poniedziałek, 1 maja 2017

Naprawdę wredny post

Licznik normalnego zachowania dorosłej kobiety na czacie, którego nie bierze na poważnie:
-liczba moich powitań pozostawionych bez odpowiedzi: 4
-liczba prób rozwiązania napiętej sytuacji, z mojej strony: 2
-liczba wrednych postów na ten temat: 2
-liczba żałosnych wymówek: 4

Odnośnik do genezy focha z dnia
28.04.17 tu: Królewna Śmierćka i 101 karłów

29.04.17

Rize_: wieczór dobry
AniaJJ: Rize_
wibrująca_mrówka: cze Rize, show już był
Rize_: Aniu
wibrująca_mrówka: gwiazdy przygasły

30.04.17

Rize_: dobry dzień
Tasha: cześć Tosiu
Xetarcos: yo, Riz
Rize_: Tash
Rize_: yo Xet.
~PapierowaRóża~: Rize_ hej
Rize_: Różo hello
wibrująca_mrówka: cześć Rize
***

wibrująca_mrówka: Xetarcos Rize się do mnie od dwóch dni nie odzywa. bądź mediatorem
Xetarcos: Rize, mrówek powiedział, że się do niego od dwóch dni nie odzywasz i, żebym był mediatorem
wibrująca_mrówka: uśmiech, nie zapomnij o uśmiechu
Xetarcos:
wibrująca_mrówka: Xetarcos widzisz, problem jest poważniejszy niż myślałem.

Xetarcos: czemu ?
Xetarcos: po prostu nic nie pisze
duszek_poeta_: kamila na obiad zaprasza ja tez chce
AniaJJ: Monolit Zapraszam
Monolit: ok, to podaj adres
Rize_: Aniu a przewidujesz więcej gości?

1.05.17 po północy

AniaJJ: Rize_
Rize_: Aniu
wibrująca_mrówka: cześć Rize_
Rize_:
Wieczór dobry mili ludzie

1.05.17 wieczorem

wibrująca_mrówka: cześć Rize_
wibrująca_mrówka: Rize_ długo jeszcze potrwa foszek?
***
Rize_: o, ja tu wiszę
Rize_: Dobry dzień mili ludzie
Ruda_20_: Rize_ cześć
Rize_: Ruda
wibrująca_mrówka: cześć Rize
duszek_poeta_: Rize_ siema
Rize_: Duszku, Mrówko
Rize_: Siema, siema
wibrująca_mrówka: OMG, PRZESTAŁA SIĘ FOCHAĆ <3 za 4 cześć
Rize_: Ale ja się nie fochałam
Rize_: Po prostu nie czułam potrzeby witania się
wibrująca_mrówka: później znajdę na to mema.
Rize_: A proszę cię bardzo



zuzia2255: Rize_ czesc
Rize_: Zuziu
[a]: "(...) zawinęło się w papierek i udaje, że cukierek"
Rize_:
wibrująca_mrówka: [a] to dobrze że dostałem tylko pół
[a]: pół gówna w papierku... mmm... smakowało?
Rize_: Następnym razem guzik z petelką dostaniecie
[a]: super
wibrująca_mrówka: a obciągnięty?
wibrująca_mrówka: ''wisielec?''
wibrująca_mrówka: nie, guzik.
[a]: pętelka
Rize_: Obciągnięty, obciągniety nawet na supełek zawiązany.
***
Lknd: Ruda_20_ po co z tym debilem gadasz
Lknd: To czubek
Lknd: Nikt normalny poważnie go nie traktuje
Rize_: Bo to czat?
Rize_: I nikt na serio nie powinien traktować tego co się tu pisze?
wibrująca_mrówka: napisała Rize po 3 dniach focha..
Rize_: Jedno wyklucza drugie Lknd
Lknd: Rize_ czy my piszemy? Nie rozumiem.. wyjaśnij. Albo ignor
Rize_: Mrówko, co ty tak intensywnie przeżywasz moje witanie/nie witanie ciebie?
wibrująca_mrówka: a jakoś tak lubię przypominać ludziom, którzy ''nie biorą na poważnie czatu''
jakie cyrki odstawiają
Lknd:
wibrująca_mrówka tobie tylko worek foliowy na łeb
Rize_: Połowie ludzi nie odwituje tutaj, bo zwyczajnie nie czytam zawsze ogółu.
Rize_: No i masz odpowiedź gotową.
Rize_: Wiszę najczęściej, zerknę co jakiś czas.
wibrująca_mrówka: tak se to tłumacz, gdy witasz po kolei 5 osób a jedną wykluczasz, a potem tłumaczysz się że ''nie czułaś potrzeby witania się''
wibrująca_mrówka: może trzecia wersja odpowiedzi będzie zabawniejsza
Rize_: A ciebie tak to boli
wibrująca_mrówka: serce mi wręcz pęka
Rize_: To taśmą se podklej i wrzuć na luz
[a]:
[a]: dobry tekst, pozwolisz, że go kupię, Rize
wibrująca_mrówka: Rize_ serce czy foliowy worek?
[a]: reklamówki?
Rize_: Wiesz, [a] nie wiem bo jeśli zapomnę cie przywitać albo nie będę czuła takiej potrzeby to co wtedy?
[a]: nie dbam o powitania, Rize; zwalniasz mnie z obowiązku odwitania, więc nawet lepiej
Rize_: No właśnie
wibrująca_mrówka: Rize_ jeśli wcześniej w rozmowie z nim użyjesz 3 przekleństw, słowa ''lasencja''
i udowodni ci on że jesteś durna.. to chętnie zobaczę co wtedy
Rize_: Więc to rybka czy machasz czy nie machcasz, albowiem to tylko czat.
Rize_: To po co mnie tak męczysz o to, skoro jestem durna?
wibrująca_mrówka: właśnie dlatego cię męczę!
Rize_: Więc uzgodnijmy raz na zawsze. Jestem durna, ty mnie męczysz o to męczysz, ja cie witam, ty odwitujesz
Rize_: I kropka nienawiści.
wibrująca_mrówka: i odwitujemy się raz na 3 dni?
Rize_: Nie, no teraz to już będę pilnować by przy każdym wejściu specjalny neon nad twoim nickiem machnąć
Rize_: I torbę żarcia zabrać ze sobą

Rize_: Byś czuł się odpowienio przywitany i żebym o fochu nie musiała więcej czytać
wibrująca_mrówka:
a będą jeszcze przekleństwa?
Rize_: Nie będzie, to nie ładne
Rize_: Dzieci czytają.
wibrująca_mrówka: obiecujesz?
Rize_: Przysięgam! Na serce me!
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: i na foliową torbę?
***
Rize_: Aż specjalnie przewinę do góry i sprawdzę co Mróweczka pisała
Rize_: Taaak, worek, guziki, pętelki, dla ciebie wszystko!
wibrująca_mrówka: sprawdź
Rize_: Czy teraz już mogę się oddalić bezpiecznie od czatka, z przeświadczeniem że nic a nic mnie już nie ominie,
łącznie z fochem którego nie było?
wibrująca_mrówka: Zezwalam. jeśli ''czujesz taką potrzebę''
Rize_: Nagminną wręcz
Rize_:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.