piątek, 7 lutego 2014

Potworne problemy z mężczyznami

Ogół:

`Lady.Martini.
:
Potrzebuje rady dot. samca. najlepiej samce - priv
wibrująca_mrówka: a to ciekawe zrób mu kanapkę to zawsze działa

Priv:

wibrująca_mrówka: i co z tą kanapką? nie działa?
`Lady.Martini.: z czym?
wibrująca_mrówka: na problemy z facetem. najlepiej z szynką.
`Lady.Martini.: kanapka? nie czaję'
wibrująca_mrówka: jak w tym dowcipie: facet ma tylko dwa stany - napalony albo glodny
`Lady.Martini.: haha.
wibrująca_mrówka: uwielbiam problemy kobiet z facetami bo zawsze dowiaduje sie na końcu jaką jestem świnią i ze wszyscy jesteśmy jednakowi
`Lady.Martini.: a powiem Ci,ja mam nietypowy problem. Ja w ogóle ciągle mam kłopoty z mężczyznami i jakoś próbuje znaleść kogoś kto mi powie co mam robić. Albo pisałam z typami to wychodziło,że chca sie sami na tym wybić by mnie przerżnąć. aż 3 ich bylo! jestem w Gda na wakacjach.blisko mnie była impreza Baltic Games,rozgrywki bmx i deskorolki,takie zawody. raj dupeczek które mnie kreca. napisał do mnie znajomy z fejsa,z którym nigdy nie miałam okazji się spotkać który powiedział,spotkajmy sie,jestem do niedzieli. spotkaismy sie okazało sie ze to baardzo sympatyczny chłopak,spodobał mi sie, całowaliśmy sie po jakis dwóch godzinach spaceru o 3 w nocy doszło do macanek, a wrecz gwałcenia kontrolowanego,bo nie można stosunku bo niby jak i gdzie. Rozpalił mnie i umówilismy sie ze pojdziemy w sobote na plaże. mi chodziło o sex. Tzn nie tylko o to ale o to. Po raz pierwszy mi,a nie komuś innemu lol dodam że też chciałam iść na BG,ale nie miałam z kim a on byl z dwoma kumplami i do jego paczki wciskac sie nie chciałam. wczoraj mnie olał po tym zajściu,potem był na BG, potem powiedział że jednak odpada więc moze niedziela. dzisiaj przyszłam na BG,nie widzialam go,on niby mnie tez i nie miał telefonu... powiedział ze nie spotkamy sie bo wyjezdza w niedziele. wkurwiłam sie. napisałam mu ze mnie olał to sie burzył i przeprosił. powiedział mi ze chcial sie ze mna spotkac znowu ale już nie w Gdańsku.no to ja mówie czy dostane buzi jak sie spotkamy a on mi gada że w policzek. wgaaat i od tego momentu do teraz nie odpisuje. ani nic. powinnam go olac ale jakos niepotrzebnie sie zaangażowałam sie w to i teraz ciagle o tym mysle, sprawdzam czy pisze etc. wczoraj jeszcze powiedział mi pierdoły różne bo np. myslałam że on po prostu w tym Poznaniu kogos ma i wiesz -kac moralny. a on mówi ze nie ma,ba jeszcze odpowiedział ksiazkowo ze on sexu nie szuka bez zwiazku. ale... zwiazku nie chce. To jest samiec,dla mnie to bezsensu. odmówił mi wyruchania mnie czaisz to? a jak mówiłam 3 facetom tą historie to kazdy chcial jego miejsce. od całowania stanela mu tak pała ze kazał mi ja dotykac i oczywiscie nie oceniaj mnie po tym,niektore laski sa tak moralne,jakby papieza udawały,a kazdy tak czasem odwala. nie pytam sie ciebie o zdanie ale i tak bys mnie ruchnął
wibrująca_mrówka: podziękuję.
`Lady.Martini.: kłamiesz. Ej, ja nie chce rady od osoby która nie uważa mnie za atrakcyjną więc nie kłam!
wibrująca_mrówka: jesteś za młoda i za różowa jak dla mnie, a o gustach sie nie dyskutuje. moge ci jedynie poradzić że mężczyźni sie nie zmieniaja. nie bierz takiego zapatrzonego w swoją matkę ani niezdecydowanego bo będziesz żałować.
`Lady.Martini.: Ty masz jakies głupie. Ne wierze że byś mnie nie zerżnął
wibrująca_mrówka: jak to jest że najpierw narzekasz na tych 3 ktorzy się ślinią
`Lady.Martini.: masz najpierw powiedzieć prawdę
wibrująca_mrówka: a teraz ci nagle brak takiego psiego zachowania u mnie
`Lady.Martini.: Nie. chce byś przyznał się że jestem dla Ciebie atrakcyjna i że uprawialbyś ze mną sex.
wibrująca_mrówka: uważam że jesteś dla mnie za młoda, za różowa i zbyt rozbrykana.
`Lady.Martini.: A Ci trzej to na dzień dobry do mnie. jeden w ogóle poprawny zdań nie umiał naklepać. drugi stwierdził,że mam się przyznać że potrzebuje ostrego zerżniecia ! zbyt rozbrykana? niby dlaczego? to na chuj do mnie napisałeś?
wibrująca_mrówka: na pewno nie po to by cie przelatywać online.
`Lady.Martini.: kłamiesz. mnie sie nie da nie przelecieć
wibrująca_mrówka:
`Lady.Martini.: masz spaczone gusta i Twoja rada jest z dupy wzięta
wibrująca_mrówka: to sie nazywa ''wymagania'' złotko.
`Lady.Martini.: bo nie jesteś obiektywny. możesz mówić mi źle. wymagania? prosze Cię
wibrująca_mrówka: obiektywizm nie istnieje
`Lady.Martini.: skoro wolisz brzydkie dziewczyny to sorry
wibrująca_mrówka: starsze.
`Lady.Martini.: ale ja ich nie spełnie. Ale ja nie musze byc Twoim ideałem bys chcial mnie zerznąć
wibrująca_mrówka: nie wściekaj się bo złość piękności szkodzi
`Lady.Martini.: więc mi tu nie ściemniaj tylko przyznaj racje. to powiedz prawde
wibrująca_mrówka: mówie.
`Lady.Martini.: Nie. to jest kłamstwo
wibrująca_mrówka: nie moja wina że masz tak duże ego że tego nie zauważasz.
`Lady.Martini.: nie mam dużego ego. I tak byś mnie ruchnął
wibrująca_mrówka: masz, puszysz się i przechwalasz.
`Lady.Martini.: a jak nie,to spierdalaj
wibrująca_mrówka: niestety nie.
`Lady.Martini.: okłamujesz samego siebie
~`Lady.Martini. zamknął okno priva

