piątek, 7 sierpnia 2015

Wróżbita Pozytron prawdę ci powie

Motto:

wibrująca_mrówka: ah.. więc może zapytam, też się boisz?
meluzyna10: czego lub kogo ?
wibrująca_mrówka: oh <szepcze przerażonym drżącym głosem> g.. g... głupich ludzi..
meluzyna10: i tu masz racje, glupota jest niebezpieczna

***

Pozytron: Czego balibyście się bardziej? Podejść do najładniejszej laski na dyskotece i zagadać czy wejść na dach budybku i skoczyć ze spadochronem? Ciekawe do czego trzeba większej odwagi.
Nimda: wojny
Pozytron: Co wojny?
8POGO8: najbardziej balem sie pierwszej fazy po acodinie.
wibrująca_mrówka: nie karm trolla
Pozytron: Strach jest bardzo ciekawy. Lęk. Ogranicza nas.
Pozytron: Kto się czego boi? Czego boicie się najbardziej?
Pozytron: Bo Mrówka to wiem. Boi się przyznać do czegokolwiek. Ma lęk przed wyśmianiem. Ja nie.
wibrująca_mrówka: A ty to się przypadkiem nie boisz realnego życia panie ''zmyśliłem-historię-swojej-osobowości''?
0criM: hehe
Pozytron: Gwiazdor z czata. Boisz się wyśmiania na czacie?
wibrująca_mrówka: Ty mnie pytasz czego się boję, zaraz po tym jak napisałeś, że wiesz lepiej czego się boję?
0criM: ja mysle ze strach jest wymyslony... bo wsumie czego mamy sie bac
Pozytron: 0criM, jesteś facetem? Masz jaja?
0criM: ale co to ma do tego
Pozytron: Nie bój się. Poprostu napisz. Boisz się, że zranię twoje uczucia? Przez czat?
0criM: hehe dobre
0criM: nie
Pozytron: A jednak prawdziwe.
0criM: no bo prowokujesz
Pozytron: Mrówka się boi.
wibrująca_mrówka: I znów wiesz lepiej
0criM: mrowka a ni jeddnego slowa tutaj o tobie nienapisala a ty juz mala ksiaszke
wibrująca_mrówka: ocriM przywykaj.
0criM: a rozumie
Nimda: jesli nie chce nie musi pisac, po co naciskac
0criM: a co do strachu, to strach jest tylko w nas uczony
Pozytron: 0criM, bo wiem jakie Mrówka ma lęki
Pozytron: Najbardziej boibsię być sobą
Pozytron: *boi się
0criM: a ja myslalem ze mrowkojada
wibrująca_mrówka:
Nimda:
0criM: a czego ty sie boisz, pozytron
Oak_Bluffs: Pozytron kto gwiazdor?
wibrująca_mrówka: to ja jeszcze popatrzę, może dowiem się o sobie czegoś nowego
0criM: negatronow
Pozytron: Będę potem. Jadę na Energyland. Do Zatoru.
Pozytron: Pokony2wać lstraxh.
Pozytron: *Pokonywać strach. Sory. ale w aucie strasznie trzęsie.
~odchodzi: Pozytron
Oak_Bluffs: w ibrująca_mrówka ty masz nature prostego dzieciaka
Oak_Bluffs: bez zadnych ambicji
Oak_Bluffs: do tego przynudzasz jak stary dziad
0criM: oak, no to nieczytaj tego
wibrująca_mrówka: ale ja tu tylko siedzę i czytam historię mojego życia, którą piszą obce mi osoby
Nimda: skad wy tak duzo o mrowce wiecie
wibrująca_mrówka: bardzo dobre pytanie! też bym się chętnie dowiedział..
~przychodzi:
~odchodzi:
~odchodzi:
~przychodzi:
~odchodzi:
wibrująca_mrówka: i nastała cisza
Nimda: oni sa chyba zazdrosni, bo mrowki sa pracowite
wibrująca_mrówka: nie wiem, prywatnie ze mną nie rozmawiali.
Anioł_Smierci_on: mrówki w lato to raczje powinny zbierac zapasy na zime
wibrująca_mrówka: o widzisz, a już mi mówią co mam robić
Anioł_Smierci_on: nie co Ty tylko ogolnie mrowki
Nimda: lubie mrowki
wibrująca_mrówka: no to jesteś w mniejszości
0criM: ja tez
Nimda: a strach jest instynktem przetrwania
0criM: tez tak sadze
wibrująca_mrówka: wszyscy tak uważają.
Nimda: czyms calkiem naturalnym, w przypadku zagrozenia mrowka sie broni
0criM: no to jestesmy jednym zdaniem sprawa wyjassniona
wibrująca_mrówka: i po temacie.
8POGO8: juz ? a taki bylem zainteresowany...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.