wtorek, 18 lutego 2020

Because reasons

Motto:



***

gość_13745616:
dlaczgo bycie introwertykiem jest tak trudne??
Mierenneuker: bo widzisz to jako bug a nie feature
gość_13745616: nie rozumiem

Mierenneuker:
a to już nie moja wina.

bydle_bez_serca:
introwertycy nie sa w cenie
bydle_bez_serca: niedługo wymrą
Mierenneuker: Byduś, ja jestem 100% introwertykiem. uwierzyłbyś?
bydle_bez_serca: tak swój swego pozna
Mierenneuker: też cię lubię
gość_13745616: pracuje, lubie czytac ksiazki, pozwiedzac, a ludzie wciaz maja mnie za dziwaka bo malo mowie
kciukiem_w_mózg: i mamy wyjaśnienie
kciukiem_w_mózg: bycia przegrywem
gość_13745616: a po co mam wiele mowic?? kiedy ja nie chce
gość_13745616: nie jestem przegrywem
CoToZaZycie: gość_13745616 ja tam jestem Przegrywem - trzeba zaakceptowac porazke - prawdziwy facet sie tego nie boi
gość_13745616: aha
bydle_bez_serca: CoToZaZycie ale to się może zmienić czy nie?

CoToZaZycie:
naajak ? ;D do tego dązymy

Mierenneuker:
gość_13745616 to nie bycie introwertykiem jest problem - to posiadanie problemów jest problemem
gość_13745616: dlaczego ludzie mysla ze jak ktos jest introwertykiem to nie ma charyzmy?
bydle_bez_serca: bo introwertyzy powinni siedzieć w domu i pielegnować swój introwertyzm
gość_13745616: ale musza robic cos dla zewnatrz
bydle_bez_serca: no tylko introwertyk to robi po swojemu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.