sobota, 8 lutego 2020

Specjalny, wymagający, unikatowy płateczek śniegu

Somebodyspecial: Potrzebna diagnoza kondycji psychicznej na cito a właściwie to dobry antydepresant
kciukiem_w_mózg: rzuć go.
Somebodyspecial: kogo ?
kciukiem_w_mózg: a bo ja wiem
wibrująca_mrówka: Somebodyspecial kup rozum.
Somebodyspecial: wibrująca_mrówka muszę go sprzedać a nie kupić bo słabo na nim wychodzę jak działałem po wpływem impulsu miałem mniej problemów w Życiu
kciukiem_w_mózg: życie wielką literą
wibrująca_mrówka: takiej ameby to tu jeszcze nie było.
kciukiem_w_mózg: Somebodyspecial bo dobra, opowiadaj
Somebodyspecial: wibrująca_mrówka z tego nic nie będzie lecz powstanie xD
ok: Somebodyspecial zabawne jakbyś napisał mniej problemów w "rzyci" to brzmiało by tak samo
ok: w sensie znaczeniowym
Somebodyspecial: ok w rzyci to chciałbym je mieć a nie na łbie
kciukiem_w_mózg: no to piszesz, czy co
Somebodyspecial: a co mam podać wyskakiwać wszyscy z relanium lidokainy czy epinefryny
wibrująca_mrówka: a nie mówiłem.
kciukiem_w_mózg: no przyszedłeś z czymś, to pisz o co chodzi
~Użytkownik Somebodyspecial opuścił już ten pokój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.