sobota, 28 marca 2020

Biuro podróży A.S. Bytom

Elyria: a jak Tobie minęły święta ? obżarty? rozleniwiony ? balowałeś wczoraj?
Mierenneuker: chujowo, nie, nie, nie
Mierenneuker: sylwestra przespałem
Mierenneuker: obudził mnie huk
Mierenneuker: postrzelali 10 minut i spokój
Elyria: nu to podobnie ;p o 24 wyszłam na fajku , ogarnęłam się do spania i wróciłam do wyrka
Mierenneuker: życie przegrywa, nie?
Elyria: a mnie tam odpowiada takie życie ;d
Mierenneuker:
Mierenneuker: i tak do 40
Elyria: a po 40 popełnię samobójstwo , a koty zostawię mojej siostrze
Mierenneuker: nie popełnisz, bo jeszcze kredyt
Elyria: co Ty , całe życie na wynajmie ;p
Mierenneuker: tak, a jak wpadniesz to kredyt
Elyria: aż tak zle mojej przyszłości nie widzę
Mierenneuker:
Mierenneuker: bądźmy pesymistami
Elyria: to zabiję się przed urodzeniem
Elyria: nie będzie kredytu i dzieci
Elyria: dwa problemy z głowy
Mierenneuker: fakt
Mierenneuker: podatek na trumny jest niższy niż na wózek dziecięcy..
Elyria:
Mierenneuker:
***
Mierenneuker: nie mów że przeglądasz trumny
Elyria: kierwa, porównywałam z urnami
Mierenneuker:
Mierenneuker: i co, wolisz złote czy srebrne?
Mierenneuker: na złotych zdobienia wyglądają nieco lepiej bo są ciemniejsze
Elyria: dzisiaj widziałam filmik z bio-urnami :O
Mierenneuker: fajne, nie?
Mierenneuker: też chcesz tę, z której wyrasta drzewko?
Elyria: uhm ^_^ ale czytom właśnie,że w Polsce to nielegalne , kierwa to musiałabym zarobić na podróż pośmiertną
Elyria: patrz, na wakacje za życia nie jezdziłam , to po śmierci sobie fundnę , a co ;p

Mierenneuker:


https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1aZoDsFRnpPjVqPPgdscYPxkbowBhJ9H.gif

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.