niedziela, 6 października 2019

Bo powiadomienia o olewaniu mnie i tak przychodzą mi MMSem

Trudny: a dlaczego mrówka ostatnio nie wchodzi?
pole_szczawiu: no właśnie, nie ma go
pole_szczawiu:
..,#: Trudny naprawde tesknisz
Trudny: strasznie
..,#: moze zadzwonie do niego i zapytam
Trudny: dzwoń
Manga_: Trudny pewnie sie zakochal i wyjechal do Peru.
..,#: ale odemnie nie odbierze
..,#: moze go ktos uraził
Trudny: to niech Manga_ zadzwoni
pole_szczawiu: do Peru są darmowe połączenia?
Trudny: ..,# wchodzi na gościu pewnie i notuje
..,#: Manga_ zadzwonisz?
Manga_: Nie bede przeszkadzac.
Manga_: To w zlym guscie.
..,#: Trudny on raczej nie z takich
Trudny: Lord_Przedświt niech zadzwoni, od niego odbierze
Lord_Przedświt: Nie jest mi znany jego numer.
Trudny: ja sie niepokoję o niego
..,#: on jest mi obojetny, mi wystarczy ze wciaz sa tu moje dwie "wspaniałe przyjaciółki"
..,#: ja zakładam ze znalazł prace albo dziewczyne, real go pochłonął
pole_szczawiu: jedno nie wyklucza drugiego



Ma na imię Melisa, dziergamy razem swetry z alpak i bardzo się kochamy.
Jest bardzo zazdrosna więc wszystkie OLEWAJĄCE MNIE kobiety, którym jestem OBOJĘTNY, niech się ODPIERDOLĄ.

PS
Skasuj mój numer.


Powiązane wpisy:

A jak szybko wam dobierają się do spodni?
Która?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.