sobota, 26 października 2019

Kciuky - edycja rodzinna

kciukiem_w_mózg: kurde, chyba jestem chora, albo będę chora
kciukiem_w_mózg: nie dam rady zjeść całej tabliczki czekolady
kciukiem_w_mózg: <u-boisie>
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: CO Z TOBĄ NIE TAK?!
kciukiem_w_mózg: wibrująca_mrówka no właśnie nie wiem
kciukiem_w_mózg: może to agonia
wibrująca_mrówka: kciukiem_w_mózg
wibrująca_mrówka: jest bardzo źle
kciukiem_w_mózg: no nic, może chociaż herbata wejdzie
***
wibrująca_mrówka: zupa krem z pieczonej dyni z gruszką?
kciukiem_w_mózg: wibrująca_mrówka nimi, wait
kciukiem_w_mózg: nie*
kciukiem_w_mózg: "zupa dyniowa z imbirem...."
wibrująca_mrówka: o, to sobie wycisnę pomarańczę
kciukiem_w_mózg: dobra, już nie dam rady
wibrująca_mrówka: pobrzussiam to wejdzie

kciukiem_w_mózg: noo, ale migdały super do tego pasują
kciukiem_w_mózg: nie zapomnij o nich
wibrująca_mrówka: wiem
Lord_Przedświt: Mrówko, przecież po porodzie już nie wypada.
kciukiem_w_mózg: Lord_Przedświt ech, nadal nie do końca mam tam czucie, póki co
wibrująca_mrówka: Lord_Przedświt pogadaj o tym z [a], a dowiesz się, że to właśnie po porodzie wypada.
Lord_Przedświt: uch-och
wibrująca_mrówka: kciukiem_w_mózg sprawdzałaś?
kciukiem_w_mózg: czy nie czuć?
kciukiem_w_mózg: czy wypada?
kciukiem_w_mózg: czy czy migdały pasują?
1,5min: kciukiem_w_mózg
wibrująca_mrówka: kciukiem_w_mózg czucie
kciukiem_w_mózg: 1,5min
wibrująca_mrówka: re Marian
1,5min: wibrująca_mrówka re
wibrująca_mrówka: ty to wiesz kiedy wejść
kciukiem_w_mózg: wibrująca_mrówka no w okolicach blizny nie mam czucia
Lord_Przedświt: Może przyczynię się do rychlejszej regeneracji:
kciukiem_w_mózg: myślę, że mogłabym sobie wbić nóż i nie poczuć
kciukiem_w_mózg:
wibrująca_mrówka: a mogę ja?
kciukiem_w_mózg: XD
kciukiem_w_mózg: sobie wbij
wibrująca_mrówka: ale ja mam czucie
Lord_Przedświt: A w nogi?
kciukiem_w_mózg:
pechowo się składa...

wibrująca_mrówka: ale nie wypada
kciukiem_w_mózg: i potem na pogotowiu tłumaczenie:
kciukiem_w_mózg: "moje drugie ja bardzo chciało mi wbić nóż tam gdzie nie mam czucia"
kciukiem_w_mózg: XD
wibrująca_mrówka: brzmi jak sama prawda
kciukiem_w_mózg: i bang!
kciukiem_w_mózg: dwa miesiące urlopu dodatkowo 
Lord_Przedświt:
kciukiem, na (mizerną) pociechę przypomnę cytat z wiedźmina: "Rycerz bez blizny to k...s, nie rycerz"

wibrująca_mrówka: Lord_Przedświt raczej pipa. skoro dał się pokroić.
kciukiem_w_mózg: Lord_Przedświt doceniam
Lord_Przedświt: Nie, pokroić nie... Geralt mu miecz odbił i oferma walnął się w pysk własnym ostrzem
wibrująca_mrówka: i została mu blizna. mówiłem że pipa.
wibrująca_mrówka:
kciukiem_w_mózg to ci się wychowawczy przedłuży

kciukiem_w_mózg: taa, do dzesykowej osiemnastki
kciukiem_w_mózg: jak mi ją odbiorą XD
wibrująca_mrówka: nie mam aż tylu noży
kciukiem_w_mózg: odbiorą niezrównoważonej matce raz a skutecznie

wibrująca_mrówka: dobrze że jestem jeszcze ja!
kciukiem_w_mózg: no fakt, albo jedno, albo drugie
wibrująca_mrówka: ale jak ustalą które z nas trzymało nóż?
kciukiem_w_mózg: po odciskach
wibrująca_mrówka: to mamy inne odciski?  
Lord_Przedświt: odciski kciukiem enkodują jej klucz publiczny RSA
kciukiem_w_mózg: nom, musimy, jedno ma wklęsłe tam, gdzie drugie ma wypukłe
wibrująca_mrówka: <3
wibrująca_mrówka: napisz o tym opowiadanie
wibrująca_mrówka: i pamiętaj - jesteśmy zrośnięci zębem!
kciukiem_w_mózg: ... może w pracy, jak będę mieć więcej wolnego czasu
wibrująca_mrówka: 
kciukiem_w_mózg: może to wspólny korzeń zęba
wibrująca_mrówka: zapewne tak
kciukiem_w_mózg: tak jak mam wspólną pępowinę z resztą kobiet na świecie
wibrująca_mrówka: czyli ja też mam wspólną? 
Lord_Przedświt: Ząb może mieć i trójdzielny korzeń, można się we trójkę zrosnąć.

kciukiem_w_mózg: o. to by wiele wyjaśniało
kciukiem_w_mózg: ciekawe, kto się podpiął
wibrująca_mrówka: Lord próbuje tym brzussianiem
Lord_Przedświt: może Toothy z "Happy Tree Friends"
kciukiem_w_mózg: Lord_Przedświt 
kciukiem_w_mózg:
wibrująca_mrówka ty masz wspólną przeze mnie
kciukiem_w_mózg: a ja mam wspólną przez ciebie, jak jesteś kobietą

wibrująca_mrówka: czyli.. mogę się podpiąć do matrixa tylko dla kobiet?
kciukiem_w_mózg: prawie
wibrująca_mrówka: i co mogę tam robić? oglądać odcinki ''Przyjaciół'' z polskim lektorem?
kciukiem_w_mózg: wiedzieć, "co ona miała na myśli"
wibrująca_mrówka:  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.