wtorek, 9 maja 2017

A co się będę pierdolił. Niech usycha z tęsknoty.

wibrująca_mrówka: cześć kciukiem
wibrująca_mrówka: spodziewałem się kogoś innego zastać na nocce
kciukiem: wibrująca_mrówka cześć
kciukiem: zagaduje się właśnie na bezsennosci, tu wszyscy padli
wibrująca_mrówka: pff
wibrująca_mrówka: za moich czasów...
wibrująca_mrówka:
kciukiem: wibrująca_mrówka cóż mogę powiedzieć
*** I poszli sobie na priv po 3:00, zaczynając rozmowę od:

-nie chce mi się patrzeć na pozka, priv może być?

-jasne, pierdolił tak dziś cały wieczór.
***
Pozytron: Za twoich czasó? A był inny czas?
Pozytron: Mrówka?
Pozytron: Leszczu.
Pozytron: Uju!
Pozytron: Widzę cię na liście. Uju!
Pozytron: Nie udawaj, że śpisz.
Pozytron: Jest tu dla mnie i nie odpisuje.
Pozytron: Tchurzu!
RaspberryPi: ó cymbale
Pozytron: RaspberryPi cześć.
Pozytron: W końcu jakiś cymbał zareagował.
Pozytron: Na moje błędy.
kciukiem: RaspberryPi nie śpisz nadal
kciukiem: jestem zaskoczona
RaspberryPi: pogralem na konsoli za 220zl
RaspberryPi: sexbox
RaspberryPi: 360
RaspberryPi: nie to co rafcio konsola za 1,4k zl
Pozytron: Na konsoli pograł. No...mistrz!
kciukiem: RaspberryPi ja tam gram na tablecie za 99 zeta jak mam ochotę grać
RaspberryPi: piszesz teraz do mnie z tego tabletu?
wibrująca_mrówka: a ja w kółko i krzyżyk
wibrująca_mrówka: sam
wibrująca_mrówka: na kartce
RaspberryPi: so jakies tablety za 100zl tylko do ogladania filmow?
RaspberryPi: moze byc 7 cali
Pozytron: wibrująca_mrówka nie piierrrddolll.
Pozytron: Piszę do ciebie ciexiu już od dobrych 20-ty minut, a ty unikasz konfrontacji ze strachu
Pozytron: *cieciu
kciukiem: RaspberryPi mam 10. stary trekstor
kciukiem: Ale grafikę to on ma średnia
Pozytron: Zielony buraku!
Pozytron: Zielony ujy!
Pozytron: *uju
Pozytron: Mrówka, masz okazję pisać ze mną.
Pozytron: Łosiu!
RaspberryPi: kciukiem jesteś piekna

kciukiem: RaspberryPi to niestety szkic nie ja
kciukiem: chciałabym być taka ładna
kciukiem: RaspberryPi autor nazywa się Berlewi
RaspberryPi:
Pozytron:
RaspberryPi, ten bloger nie odpisuje.
Pozytron: Stara się mnie ignorować.
Pozytron: Nie nabrał się nawet na błąd ortograficzny, na który nabrałeś się ty.
Pozytron:
RaspberryPi: możesz być brzydka i oblesna
RaspberryPi: i tak cie lubie
Pozytron: *i
RaspberryPi: bo jesteś miła
Pozytron: Jestem facet
kciukiem: RaspberryPi o.o
kciukiem: To miłe
Pozytron: Ale jestem ładny jednak
OnHighwayToHell: Pozytron Ty masz jakąś chorobę sierocą?
Pozytron: Tzn.? No piszesz, żem miły i fajny To prawda
Pozytron: Ciekawe kiedy Mrówka coś do mnie napisze.
Pozytron: A napisze na pewno
Pozytron: Ten ciiuulla
Maleńka___19: dzień dobry.
RaspberryPi: bry
SchizoFinezja: cześć wszystkim
SchizoFinezja: cisza jak makiem zasiał...
wibrująca_mrówka: szlag
SchizoFinezja: dzień dobry, Mrow.
wibrująca_mrówka: dzień dobry Finezjo
wibrująca_mrówka:
Pozytron: SchizoFinezja cześć.
wibrująca_mrówka:
RaspberryPi: Pozytron to prawda co pisali o tobbie że utrzymujesz sie z renty na głowe?
Pozytron: RaspberryPi prawda.
RaspberryPi: a to spoko
RaspberryPi: lecz się
RaspberryPi: kuruj się
Pozytron: Mam 1 000 plus.
Pozytron: A dziś pójdę sobie na obiadek z sercem, za rentkę
Pozytron: Pojemy sobie
niemieckiPARKING: JEMU DALI RENTE ?
niemieckiPARKING: buahhahhahaha
niemieckiPARKING: za co ?
niemieckiPARKING:
Pozytron: Na głowę.
niemieckiPARKING: za pózno
Pozytron: Nie. Płacą w terminie.
niemieckiPARKING: zeby leczyc ,trzeba dac rente by mogl zyc
Pozytron: a tam od razu źęby...
*** 5:30 Pozek znika :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.