sobota, 21 marca 2020

Licznik bije, długi rosną - cieszmy się kolejną wiosną

Poprzednio skończyłem na 15.12.19 we wpisie: gość_65169424: drugi, jak ten z nic smiesznego

Było 81.

28.12.19

Duszek_Poeta_:
Mierenneuker bulbulator na nowym niku ... czesc drugi ... a gdzie przyczlapnik

30.12.19

Duszek_Poeta_:
mrowka bulbulator drugi lata na harpie wiedzmy

*** I tak wchodzimy w nowy rok 2020:

01.01.20

Duszek_Poeta_:
jestem sam sobie i jest dobrze
Duszek_Poeta_:
Duszek_Poeta_: jedynie za kim tesknie to jest moja corka z ktora nie mam kontaktu
schrodingers_cat: no tak
Duszek_Poeta_: ale patrzy na mnie ze zdjecia
schrodingers_cat: a za co siedzisz duszku ?
Duszek_Poeta_: nie siedze
Duszek_Poeta_: skad takie przypuszczenie
schrodingers_cat: no to luzik
schrodingers_cat: zawsze mozesz wpaść się pokazać
Duszek_Poeta_: insynuujesz cos
Duszek_Poeta_: ???
schrodingers_cat: przepraszam ze sie wtraciłem
Mierenneuker: niech wpada do kraju
Mierenneuker: śmiało
schrodingers_cat: poprostu akurat tu wszedłem
Duszek_Poeta_: mam swoj kraj
schrodingers_cat:
Duszek_Poeta_: i nie jest to polska
schrodingers_cat: wracaj duszku
schrodingers_cat:
Duszek_Poeta_: w polsce nie czakalo na mnie zycie
Duszek_Poeta_: nigdy
Duszek_Poeta_: !!!

I nadal nie czeka na ciebie tylko na kasę z alimentów.

cav: dopiero w niemczech osiagnales sukces.
cav: o jakim wszyscy marzymy.
Duszek_Poeta_: mam dobra prace dach nad glowa opieke medyczna na wysokim poziomie
Duszek_Poeta_: jest wszystko dobrze to po co psuc
Duszek_Poeta_: w polsce jestem bezdomny
Duszek_Poeta_: a tu mam
Mierenneuker: Duszek_Poeta_: zreszta mam na bakier z alimentami zamkneli by mnie Duszek_Poeta_: powaznie mam wyrok 8 miechow Duszek_Poeta_: w rozciagnieciu do 2 lat
schrodingers_cat: jakis pokój sie zawsze znajdzie
Mierenneuker:
schrodingers_cat: ........
cav: Mierenneuker
Mierenneuker:
***

Duszek_Poeta_: chyba rozmowa z bulbulatorem szkodzi
Duszek_Poeta_: jeszcze drugi

Krucha_nić:
niech mnie ktoś przytuli

Ziołowa_ja:
Krucha_nić
Krucha_nić: dziękuję kochanie....na ziółka na brzuszek mi zrobisz? masz coś ciekawego
Ziołowa_ja: mam ale gorzkie będą

Ziołowa_ja: ale za to szybko Cię na nogi postawią
Krucha_nić: poproszę
Mierenneuker: a na anginę i zatoki to działa?

Ziołowa_ja:
te akurat nie
Mierenneuker:
Ziołowa_ja: angine masz?
Duszek_Poeta_: on ma ropniaki w mozgu
Duszek_Poeta_:
Mierenneuker: nie, Vanilka ma
Ziołowa_ja: mhm
Mierenneuker: a jak już rozdzielasz to sądziłem że tak na wszystko
Ziołowa_ja: no niestety..byloby zbyt łatwo
Mierenneuker: Duszek_Poeta_: ale nie wiem po co wklejaja mi zawsze urazy psychiczne po alkoholu skoro ja ich nie mam Duszek_Poeta_: kiedys wypity bylem jak mnie zabierali
Mierenneuker:
Duszek_Poeta_:
Duszek_Poeta_: nudzisz
Mierenneuker: 10.04.19 Duszek_Poeta_: nie pije nie cpam
Mierenneuker: 15.04.19 Duszek_Poeta_: drugi pije piwo za twoje zdrowie Duszek_Poeta_: bede sie upijal najbliższym czasie
Mierenneuker: tylko na ''ropniaki'' uważaj.
Duszek_Poeta_: kazdy ma jakies zachamowania
Duszek_Poeta_: hahaha
Duszek_Poeta_: drugi sie ciska bo nie dupka
Duszek_Poeta_:

Dodajmy do tego też to:

Duszek_Poeta_: a ja nie cpam nie pije --- czasem sie zdarzy
Duszek_Poeta_: ale juz od kwietnie czy maja nic
Duszek_Poeta_:
jaral bym blanty bedac ogarniety a tak zostaly mi tylko papierosy


Ja nic nie piję i nie mam problemów z alkoholem, ale czasem mi się zdarzy uciec, kitrać z flaszką i odstawiać numery na czacie. Jak każdemu z nas, nie? Nie mam też problemów z używkami, ani hazardem. Do tego jestem całkowicie szczery wobec was. Przecież bym was nie okłamał i wszystkie moje słowa są ze sobą spójne. Np. te, w których mówiłem, że wymagam ciągle specjalistycznej opieki, bo żadna specjalistyczna opieka, którą mam od ponad 4 lat, mi nie pomaga.

duszek_poeta_: patrz ile ja pomocy potrzebuje
duszek_poeta_: opiekunowie terapeuci
duszek_poeta_: i wszystko na nic bo dalej swiruje


Ale byłby numer gdybym lądował w szpitalach dokładnie wtedy kiedy chcę, no wiecie... np. wtedy, kiedy ktoś się upomniał
o mnie i moje konto w związku z alimentami. Albo kiedy musiałbym w ogóle pracować. Zabawnie by wyglądało, gdybym pił
i ćpał dokładnie wtedy kiedy chcę, bo jak sam mówiłem, jest to dosć powszechne w ośrodku dla najróżniejszych elementów,
a zniknięcie z ośrodka na dzień lub dwa to pikuś.

