sobota, 19 września 2015

Niezdrowe nawyki

Czekolada: właśnie ja nawet nie wiem jak wygląda revenge. z Was chłopcy to pewnie nic ciekawego ale zemsta
Lord_Przedświt: Czekolado, coś by się jednak znalazło. Ja mam melonik i laskę, a Mrówka potrzebuje trzech par podkolanówek...
Czekolada: po co mu trzy pary podkolanówek?
Czekolada: aaa załapałam
Lord_Przedświt:
Czekolada: Lordzie, znalazłam dziś w szufladzie nieużywaną końcówkę do lasku, gumową, chcesz ?
Czekolada: do laski**
Sweet___revenge: końcówka do lasku
Lord_Przedświt: Nie, wolę stukaniem oznajmiać nadejście majestatu.
wibrująca_mrówka:
Sweet___revenge: Lord woli ostentacyjnie zaznaczyć swoją obecność
wibrująca_mrówka: ja wolę po cichutku. dlatego podkolanówki
Lord_Przedświt: takie z gumowymi wszywkami w podeszwach
Sweet___revenge: chociaż zdanie Lorda brzmi interesująco
Czekolada: stukaniem oznajmiać nadejście majestatu..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.