Ogół:

wibrująca_mrówka: dzięki za rozmowe
`Lady.Martini.: ale sexu nie będzie,nie myśl sobie
wibrująca_mrówka: powiedziałem ci - jak podrośniesz to pogadamy.
`Lady.Martini.: i tak chciałeś mnie schrupać
wibrująca_mrówka: przedszkolaków nie jadam
`Lady.Martini.: teraz się migasz i myślisz że Ci ktoś uwierzy miałam faceta w Twoim wieku. chętnie porozmawiam z kimś inteligentnym i szczerym
wibrująca_mrówka: dłużej niż na jedno bzykanie?`
`Lady.Martini.: Oczywiście
wibrująca_mrówka: więc zrobiliście to aż dwa razy chętnie porozmawiasz z kimś kto ci posłodzi że ładna jesteś mimo iż nie jesteś. pisz szczerze i inteligentnie
`Lady.Martini.: przecież jestem nie prawda, teraz masz ból dupy i wymyślasz bo dałam Ci kosza jak chciałeś sexu na priv
wibrująca_mrówka:
`Lady.Martini.: bo Ty wolisz brzydkie
wibrująca_mrówka: ja się nie mogę przestać śmiać
`Lady.Martini.: chyba nieodpowiedniej osobie się zwierzyłam .
wibrująca_mrówka: zadzwoń po tych 3 chętnych
`Lady.Martini.: , rzeczy takich nie mówi się publicznie. chyba że wszystko co Ci ktoś powiedział na osobności rozgadujesz innym.
wibrująca_mrówka: to cie nauczy nie kłamać.
`Lady.Martini.: ale ja nie kłamie,Ty kłamiesz
wibrująca_mrówka: ja mam dowód. a ty za duże ego
`Lady.Martini.: Ja mam co tam sobie nawymyślasz. Ego mam adekwatne do urody
wibrująca_mrówka:
~odchodzi:
`Lady.Martini.