Ah, ten specjalistyczny nadzór oraz fachowa opieka nad osobami niestabilnymi psychicznie, nadużywającymi różnych substancji. No i socjal. Nie zapominajmy o socjalu dla takich tam... uciekinierów i uzależnionych, którym można całkowicie zaufać po latach nieskutecznego, ale fachowego leczenia.

Przygoda z wódeczką:
17 lipca: Serce schamienia

18 lipca:
DuszeK_PoetA_: teraz zaczne pic alko i staczac sie na dno

21 lipca:
dziadu: no super masz historie upadku


Oraz info o tym kto tu faktycznie ''nie dupka'':
Szczera_chimera: Poeta to zawsze ignorant


03.01.20


Duszek_Poeta_: drugi sie ciska ??? bulbulator
Duszek_Poeta_:
Duszek_Poeta_: ja siedze

A mógłbyś. Ale nic
by to w twoim życiu nie zmieniło.
duszek_poeta_:
bede pisal z celi


Duszek_Poeta_:
a ty stoisz i psikasz zielenine
slave.: Nie bo ty
Mierenneuker: slave. ej, nie podpowiadaj mu!
slave.: chyba ty
Duszek_Poeta_: ty???
Duszek_Poeta_: jaki
Duszek_Poeta_: na prezydenta ale jaki
Duszek_Poeta_:

Mierenneuker:
Duszek_Poeta_ tobie też coś powiem.
Mierenneuker: Pan się nie kwalifikuje nawet do sądu dla ludożerców, buszmenie.
Mierenneuker: W moich oczach jest pan nędznym gadem, omyłkowo tylko nazywanym człowiekiem, panie Dupku Pożal się boże poeto.
Mierenneuker: Niech pan stąd wyjdzie, bo ja nie mogę na pana patrzyć, bydlaku.
Duszek_Poeta_: smierc przez bara bara ... u amazonek
Duszek_Poeta_: a ty nadal jestes driugi
Mierenneuker: błagam, ROZWIŃ GENEZĘ TEGO PRZEZWISKA
Mierenneuker: pokaż nam wszystkim twą elokwencję
Duszek_Poeta_: po co jak mozesz sam to zrobic
Szukałeś_mnie?: kiedy patrzy się przez pryzmat idiotyzmu to lepiej być drugim niż pierwszym. Pierwszy idiota.. No, ale ja nie będę się wtrącać do kłótni
Szukałeś_mnie?: drugi znaczy że gorszy? Może poprostu bierze co sprawdzone
Duszek_Poeta_: my sie nie klocimy tylko wymieniamy zdaniami
Szukałeś_mnie?: chyba że nie o ten rodzaj "drugiego" chodzi
Szukałeś_mnie?: to dobrze
Duszek_Poeta_: drugi sie ciska ... jeszcze przyczlapnika mu brakuje
Szukałeś_mnie?: usuwam się więc
miś_przytulak: Szukałeś_mnie? - a ja nic nie zrozumiałem z tego co napisałaś
Szukałeś_mnie?: ja też nie
Szukałeś_mnie?: pije więc dalej
Szukałeś_mnie?: sto lat!
Duszek_Poeta_:
Duszek_Poeta_: zdrowie

Mierenneuker:
Szukałeś_mnie? chodzi o to, że wg Duszek_Poeta_ NIEZALICZENIE DZIEWICY jest porażką, obelgą i sprawia, że człowiek, który tego nie zrobił jest gorszy
Mierenneuker: nazwał mnie tak już 85 razy. co najmniej.

To był 88 raz. Machnąłem się o trzy.


Mierenneuker:
mówiąc, że w przeciwieństwie do mnie nie lubi się powtarzać.

Szukałeś_mnie?:
no to jest idiotą

Szukałeś_mnie?:
bo każdy mężczyzna który smakuje się w kobietach wie że z dziewicą jest więcej problemów niż przyjemności
Mierenneuker: i owszem, jest idiotą.

***


13.01.20

Duszek_Poeta_: bulbulator ... drugi plus przyczlapniki

04.02.20
Duszek_Poeta_: bulbulator bez przyczlapnika dzisaj ale drugi od zawsze

05.02.20
Duszek_Poeta_: naburmuszony bulbulator drugi ktorego chca dmuchac

09.02.20
Duszek_Poeta_: wibrująca_mrówka i po co sie przywalasz bulbulator drugi

Uroczo. 92 razy w ciągu roku. Statystycznie to chyba będzie raz na 4 dni, nie?

27.02.20
Duszek_Poeta_: bulbulator drugi :)

28.02.20
Duszek_Poeta_: bulbulator drugi jak pozamiatane


Licznik użycia słowa 'drugi' (od 25.02.19 do 28.02.20): 94

Duszek_Poeta_: po co mam sie powtarzac


Pierwsze użycie tutaj:
Duszek_Poeta_: coraz czesciej jestem zdesperowany i przerazony czytajac codziennie czat (1/2)
Czytać od: Duszek_Poeta_: szukasz poklasku w puknietych bo na singielki nie masz czasu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.