piątek, 4 września 2015

Tagi: bierność, uległość, wysługiwanie się

W jaki sposób zrazić do siebie znajomych? Jak okazać się cipą i niedostosowanym do rzeczywistości człowiekiem?
W jaki sposób dać przyzwolenie na wylewanie ton gnojówki na swoje prywatne życie?
W jaki sposób wkurwić mnie na tyle, żebym zmienił swoje podejście do człowieka?

Nie cierpię kiedy ktoś kłamie, pomawia mnie lub moich znajomych.
Jeśli wmawiasz komuś X razy, że jest zły, to w końcu taki się staje.


Otto - proszę, moja ostatnia ''pomoc''. Dla człowieka, który kiedyś reprezentował sobą coś wartościowego, a z którego dziś zostało umazane błotkiem i batonikiem dziecko.

***

wibrująca_mrówka: kiedy masz zamiar zwrócić się do zarządców blog.pl o usunięcie tego bloga na którym zachęcają do śledzenia cię i prześladowania?
Marszałek_Otto: serwus.
wibrująca_mrówka: i kiedy masz zamiar zrobić coś z tymi ludźmi tutaj, którzy pytają i sprzedają twoje dane na ogólnym?
Marszałek_Otto: A Czy dotrzymasz słowa i ujawnisz te screeny, o ktorych piszesz na blogu? Bo oni sa przekonani, że "Mró" to Ja .
wibrująca_mrówka: nie serwus, tylko ile jeszcze osób zapyta mnie ''czemu oni się tak śmieją z niego''?
Marszałek_Otto: hmm, a co Ty masz z tym wspolnego?
Marszałek_Otto: Ujawnij screeny prosze, bo uwazaja, ze Mrówka to Ja, a Ty to Otton.
wibrująca_mrówka: mogą być przekonani i wisi mi to. ja mam swój blog i całą kategorię dla senodeszczu i chętnie zacytuję im tam rozmowy w których narzeka na wyciąganie słów
z kontekstu
Marszałek_Otto: o, to dobrze, czyli posiadasz cos na sen?
wibrująca_mrówka: nie zamierzam ci w niczym pomagać. po prostu mierzi mnie ich sposób prowadzenia wojen. pytam co zamierzasz z tym zrobić.
Marszałek_Otto: Chyba si zapomniae.
Marszałek_Otto: zapomniałeś*
Marszałek_Otto: w tym tonie rozmowy prowadzić nie będę!
wibrująca_mrówka: człowieku.
Marszałek_Otto: I przestan niszczyc Moj wzierunek w sieci!!!!\
wibrująca_mrówka: opierdalają cię jak mogą
Marszałek_Otto: Bo jestes wspolodpowiedzialny za to, co sie tutaj dzieje!
Marszałek_Otto: Przez to, ze sie pod nimi podpisujesz!
wibrująca_mrówka: bronie twojej dupy kiedy się da.
Marszałek_Otto: wspolpracujesz z nimi kolaborancie!
wibrująca_mrówka: a ty nic w związku z tym nie robisz!
wibrująca_mrówka: dajesz po sobie jeździć
Marszałek_Otto: A Ty im na to pozwalasz! I jeszcze dajesz im wolną rękę!
wibrująca_mrówka: a kim ja według ciebie jestem?! twoim obrońcą?!
wibrująca_mrówka: jesteś kurwa dorosły! zadbaj o siebie!
Marszałek_Otto: nie tym tonem do mnie.
wibrująca_mrówka: właśnie tym tonem.
wibrująca_mrówka: bo chyba zapomniałeś że świat nie jest od tego żeby cie słuchać i ci nadskakiwać
wibrująca_mrówka: a jeśli ktoś cie kopie, znieważa, wyśmiewa
wibrująca_mrówka: TO NALEŻAŁOBY SKOPAĆ IM DUPY A NIE LICZYĆ NA CUDZĄ POMOC
Marszałek_Otto: To zrób coś z tym! A nie przykłądasz reke do tego!
wibrująca_mrówka: więc pytam co masz zamiar z tym zrobić.
Marszałek_Otto: najpierw to Ty sie tym zajmij.
wibrująca_mrówka: nie przykładam ręki, napisałem gamoniom że wyciągają twoje słowa
z kontekstu.
Marszałek_Otto: no i dotarło?!
wibrująca_mrówka: a uważasz że jak powiesz do osła ''suń się!'' to zrozumie?
wibrująca_mrówka: to jest twoja sprawa, twoja reputacja i to ty powinieneś się tym zająć
Marszałek_Otto: dość !!!!
Marszałek_Otto: jak sie uspokoisz
Marszałek_Otto: to napisz
Marszałek_Otto: w przeciwnym razie\
Marszałek_Otto: milcz
~Marszałek_Otto zamknął okno priva

***

Wszystko o czym tu mowa znajdziecie na: ottonek.blog.pl - blogu, którego celem jest prześladowanie wyżej wymienionej osoby. O którym pisałem tu: ~przychodzi: szlagmnietrafi!

Tak wyglądają czatowe wojenki i prześladowania. Tak wygląda ten chory światek, w którym ludzie dorwawszy się do czyjejś prywatności i danych osobowych, urządzają sobie zidiociałe polowanka i podchody. I tak wygląda ich ofiara.

Tak też wygląda moja osobista zemsta i odcięcie się od tego syfu. Broń się sam.
Miłej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.