sobota, 18 listopada 2017

Którą rzeczywistość traktujesz poważniej?

wibrująca_mrówka: cześć [a]
[a]: elo, mró
[a]: etwas neues?
wibrująca_mrówka: nicht
[a]: nichts? Schade...
[a]: tylko te złamasy kutane z ruletki... jeden jakiś pierwiastek chemiczny chyba odkrył, bo pisze: "Km"
rafciozberlina: ciezko jest zyc bez sprawnego roweru
[a]: mózgu takoż
[a]: tzn. innym ciężej, właściciel owego tego nie odczuwa tak czy siak
rafciozberlina: biednemu emigrantowi zawsze los zgotuje jakas niemila niespodzianke
[a]: hue, hue, hue...
rafciozberlina: ciekawe ile zabule za piaste do tylnego kola ?
rafciozberlina: masakra
rafciozberlina: i jak tu zyc ?

wibrująca_mrówka:
[a], a ja mam dla ciebie poemat z dziś

wibrująca_mrówka: Ciężkie jest życie emigranta. Piasta tylnia w rowerze walnięta.
wibrująca_mrówka: Rozwaliła się na głowie śpiącego policjanta. Czemu ma tułaczka wiecznie przeklęta.
wibrująca_mrówka: ~Xetarcos
***

[a]:
mrów, wyślę ci ten priv
wibrująca_mrówka: ok
O.N.A.#33: Wysyłanie sobie zawartosci priv to zdradzadzanie kogoś

[a]:
zdradza.... co?
O.N.A.#33: Privy powinny byc prywatne a nie publiczne
[a]: Formacja Nieżywych Schabów - Ja nie kocham ciebie, ty nie kochasz mnie.
       Ja nie kocham ciebie, ty nie kochasz mnie. Zdra dza dza! Zdra dza dza!
"
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
O.N.A.#33: [a] pisał ktoś z toba na priv a ty to teraz komuś przekazujesz? Treść priv?
[a]: dokładnie tak
O.N.A.#33: Kawał *uja z ciebie
[a]: dokładnie tak #2
O.N.A.#33: [a] tylko napluć ci w twarz
[a]:

[a]: scena namiotowa z "Brokeback Mt" mi się przypomniała a'propos plucia
O.N.A.#33:
Bede ostrzegać wszystkich zeby z tobą nie privovali
[a]: super, wyświadczysz mi przysługę; miej na uwadze szczególnie ruletkowiczów
wibrująca_mrówka:

Ilustracja:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.