środa, 30 grudnia 2015

Limbo sprzyja kontuzjom

~przychodzi: czika
czika: cze
wibrująca_mrówka: cześć, jak tam ostatni seks z mężem? satysfakcjonujący?
czika: ostatni....?
czika: bylo ok
czika: co u Ciebie?
wibrująca_mrówka: 7 na 10?
czika: ankiete prowadzisz?
wibrująca_mrówka: nie, oszczędzam ci wymyślania tematu którym się podzielisz z widownią, której to nie obchodzi
wibrująca_mrówka: i próbuję wywołać w tobie uczucie wstydu i poczucie braku intymności
czika: wiesz gdzie ja to mam.... dla mnie to tylko czat
wibrująca_mrówka: w sypialni?
czika: milo mi, ze ktoś sie interesuje
czika: mam na dzisiaj inny temat
czika: ej... limbo mam pid okiem
czika:
czika: tel. mi odtatnio spadl kantem
czika: i na swieta u tesciowej bede wygladala jakby mnie lal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.