poniedziałek, 6 listopada 2017

#jesteśmytutylkodlaciebie

perła_334: hej samotna jestem mam trudności z rozmawianiem z kolezankami nie wiem oczym rozmawiać jestem zamknieta w sb chętnych do pogadania zapraszam
Lord_Przedświt: Cześć, perło. Wal śmiało na publicu.
wibrująca_mrówka: ''mam trudności z rozmawianiem'' - ''do pogadania zapraszam''
wibrująca_mrówka: ....
wibrująca_mrówka: ''jestem zamknięta w sobie'' - powiem o tym na czacie 20 osobom
Lord_Przedświt: Perło, zostań linuksiarą albo zaawansowanym graczem w gry - kontakt na żywca niepotrzebny
wibrująca_mrówka: albo weź kilka rad z netu z forum dla mężczyzn pragnących poderwać kobietę
wibrująca_mrówka: tam panowie mają ten sam problem: ''o czym rozmawiać z kobietami?''

wibrująca_mrówka: i pamiętaj perełko, że wśród nich będziesz bardziej pro
wibrująca_mrówka: bo oni boją się zagadać, a ty już możesz mówić o tym, że są to ''twoje koleżanki''
Lord_Przedświt: e, to akurat zupełnie źle postawione pytanie
Lord_Przedświt: Jak zaiskrzy, to przecież się siedzi, szczerzy i wślepia rozszerzonymi źrenicami, gada o czymkolwiek i spija wzajemnie słowa z ust swoich.
wibrująca_mrówka: nadal mowa o rozmowach perły z koleżankami?
Lord_Przedświt: hm, nie
Lord_Przedświt: o randkowaniu już
wibrująca_mrówka: rozmarzyłeś się
Lord_Przedświt: Noo, taka dobrana randka to jest coś.
Lord_Przedświt: (w przeciwieństwie do nietrafionej, gdy z grzeczności się siedzi i potakuje)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.