poniedziałek, 29 maja 2017

''...nie że kość słoniowa tylko jeszcze LIGHT''

Natasha: kupiłam sobie dzisiaj taką paletkę do konturowania twarzy, będę się upiększać :x
Mrówek: hahahahha
Mrówek: mówię ci żeś ładna to zaczęłaś się starać
Natasha: nie no, ja to sobie od dawna chciałam kupić, ale one zwykle są w jakichś kosmicznych cenach, a ja nie chciałam od razu brać nie wiadomo czego, bo i nie wiem czy będę to robić, a może mi nie będzie w ogóle wychodziło i się wkurzę i dam spokój
Natasha: no i dzisiaj trafiłam na promocji za 7zł :P
Mrówek: nie no, nie ma co przepłacać
Mrówek: byle się trzymało i nie uczulało
Natasha: no
Mrówek: i było białe :D
Mrówek: hyhy

Natasha: XD
Natasha:
właśnie tak podeszłam do babki, bo były dwa różne i pytam jej, który mam wziąć
Natasha: i ona tak dyplomatycznie, że ten drugi jest raczej dla kogoś bardziej... opalonego
Mrówek: hahhahhahahahah
Mrówek: HAHHAHAHHAHAHAHAH
Natasha: co się ze mnie śmiejesz, ty blada dupo ty :P
Mrówek: ''kochanie, który kupić? śmierć na nartach? świeżość topielca? niezbyt gnijąca panna młoda?''
Natasha: XD
Natasha:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.