sobota, 13 maja 2017

Kiedy nie ogarniasz, że kraj jest nieco większy niż twoje mieszkanie

[a]: a deski w podłodze wymieniłeś?
wibrująca_mrówka: nie wiem czy wymieniali..
wibrująca_mrówka: nie zwróciłem uwagi nawet
[a]: "nie wchodziłem do domu"
wibrująca_mrówka: wchodziłem ale w adidasach, z zakupami, na moment
wibrująca_mrówka: nie zwróciłem uwagi czy deski podskakują jak idę
wibrująca_mrówka: pies podskakiwał
Oak_Bluffs: rafciozberlina czesc
wibrująca_mrówka: o patrz..
wibrująca_mrówka: jak się wstrzeliła
[a]: biedak, pewnie gwoździe wystają z podłogi to i podskakiwał...
wibrująca_mrówka: nie, na podwórku
wibrująca_mrówka: jak nie było żadnej wykładziny.. to był problem co może wystawać z tej podłogi z tych dech
Oak_Bluffs: przywitalam sie z rafciem jelopie
wibrująca_mrówka: RAFCIO, PODAJ ŁAPĘ!
Oak_Bluffs: juz dawno sie ze mna przywital bylam z psem teraz
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka naprawiles swoj wozek inwalidzki??
Huyec: wibrująca_mrówka w jakich adidasach
Huyec: Na wózku!
wibrująca_mrówka: Huyec takich na nogi
[a]: "byłam z psem" - niezły nagłówek dla "Faktu"
wibrująca_mrówka: a to się rozstali?
[a]:

wibrująca_mrówka:
Huyec nie wiesz jak wyglądają adidasy?

Huyec:
Ty i adidasy

wibrująca_mrówka:
no kupiłem sobie w tym roku i chodzę
Huyec: Nie stać cię
Huyec: Trampki
[a]: Trumpki + tupecik
wibrująca_mrówka: trampki też mam

Oak_Bluffs: Huyec kupili mu w lumpeksie
Huyec: 1q

duszek_poeta_:
dzien dobry
Oak_Bluffs: duszek_poeta_ czesc

[a]: widzę, że "Dobra zmiana" weszła, ja zaś mogę iść frysztyk machen i płot maliren
duszek_poeta_:
[a] streichen malowac

duszek_poeta_:
blad zrobiles

[a]:
duszek, ty swoją salami streichasz codziennie
[a]: streichen to też "gładzić"

duszek_poeta_:
no
[a]: i jakbyś nie zauważył, robiłem naumyślnie "poldojcz"
wibrująca_mrówka: i po co tłumaczysz jak nie zrozumie..
[a]: kuhwa, to tak jak tłumaczyć żart

Oak_Bluffs: a ty posiadasz umysl tak wogole?
[a]: spację posiadam i nie waham się jej używać!
Oak_Bluffs: ale czy umysl uzywasz sie pytam
[a]: skoro "się" pytasz, to sobie odpowiadaj

[a]: ja idę, tymczasem

wibrująca_mrówka: ale za zimno na trampki.. w ogóle by nowe kupić..
Oak_Bluffs:
26 st jemu zimno
wibrująca_mrówka: 26? max 16
i to przez godzinę, bo potem znów robi się zimno
Oak_Bluffs:
to gdzie mieszka ta zielona idiota na syberii
wibrująca_mrówka: to nie wiesz gdzie mieszkam?
Oak_Bluffs: pewnie w puszczy na suwalkach mieszka
wibrująca_mrówka: przecież mówiłaś, że w domu seniora!
Oak_Bluffs: a skad mam niby wiedziec
wibrująca_mrówka: no sorry Oak, ale nie wszędzie jest taka sama temperatura
Oak_Bluffs: ale chodzi o rejon polski
Oak_Bluffs: domow seniora jest duzo
wibrująca_mrówka: ja jak czegoś nie wiem to nie opowiadam głupot.
wibrująca_mrówka: a ty.. no cóż.
wibrująca_mrówka: aż sobie zerknę na prognozę pogody..
wibrująca_mrówka: 24 stopnie to zapowiadają za tydzień.. przez jeden dzień
Oak_Bluffs: pewnie go w piwenicy zamkneli
Oak_Bluffs: glabie mam 3 termometry zewnetrzne
Oak_Bluffs: jest teraz 26 st
wibrująca_mrówka: i w sumie masz 26?
Oak_Bluffs: pozatym bylam z psem bluzke z krotkimi
wibrująca_mrówka: a u mnie 11
wibrująca_mrówka: i nigdzie nie idę bo wieje
Oak_Bluffs: goraco zero wiatru
Oak_Bluffs: a ten siedzi w domu caly dzien
Oak_Bluffs: przy kompie ja pierdzieleF
wibrująca_mrówka:
Oak_Bluffs: zielonka czy ty masz jakies zycie realne czy tylko wirtual ?
Oak_Bluffs: 17 lat lat masakra zeby tak czas marnotrawic
wibrująca_mrówka: Oak, a ty byłaś w życiu gdzieś dalej niż przed swoim blokiem?
Oak_Bluffs: tak w wielu miejscach
wibrująca_mrówka: i zawsze tam było 26 stopni?
Oak_Bluffs: nic ci nie poradze ze mieszkacgh w lepiance pod lasem
wibrująca_mrówka: i zawsze cały dzień znaczyło: od 9:00 do 9:30?
Oak_Bluffs: na wschodzie
wibrująca_mrówka: w domu opieki w lepiance pod lasem? 



No cóż.
Sprawdziłem w necie. Popatrzyłem na termometr. Wystawiłem nos za okno.
Nie działa.
U mnie nadal 11 stopni i wiatr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.