środa, 12 sierpnia 2015

Naiwność jest cnotą czy cnota naiwnością?

glu: jaki temat pokoju?
Mr.Rabbit: tematem najwyraźniej jest brak tematu
glu: wybor nicku dla mnie to byl jakis tam proces. poswiecilem temu 2 minuty mojego zycia
Rozglądam_sie25: glu były wizje?
glu: byly
Mr.Rabbit:
glu: chcialem nick ktory nie brzmi zbyt agresywnie i jest latwy do zapamietania
Rozglądam_sie25: pewnie popatrzyłeś na pustą tubkę i worek i tak jakoś poszło
glu: a dodatkowo "gladko" sie go wymawia. brzmi przyjaznie
mózgisąfajne!24: ahah a akcentem angielskim!
glu: niemialo byc akcentu ale jak jest ot niech bedize
mózgisąfajne!24: albo z niemieckim!
Mr.Rabbit: mi się kojarzy z super glu i z World of Goo, taką tam gierką o glutach. budujesz konstrukcje z glutów  one muszą dojść do zasysacza
glu: znam ta gre
Mr.Rabbit: bardzo miła gierka, polecam
Rozglądam_sie25: ja tam jak się nudzę to strzelam pistoletem na kulki do gołębi, mam plagę
malutka19: To jaki ten temat pokoju?
Rozglądam_sie25: malutka19 piszemy o wyborze nicku, a jaki był Twój?
malutka19: Ha ha
Rozglądam_sie25: malutka19 a Ty malutka jak wybrałaś swój nick?
wibrująca_mrówka: NIE PYTAJCIE MNIE
Mr.Rabbit: wibrująca_mrówka jak wybrałeś swój nick?
Rozglądam_sie25: wibrująca_mrówka nie no chyba u CIebie to też były jakieś substancje psychoaktywne
malutka19: Długo mi to nie zajęło. Nick dotyczy mojego wzrostu
Rozglądam_sie25: malutka19 to ile masz wzrostu? 19 cm?
wibrująca_mrówka:
malutka19: Zgaduj zgadula
wibrująca_mrówka: karzeł - 19 cali
Rozglądam_sie25: twarz jak monitor?
malutka19: A Ty ile masz?
Rozglądam_sie25: malutka19 to zależy czy rano czy wieczorem
wibrująca_mrówka:
~odchodzi: malutka19
wibrująca_mrówka: 
Rozglądam_sie25: podobno wzrost rano jest o kilka mm większy niż wieczorem. grawitacja, taka sytuacja
wibrująca_mrówka: chyba źle cię zrozumiała
Rozglądam_sie25: i uciekła w popłochu? albo poszła sama zmierzyć ile wejdzie
wibrująca_mrówka: wzrostu?
Rozglądam_sie25: im so stupid o i już jej nie ma

***

wibrująca_mrówka: Mr.Rabbit jestem niski, gryzący i ogarnięty. i mówią mi Mrówka. a, i kiedyś zerwałem z dziewczyną dając jej wibrator żeby nie tęskniła
Rozglądam_sie25: eeee ja też ale mi oddała zapytałem "co mam z nim zrobić" - odpowiedź chyba każdy zna
wibrująca_mrówka: mam lepsze pytanie: zrobiłeś to?
Rozglądam_sie25: heh wykorzystałem go ale nie na sobie
Mr.Rabbit: wibrująca_mrówka no na seeerio
wibrująca_mrówka: a ja dostałem w pysk ale prezent zabrała
Rozglądam_sie25: myślałem że nim przynajmniej wiesz że zamiast łazić za innymi ma pod ręką
..lolitka: i prawidłowo
Rozglądam_sie25: co lolitka prawidłowo?
Mr.Rabbit: że zabrała
..lolitka: że dała w twarz
Rozglądam_sie25: Ty byś też zabrała? no jak to? przecież to prezent
Mr.Rabbit: no pewnie
wibrująca_mrówka: ''nigdy tak nie nienawidziłam mężczyzny by mu oddać brylanty, które mi kupił'' tak?
..lolitka: cenniejsze prezenty się zostawia
Rozglądam_sie25: złoty wibrator jest bardzo cenny
wibrująca_mrówka: .lolitka jeśli jesteś kobietą bez klasy.....
Rozglądam_sie25: prezent to prezent, nie ważne czy jest cenny czy do dupy
..lolitka: raczej facet bez klasy rządałby żeby kobieta zwracała mu prezenty
..lolitka: wolę już wyrzucić i mieć z tego satysfakcję
Rozglądam_sie25: przecież nikt nie mówił że odebrałem tylko nie przyjęła u Mrówy zabrała i schowała
wibrująca_mrówka: .lolitka  przecież niczego nie każę kobiecie oddawać
46ka: kobieta tez oddaje?
Rozglądam_sie25: kobieta oddaje w naturze
wibrująca_mrówka: ale jeśli ma mnie dość to czemu zabiera rzeczy ode mnie, które jej o mnie przypominają, które dostała w geście miłości i przyjaźni?
46ka: bo sa fajne?
wibrująca_mrówka: kobieta z klasą jeśli odchodzi to powinna pożegnać się z takimi podarkami również. a nie jak ostatnia egoistka 'naciągnęłam go to mu nie oddam''
..lolitka: haha naciągnęła Cię? to niezły frajer
Rozglądam_sie25: ważne że już wiesz jakie są kobiety
wibrująca_mrówka: nie kupuję nikomu drogich prezentów na DOWÓD uczuć, bo to idiotyzm. mówię tylko o twoim przekonaniu, że lepiej jest zachować dla siebie coś drogiego. gdybym dał ci niechcianego kwiatka to byś mi go oddała rzucając nim we mnie ale gdybym ci dał bransoletkę to byś z nią spieprzyła
..lolitka: a o prezenty się nie prosi
Rozglądam_sie25: kto tu prosi o prezentyty?
wibrująca_mrówka: kobiety proszą, pragną, naciągają, oczekują
Rozglądam_sie25: a jakbym Ci dał kilo ogórków kiszonych to co byś zrobiła?
wibrująca_mrówka: na pewno nie mizerię
Rozglądam_sie25: poczekajmy bo lolitka na telefonie siedzi i jej tipsy się spalą jak będzie tak szybko klikać
..lolitka: wszystko zależy od sytuacji, nigdy nie byłam w sytuacji w której facet chamsko się wobec mnie zachował więc nie wiem
..lolitka: zawsze rozstania miałam na poziomie, a jak wy nie szanujecie dziewczyn z którymi byliście tzn że też nie szanujecie siebie wówczas
Rozglądam_sie25: bo jesteś lolitką?
wibrująca_mrówka: ja miałem jedno bardzo fajne. tak piz.. drzwiami że się ponownie otworzyły znaczy moja ex.
Rozglądam_sie25: może był przeciąg
..lolitka: o byłych mówi się dobrze albo w ogóle
Mr.Rabbit: to jak o zmarłych..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.