***



***

Chciałbym jeszcze dodać z regulaminu czatu:

CZATeria to darmowy, anonimowy czat online.
''Ujawniając jakiekolwiek informacje za pośrednictwem dostępnych w Serwisie Usług, Użytkownik musi mieć świadomość, że nieograniczony krąg osób będzie miał do nich dostęp.''


Priv to także dostępna w serwisie usługa, co jest wyszczególnione w regulaminie. Jedyną różnicą jest to, że wybieramy rozmowę jeden na jeden, NADAL z obcą osobą. Nawet z niezarejestrowanym użytkownikiem.

Rozumiem, że ludzie sugerują się bezpiecznym brzmieniem słowa ''prywatna'', ale prywatności w tym za grosz NIE MA.

6 komentarzy:

  1. Pitol
    Wysłany 12.03.2014 o 21:23

    Hahahahahahah niezla swinka z rozbudowanym ego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lady
    Wysłany 05.04.2014 o 16:25

    Usuń to. Nie wyraziłam chęci abyś upubliczniał moją prywatną rozmowę,ani linka do Facebooka. Wypowiedzi urwane z kontekstu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrówek
      Wysłany 06.04.2014 o 00:56 | W odpowiedzi na ~Lady.

      Nie mam gwarancji, że jesteś osobą z notki. Ale mimo to napiszę w taki sposób: po 1. Ja nie wyraziłem chęci abyś kłamała na mój temat. Co zrobiłaś, więc bronię tym swojego wizerunku. Po 2. jak pisałem obok, jest to na podstawie zapisów, które każdy może zrobić i posiadam oryginał, który dostosowałem do czytania w formie rozmowy. Po 3. Sama przekazujesz linki i informacje nawet w swoim czatowym profilu, publicznie, anonimowym osobom. Ja tylko wiążę twoją osobę z twoim publicznym profilem. Dziękuję za opinię.

      Usuń
  3. Beata
    Wysłany 06.04.2014 o 01:40

    Nie wiem o co się burzysz, sama upubliczniasz swój profil.
    Poza tym nawet gdyby to co zrobił było niezgodne z prawem (a nie jest oczywiście), to co byś zrobiła? Poszłabyś na policje i powiedziała, że jakiś zły pan udostępnił twoje publiczne rozmowy? Jedyne co by z tego wynikło to anegdotka, którą policjanci opowiadaliby sobie przez najbliższe 10 lat żeby się pośmiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady
    Wysłany 10.04.2014 o 12:29

    to nie była PUBLICZNA rozmowa, bystra Beato.
    Jest też coś takiego jak oczernianie a nawet oczernianie za wykorzystaniem środków masowej komunikacji.Wypisanie pozwu z powództwa cywilnego nie jest dla mnie problemem.
    Co z tego,że wysyłasz oryginał,skoro ja NIE POZWOLIŁAM na publikowanie go publicznie?
    Ta rozmowa miała zostać tylko między nami,nie udostępniana nigdzie,poza czaterią,więc proszę o całkowite usunięcie notatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrówek
      Wysłany 10.04.2014 o 17:15 | W odpowiedzi na ~Lady.

      W rozmowie PUBLICZNEJ osoba z notki napisała: ”teraz masz ból dupy i wymyślasz bo dałam Ci kosza jak chciałeś sexu na priv”, za to w pierwszej części rozmowy to ja napisałem, że nie starałem się, nie prosiłem, nie oczekiwałem czegoś takiego. Więc, biorąc pod uwagę, że napisała kłamstwo na pokoju ogólnym, przy świadkach, ugodziła w moje dobre imię, a więc oczerniła mnie. Jeśli się do tego przyznajesz oraz pozbawiasz mnie możliwości udowodnienia, że kłamstwo jest kłamstwem, mimo, że wiesz o tym jakie panują zasady i jakie są możliwości na czacie.. to nie uważasz, że to trochę.. niezręczne?

      Ps. w rozmowie nie ma zapisu, że miała być tylko ”między nami”, rozmowa wskazuje kontekst kłamstwa i samo kłamstwo, nie wiem czy jesteś osobą, z którą wtedy rozmawiałem, ponieważ każdy może podpisywać się różnymi nickami oraz nie napisałem NIGDY NIGDZIE, że ”wysyłam oryginał”.

      Usuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.