poniedziałek, 20 listopada 2017

#witam #doświadczenieżyciowe #trudnasytuacja #pomoc #przymiotniki #spam

Motto:

karuna22: witajcie wszyscy chętnie pogadam z kimś kto zna życie ktos kto troche juz przezyl a mimo to uważa się za osobę szczęśliwa i zaraza optymizmem na codzień
You_: karuna22 zagadaj do wibrująca Mrówka

***



I godzinę później:



wibrująca_mrówka: porównałem jej tekst z poprzednim
wibrująca_mrówka: nawet literówki są identyczne
wibrująca_mrówka: spam
oto_miś:
wibrująca_mrówka:
serio
Xetarcos: witam wszystkich,chętnie porozmawiam z osobą zyczliwa,pomocną i mądrą,która zna życie. Potrzebuje się wygadać, oczekuje tez opinii osoby z zewnątRz na te nieco trudna sytuację. zapraszam
wibrująca_mrówka: yup
wibrująca_mrówka: one to wklejają
Xetarcos: yay
oto_miś: Ale po co?
wibrująca_mrówka: na innych pokojach wklejają tak ''chętna na seks, napisz do mnie''
wibrująca_mrówka: widać mają jakiś cel.
oto_miś: Oh, wyszła.
oto_miś: A już miałam napisać. 
hodowca_bydła: wibrująca_mrówka A co z tego mają?
wibrująca_mrówka: nie wiem
wibrująca_mrówka: jakby nie wyszła to bym zapytał
oto_miś: Pewnie podaje link do swojego bloga.
oto_miś: Każe przeczytać i życiowo doradzić. 

***

Czy ktoś potrafi mi wyjaśnić o co z tym chodzi?
Codziennie po 2-3 razy, w odstępach co najmniej godzinnych, w większości bez reakcji na odpowiedzi.

Polecam: No mam, co dalej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.