sobota, 12 października 2019

''Wieczność to nic - tylko nuda i tyle!''

wibrująca_mrówka: PsychoPoPracy przecież też dawałbym poważne porady. tylko tak na zachętę wiesz..
***
__:
PsychoPoPracy kobiety lubia bezposredniosc w sumie, z tym, ze latwo je urazic, czesto zbyt duzo bezposredniosc moga uznac za bezczelnosc
wibrująca_mrówka: __ akurat ty coś o tym wiesz, nie?
PsychoPoPracy: __ sporo masz racji
__: nie dawalbym powaznych porad.. mrowo, jak juz sie do mnie zwracasz
__: wibrująca_mrówka ale moze pozostanmy w milczeniu...
wibrująca_mrówka: zwróciłem się na inny temat. nie zauważyłaś?
__: to co z tego, slowo do slowa i znow bedzie awanturka
__: nie chce mi sie sie, pozno jest, zmeczona jestem, unikajmy siebie
wibrująca_mrówka: __ to się wyloguj

Przyznaję punkty za:
- zaczepkę nie na temat + ''co z tego''
- ''pozostańmy w milczeniu/nie chce mi się/unikajmy siebie'' + późniejsze prowadzenie dyskusji

***
__: PsychoPoPracy to interesujace jest, ze nastolatki maja problemy z otwarciem sie, to jeszcze czaje, ale dorosle kobiety idace po pomoc, bo tak to rozumiem, to dziwne ciut
wibrująca_mrówka: no bo nastolatki z problemami z otwarciem się WCALE NIE DORASTAJĄ zamieniając się dorosłe kobiety z tymi samymi problemami
wibrująca_mrówka: no jakie to dziwne
wibrująca_mrówka: ojejku jejku ojej
wibrująca_mrówka: chyba psycholog musi to wytłumaczyć


Przyznaję punkty za:

- szok i niedowierzanie, że ''to dziwne ciut''
- napisanie tego zdania tak, jakby dorosłe kobiety idące po pomoc były same w sobie dziwne

***
PsychoPoPracy: __ idziesz po pomoc, a zamiast na drobnego chłopaczka w kraciastej koszuli drzwi do gabinetu otwiera ci facet 1,84m o posturze budowlańca i w trampkach
wibrująca_mrówka: 1,84 to średni wzrost. może bardziej te trampki peszą.
__: PsychoPoPracy no kurcze, zabrzmiales niemalze, jak ideal faceta...

wibrująca_mrówka:
ideał faceta - gruby i w ciuchach
wibrująca_mrówka: nie no, bawię się świetnie dziś

PsychoPoPracy:
wibrująca_mrówka ja to czasem określam jako kloc-terapeuta
wibrująca_mrówka: a mi się dziś już nawet nie chce określać panien, które po wzroście, brzuchu i butach mówią ''o, to mój ideał''
Manga_: Ja zazwyczaj nowie, ze ideał to wymarly gatunek.
wibrująca_mrówka: a ja zazwyczaj mówię że kobiety są płytkie i durne

Przyznaję punkty za:
- Jest. Jest facetem. Jest wysoki.

***
Pozytron: __, cześć.
__: Pozytron czesc
Pozytron: skąd natchnienie, pomysł na nick?
__: wlazlam na czat, poogladalam nicki, wiekszosc trywialnych mi sie wydala, uznalam, ze bez litere bedzie mi najbardziej do twarzy...


Nikt ci nie kazał ich zżynać. Poza tym... miejscownik liczby mnogiej? Tutaj? Oj nieładnie.


wibrująca_mrówka:
__ co znaczy ''trywialny''?

E_Hazard#322:
wibrująca_mrówka moze znaczyc malo wyszukany, pospolity i ordynarny
E_Hazard#322: ale tez oczywisty i banalnie latwy
wibrująca_mrówka:
nie podpowiadaj jej
__: E_Hazard#322 oo mozesz byc moim adwokatem, bo z mrowa nie gadam osobiscie

O, tu miałbym fajne motto:

~WĄŻ~: Greta Pełnym zdaniem broń się .
Greta: ~WĄŻ~ jestem kobietą nie muszę się bronić inni robią Tomasz mnie


Pozytron:
__, czyli możesz porównać się do Przylaszczki?
__: nie moge, kwiatki sa najbardziej monotonne..
Pozytron: ale przylazłaś xD
__: no na czat i owszem, ale bezprzylaszczowo jednak...
Pozytron: Tak. Na czat.
__: poza tym nie przylazlam, tylko przyszlam...taka drobna roznica, ale jakze wyrazna
Pozytron: napisałaś "wlazłam". To przylazłaś.

