taki pseudo-ban od adminów
przystań_._: wszsytko jedno
wibrująca_mrówka:

gość_13961698:
przystań_._ wystarczy zmienić nik i można wejść?
przystań_._: tak

Sweet___revenge:
Nick Cave - Into My Arms

wibrująca_mrówka:
czekaj, nadal cię obracam do magic moments

Sweet___revenge:
a widzisz, a ja już tuptam przy Nicku
Tasha: ja Cie kuźwa poobracam
wibrująca_mrówka: Tasha w tańcu
wibrująca_mrówka: ty ze mną nie tańczysz

Tasha:
bo obydwoje nie umiemy

Lord_Przedświt:
Dokąd tupta nocą Sweet? Po łososia, by być "fit"...
wibrująca_mrówka:

Sweet___revenge:
Lordzie

Sweet___revenge:
nie martw się, Tasho, my się nadal nie lubimy
wibrująca_mrówka:

Tasha:
toć nie mówię poważnie

Sweet___revenge:
domyślam się, ja też nie

Xetarcos:
przystań - chciałbym się ciebie spytać
Xetarcos: co z tym eksperymentem
przystań_._: zakończyłam go
Xetarcos: bo mówiłaś tydzień temu, że za tydzień będziesz mieć wyniki
Xetarcos: i będziesz mogła powiedzieć na czym polegał i o co chodzi

Xetarcos:
więc
Xetarcos: na czym polegał i o co chodzi ?
przystań_._: ciebie miałam na ignorze mieć juz na stałe

Xetarcos:
mrówki nie ignorujesz, przystań

Xetarcos:
a mi nie chcesz powiedzieć o co chodziło w eksperymencie ?
przystań_._: ale chyba zacznę
Xetarcos: no to przystań, o co chodziło w twoim eksperymencie ?
przystań_._: chciałam o tym pwiedzieć jak będzie Naphemil
Xetarcos: a wtedy już będziesz wiedzieć na czym ten eksperyment polegał ?
przystań_._: a ty koniecznie chcesz wiedziec?
Xetarcos: tak
Xetarcos: to normalne, tydzień temu zrobiłaś duży szum z tym eksperymentem
Xetarcos: więc teraz jestem ciekawy
przystań_._: przeprowadzałam na sobie kuracje na pasożyty, bo mam kota wiec jestem bardziej narażona, 10 główek czosnku drobno posiekałam i zalałam wodą z ogórków kiszszonych, to odstawiłam na 10 dni w ciemne miejsce, potem przez miesiąc na noc trzeba pić po 10ml
Xetarcos: w sumie można i tak, sposobów wiele
przystań_._: nie przypuszczałam że czosnkiem można sobie poparzyc palce
przystań_._: aż mi skóra zeszła
Xetarcos:
zmiana ph działa na pasożyty
Xetarcos: chociaż ja wolę rezonans
Xetarcos: ubija w pół godziny, trzeba się tego tylko potem pozbyć
przystań_._: jaki rezonas?
Xetarcos: elektromagnetyczny
Xetarcos: wykrywa i ubija w zależności od natężenia
przystań_._: to jest gdzieś jakas terapia X.?
Xetarcos: działa jak głos śpiewaczki operowej na szkło
Xetarcos: yup, są
Xetarcos: ostatnio modne
Xetarcos: chociaż sposobów w necie pierdyliard
przystań_._: znam kilka
przystań_._: sposobów
Xetarcos: naukowym doświadczeniem bym tego nie nazwał, ale sporo tego
przystań_._: podobno jednymi z najlepszych są olejek z oregano i ziemia okrzemkowa
Xetarcos: olejek oregano to ja biorę na przeziębienie
Xetarcos: tylko ciekawi mnie czemu nie mogłaś powiedzieć tydzień temu że twój eksperyment naukowy to ubijanie pasożyta
przystań_._: myslałąm że będą jakieś spektakularne efekty
przystań_._: że jakieś robactwo ze mnie wyjdzie
Xetarcos: przecie tak nigdy nie ma
Xetarcos: to nie jest tak, że wychodzą, tak jest tylko na bajkach
przystań_._: ale ja to widziałąm
przystań_._: wychodziły dziecku z opleców
Xetarcos: ale to co innego
Xetarcos: to nie takie pasożyty i nie w polsce
przystań_._: w Poslce
przystań_._: robi się taką kąpiel
przystań_._: i one wychodza porami
przystań_._: całe stada
przystań_._: wygląda jakby makaron spaghetti z pleców wychodził
przystań_._: amakbra
przystań_._: makabra
Lord_Przedświt: Brzmi jak nicienie.
przystań_._: tak
przystań_._: chyba to
[a]: k*rwa, co ty oglądasz i dlaczego?
przystań_._: po prostu odrobaczanie
wibrująca_mrówka: ps. nie napisała tam nigdzie że miała pasożyty
wibrująca_mrówka: jedynie że ''jest narażona''
przystań_._: ludzie wolą wypierać, że mają pasożyty, w sumie to można zrozumieć, myśl jest dość niepokojaca
Kropik: przystań_._ jakie pasożyty
przystań_._: Kropik robaki
[a]: ja na pasożyty codziennie staram się brać lekarstwo - 36%, słodko-gorzkie, ziołowe, ok. 21 PLN / 0,5 l
Tasha:
wibrująca_mrówka:
a jak pijesz słodką herbatę to mrówki z ciebie wychodzą

Lord_Przedświt:
obleńce
Lord_Przedświt: i motylice
[a]: wątrobowe?
Lord_Przedświt: uhm
przystań_._: żeby tylko
Tasha: o, wiem gdzie to widziałam!
Tasha: na spotted madka
Tasha: zaraz poszukam
kciukiem: Tasha
[a]: nie kłopocz się
Kropik: mi tam pasożyty nie szkodzą, swój do swego ciągnie
kciukiem: a ja myślałam że jak dzieciom tłumaczono istnienie "mikrobow"
kciukiem: to jakoś inaczej zapamiętaly
wibrująca_mrówka: <u-odstawia kolację>
wibrująca_mrówka: dzięki.
przystań_._: tych mikro pasożytów jest też cała masa

kciukiem:
ja, mhm
kciukiem: zwłaszcza grzybów w krwiobiegu ^^

Kropik:
oglądałem kiedyś jak mikrofag czy coś inne mikro zjadał bakterie

Kropik:
w sumie to dziwne, że takie coś po nas łazi

Tasha:
na madce było też, że jedna pisała, że straciła dziecko bo rzuciła palenie
Tasha: i że teraz już nie posłucha lekarza 
[a]:
mikrofag, mały pedał
Tasha: [a]
Lord_Przedświt: [a], albo dobrze dopalony niedopałek
[a]: też, Lordzie

[a]:
kiedyś tym terminem określano bodajże chłopców (uczniów) młodszych klas, robiących za sługusów

przystań_._:
grzybów, pasożytów, bakterii
Lord_Przedświt: Ale i symbiontów!
przystań_._: chyba warto spróbować z tą ziemią okrzemkową
kciukiem: we krwi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.