sobota, 22 lutego 2014

Standardowo narcystycznie

Jako, że była już lista wyzwisk od obcych ludzi, z całego roku 2013, to dziś prezentuję na życzenie, listę pozytywów, zebranych od początku 2014 roku. Oczywiście, że są stronnicze, bo to pozytywy. I oczywiście, że znów będę tu gwiazdą. Wedle osób, które zamieniły ze mną parę rozmów, z którymi nadal mam kontakt. No, ale dość, połechtajmy w końcu trochę moje ego.

Więc, rzecz obok mnie:
- kocham mrówa! wkurwia mnie do łez ale kocham łajzę
- mrówek to bardzo kulturalny człowiek z którym idzie się dogadać
- mrów to zajebisty facet warty uwagi
- mrów jest miłym i czarującym facetem
- takiego faceta to ze świeczką szukać
- mrowcio ma ogromna cierpliwosc

I.. Lecimy:
- jesteś dobrym człowiekiem i wiem, że jesteś na pewno odpowiednim człowiekiem, by mieć dzieci
- Jak Cie czytam..to masz dobre zadatki na męża i ojca
- Jesteś czasami taki irytujący.
- Ty idziesz na czacie jak torpeda jak ktoś cie wkurzy.
- Ty potworze inteligencji zjadający mózgi debili
- Ty to jesteś nonkonformista
- na pewno nie jesteś aroganckim, zapatrzonym w siebie gnojkiem
- jesteś dla mnie jak powieść którą mogę czytać i czytać bez końca..a końca nie ma
- jesteś jak Twoje karty, gdy patrzysz powierzchownie nie widzisz nic tylko ich urok, ale gdy dogłębnie się w nie wpatrzysz to czujesz jak wciągają Cie w glebie.. Ja tak Ciebie odbieram
- Zajebiście mi się klika z Tobą
- świetnie się z Tobą gada
- no, że dobrze mi się z tobą rozmawia i nie idę bo mi dobrze? :D
- z Tobą, to można popisać o wszystkim i o niczym, tak na luzie
- jak Ty umiesz rozszyfrować kobiety, a piszą że jesteś taki wredny dla kobiet
- heh zniewalasz i uwodzisz ..oj ty kobieciarzu
- normalnie głowę tracę przy Tobie
- myślę, że masz dosyć lasek, które chętnie cie poprzytulają : P
- oprócz tego, że niesamowicie dużo paplasz, jesteś słodki
- wbrew pozorom, jakie próbujesz sprawiać, przynajmniej na początku, jesteś naprawdę słodki
- jesteś normalny, nie chcesz ode mnie tego, co inni (bardzo mi się spodobała Twoja reakcja na moje zdjęcia)
- masz w sobie coś takiego że jak już trochę odpuścisz i pokażesz siebie, to jesteś taki emanujący ciepłem i bliskością że chce się spędzać czas w twoim towarzystwie.
- masz niezłe pomysły, bez względu na to, co robisz. chodzi mi o to, że jesteś we wszystkim tak bardzo sobą, że to jest samo
w sobie właśnie takie oryginalne.
- po prostu jesteś i ta twoja obecność i uwaga jest miła
- nie rozmawiam ze zbyt wieloma osobami na co dzień, ale jesteś drugą, ''przy której'' tak się śmieję i uśmiecham (i to szczerzę się nieraz w monitor) i zapominam o swoich anormalnościach i fobiach
- kompletnie mnie rozbrajasz
- już dawno tak się nie śmiałam
- chcesz aby ludzie dostrzegli to, co tak naprawdę mają przed sobą
- masz artystyczną duszę
- masz trudny charakter - ale to własnie jest fascynujace
- jestes super facet chce cie oswoic jak w ksiazce exupery
- badz soba, a zobaczysz, ze ja zalowac nie bede, dotychczas to byla Twoja zaleta
- jesteś niesamowity 3x
- jesteś niezastąpiony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.