Hyhy:


Nick85#23v1:
nie no jak Pozek wychodzi na rozsadnego to jest tu naprawde zle


__: ja moge, inni juz nie, wiem, ze rozrozniasz te roznice drobna...

O, a tutaj dam to:

__:
jasne, ze jestem snobka, w zyciu nie zaprzecze

Bawi mnie używanie słów jak: wlazłam, trywialny - tak obok siebie. TEN typ kobiety jest awesome.
Przypomina mi się wtedy Revenge i jej:

''Ja Ci jednakowoż nie pocisnę, bo nie chcę, poza tym z powyższego nic sobie nie robię. Żuj gnój mrówko.''


wibrująca_mrówka: __ ta różnica to hipokryzja
__: ty zyc beze mnie nie mozesz?
wibrująca_mrówka: bo napisałem do ciebie aż 3 linijki na publicznym czacie?
__: po co ci to wieczne zaczepianie mnie?
wibrująca_mrówka: zdefiniuj ''wieczne''
wibrująca_mrówka: zwłaszcza w kontekście, że spotykamy się na tym czacie DRUGI RAZ.
__: dobranoc

Przyznaję punkty za:
- rozmowę z Pozkiem jak równy z równym (widać o nim plotek nie było)
- odblokowanego randomowego przydupasa
- tak, tak, NIE, jednak tak, bo mi wolno!
- ''nie gadam osobiście'' (bonus łączący się w mega-combo z ''
pozostańmy w milczeniu / nie chce mi się / unikajmy siebie'')
- używanie słów, których znaczenia się nie rozumie


__:
PsychoPoPracy troche zaluje, bo mam chec z toba pogadac, ale niestety sie nie da... pa
> Komunikat o wyjściu.
wibrująca_mrówka: ojojoj
PsychoPoPracy: __ czemu nie pisałaś priv?
wibrująca_mrówka: bo jest na to zbyt tępa.

Oj, bądźcie cicho. Dobrze wiecie, że jest wiele gorszych słów, których można użyć w tej sytuacji.
Mogła dać mi ignora, napisać do niego na priv, pogadać w innym pokoju, wziąć kontakt poza czatem.
Ale to by było efektywne a nie EFEKTOWNE.


Przyznaję punkty za:

- focha z przytupem
- ucieczkę

PsychoPoPracy:
wibrująca_mrówka onieśmielam
wibrująca_mrówka: nie, to przeze mnie.
wibrująca_mrówka: poprzednio pisała o moim penisie, a dziś o ''wieczne''
impregnat: penisie?
wibrująca_mrówka: tak. wiesz co to penis?
wibrująca_mrówka: czy ci pokazać?
Manga_:
PsychoPoPracy: zrób szkic
PsychoPoPracy: rysunek techniczny prącia męskiego

impregnat:
wiem co to, zeby zobaczyc wystarczy wciagnac brzuch


Ciekawostka: Jak zbierzesz dość punktów to ci podskoczy poziom Reputacji na pokoju.

***

Ej, a pamiętacie z tej notki: A jak szybko wam dobierają się do spodni?

__: wibrująca_mrówka slonko, jakie znow czesto? rozmawiasz ze mna pierwszy raz i to zaledwie kilka minut
wibrująca_mrówka: ''słonko'' - to taki tani chwyt do umniejszenia wartości rozmówcy


No to:

santomaso85: takich rzeczy sie nie czepiam, no cos ty, kochana
__: nie jestem kochana....to lekko protekcjonalne
santomaso85: nikt cię nie kocha?
__: troche, no
santomaso85: masz rację, mea culpa
__: ej, dla ciebie nie jestem kochana


No, ale... ona może. Inni już nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.