niedziela, 15 marca 2020

Szczera_chimera: Poeta to zawsze ignorant

Motto:

gość_93766752: duszek ma mily usmiech i jest pozytywnie nastawiony
gość_93766752: to wystarczy zeby sie mogl podobac

***



***


duszek_poeta_: wincenty za pozno z pipy wyjety

duszek_poeta_:
bicie konia wzmacnia krew wtedy czuje siÄ™ jak lew.... a trzepanie gruchy wzmacnia paluchy
rafciozberlina: prawdziwa poezja
duszek_poeta_: hahah rafciozberlina
duszek_poeta_: nudzi się to napisałem coś na nudę żeby nie milczec
You_: gdy kapucyn jak pacyna trzepnij lenia niech zapina...
duszek_poeta_: You_ tego nie slyszalem


Alucardo21: ej, jak bedzie wojna kobiety i mezczyzni to ja za kobietami
Duszek_Poeta_: ja tez za kobietami bede
Duszek_Poeta_: moze bedzie smierc przez bara bara

Duszek_Poeta_:
na segzy nie moge bo tabletki
Duszek_Poeta_: dostaje klozapine 400 mg wieczorem ona obniza libido do zera
Duszek_Poeta_: impotent
Duszek_Poeta_: chce ale nie moge
Duszek_Poeta_: hahaha


duszek_poeta_: no opiekunke to bym dmuchnal bo fajna laska z niej jest

duszek_poeta_: i po 3 dzieci ma dobra figure
[a]: i za 9 m-cy kolejna gęba do wykarmienia dla Funduszu Alimentacyjnego
duszek_poeta_: ale jestem taki jaki jestem

wibrująca_mrówka:
DuszeK_PoetA_ btw. ciekawe na kogo wyrośnie twoja córka

DuszeK_PoetA_:
pewnie tez bedzie przyrabana jak mrowek

Duszek_Poeta_:
ja jestem dobry tata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.