wtorek, 30 maja 2017

Nie nam osądzać (my tylko plotkujemy)

Aktualny temat: NIKT NIE MÓWI O MRÓWCE! MASZ PARANOJĘ!
~Witaj, wibrująca_mrówka. Zalogowałeś się do pokoju Psychologia.


Złoty_Środek_on: i co w tym psycholog może pomóc ?
Ffgv: Zawsze zrobią
Ffgv: Niech spadają
Ffgv: Złamie jej charakter
-Diana_na_wózku: nie wiem czy moje zachowanie to zaburzenie psychiczne czy cos normalneo
Rozczochraniec: Ja cały czas myślałem, że ktoś sobie głupi żart wymyślił..
Rozczochraniec: On poważnie jeździ na wózku.
Ffgv: Kto
Rozczochraniec: Mrówek.
Ffgv: On zaprzecza
Rozczochraniec: O ile On jest właścicielem bloga.
Rozczochraniec: Bo kolega dla mnie Fo znalazł, wchodząc przez blog.
Rozczochraniec: Go*
Ffgv: Skąd jest
Rozczochraniec: Z Polski.
Ffgv: Haha
Ffgv: To znalazł
Rozczochraniec: Jest dużo starszy niż myślałem..
oh`lust: Ile ma lat?
Ffgv: Ile
Rozczochraniec: Nie będę jego poziomu i nie napiszę tutaj jego danych.
***
Zostań przy własnym poziomie i podawaj własne: Nic o sobie nie mówię! Nie znacie nawet mojego imienia!
***
Ffgv: Wiemy
Ffgv: 67
Rozczochraniec: Odpowiadając atakiem na atak.. wcale się nie bronisz.
Rozczochraniec: Nie, jest po 40.
oh`lust: W życiu bym mu tyle nie dała.
rafciozberlina: skubany
Rozczochraniec: Ja też nie.
Ffgv: Wygląda na tyle
oh`lust: Max. 30.
Ffgv: Ukrywa wiek jak kobieta
Rozczochraniec: W ogóle mi nie pasuje..
kotwica:
Ffgv: Raz ma żonę raz ma tutaj
Rozczochraniec: Jego osoba do nicka z czatu.
Ffgv: Które się tu zmieniają
kotwica: mrówek
Rozczochraniec: Ale jest mi przykro z powodu jego kalectwa..
wibrująca_mrówka: słucham?
Ffgv: Wielbicielka krowa
Ffgv: Mrowa*
Oak_Bluffs: Ffgv
kotwica: z/w
Rozczochraniec: Jego życie nie jest moją winą.
Rozczochraniec: I nic Go nie usprawiedliwia..
rafciozberlina: kotwica lapa
rafciozberlina: uwaga nadchodzi
rafciozberlina: teges
oh`lust: Może jego zachowanie wynika z rozgoryczenia.
oh`lust: Z żalu.
wibrująca_mrówka:
Rozczochraniec: Może.
Rozczochraniec: J
Oak_Bluffs: rafciozberlina ta kaleka
oh`lust: Ale, nie nam osądzać.
oh`lust: Miało być dzisiaj chłodniej, a znowu 28.
Ffgv: Ale ciemno
Ffgv: Chyba druga burza
Rozczochraniec: Ciemno w pieruny..
Ffgv: Okno muszę zamknąć
Ffgv: Kot wrócił
wibrująca_mrówka:

***

No i znaleźli mnie. Teraz zaproszą mnie do znajomych...

Ewa, Natalia, Piotrek, Rafał i dyslektyk chcą cię poznać! Dodaj ich już teraz!
I będziemy sobie gadać o pogodzie. Chociaż ze mną, jak widać, rozmawiać nie chcą...

A potem szok, że nie traktuję ich poważnie i nie uważam za dorosłych.
Tak się zachowuje ''elita''.
Ale kicz.

***

Dla chętnych dodatek! Jak to ludzi frapuje mój wiek:
Ciekawy przypadek wibrującej mrówki
Yeeey! Nowe cyferki!
Jeszcze parę takich nowości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.