wtorek, 10 września 2019

A jak szybko wam dobierają się do spodni?

Motto:

SeaLion: było jakieś słowo na "h", które to określało, mrów
SeaLion: hipohondria? hipertrofia?
wibrująca_mrówka: hipokryzja?
Shaman.: Holokaust?
wibrująca_mrówka: jednak wybieram holokaust!

***

__: dobry wieczor
wibrująca_mrówka: __ bry
__: a juz myslalam, ze niewidoczna jestem, hej
wibrująca_mrówka: raczej chodzi o to, że przeważa tu buractwo.
__: moze zbyt krytycznie oceniasz
wibrująca_mrówka: może za mało widziałaś.
__: jestem tu trzeci raz
__: w sumie kratka mnie zachecila
__: dzis rozmawialysmy
..,#: __ ja?
wibrująca_mrówka: to będzie ciekawe w takim razie. bo my się z kratką bardzo nie lubimy.
__: ..,# to nie z toba rozmawialam?
..,#: ze mna __
__: no wlasnie
__: ..,# ty mnie zachecilas i przynecilas hah
__: wibrująca_mrówka moge sie zapytac, dlaczego?
..,#: __ ale kochana mialas sie pytac z kim tu pisać..
__: ..,# aaa haha, to z kim moge?
wibrująca_mrówka: __ ''się'' możesz. nas w sumie też możesz. mnie też możesz
..,#: __ z mrowka nie
wibrująca_mrówka: see?
__: alez trafilam w srodek konfliktu..
wibrująca_mrówka:
__ nie rozmawiaj z jedynym, który cię zauważył i uprzejmie przywitał.
wibrująca_mrówka: bo nie wolno samodzielnie poznawać ludzi.
wibrująca_mrówka: trzeba wierzyć w plotki o nich i opinie.
..,#: wibrująca_mrówka przestań!
wibrująca_mrówka:
Shaman.: Listen to your heart
wibrująca_mrówka: ..,# zacznij.
wibrująca_mrówka:
..,#: wibrująca_mrówka Ty przestań
__: sorry ale bede z obojgiem ..,# wibrująca_mrówka
__: ok?
Shaman.: __ Wybaczone
wibrująca_mrówka: __ oh nie! masz własny rozum!
wibrująca_mrówka:
SeaLion: oh noes! he's got a brain! *sad troll noises*

Mrówku. Nie chwal dnia! Nie chwal dnia!

wibrująca_mrówka: __ oczywiście, że ok
..,#: __ pamietaj ze ostrzegalam
wibrująca_mrówka: __ pamiętaj, że ja nie ostrzegałem.
__: ..,# dobra, bede pamietac haha
__: wibrująca_mrówka oki, bede pamietac
Shaman.: Remember, remember, the 5th of november
__: Shaman. jaki jestes wspanialomyslny...

Shaman.:
__ No wiem
__: no ba!

..,#:
Shaman. kazda tak robi

Shaman.: ..,# Ale co każda robi?
..,#: Shaman. jak kreska
__: ..,# czyi jak?
Shaman.: Kreska brzmi nieco...
Shaman.: Z podtekstem
__: Shaman. alez, mow mi sliczna...tez zniose
Shaman.: __ Dobrze, śliczna
__: o

__:
haha

kurka:

kurka: co tu sie..
kurka: szaman masz dziewczyne
kurka: uspokoj sie
Shaman.: No w tej chwili już 2
__: z kurka tez sie juz znamy, niestety
Shaman.:
..,#: Shaman. 3
..,#:
gość_51278628: czemu jeden osoby mówią innym z kima mają pisać a z kim nie?

wibrująca_mrówka:
bo uważają, że ich opinia coś znaczy

gość_51278628:
wariactwo

kurka:
nie mozesz meiec 2
Shaman.: Ale dlaczego
..,#: kurka moze , ja jestem 3

kurka:
..,# nie moze!!!

SeaLion:
Shaman zmienił klasę postaci
SeaLion: teraz ma 5 slotów na dziewczyny
SeaLion: wykorzystuje tylko 2
SeaLion: z czego 1 ma nieulepszoną

..,#:
kurka 3 czy 4

kurka:
ale wtyczek nie ma 5
Shaman.: Ciekawe, czy w przyszłości będzie więcej slotów na przyrodzenie
kurka: xd
..,#: kurka pierwsza zrozumie
Shaman.: Mogliby taką opcję dać w cyberpunku
SeaLion: Shaman skąd wiesz, że nie dali?
Shaman.: I to jeszcze teleskopowe
Shaman.: Nie wiem
..,#: kurka a nie ja juz jestem czyjas dziewczyna
kurka: ..,# good for you!

Shaman.:
Gdyby kiedyś była taka opcja, to bym wymieszał, dwa sloty na męskie genitalia i dwa na żeńskie
Shaman.:

SeaLion:
Shaman - na rękach
SeaLion: i wtedy można doklaskać się do orgazmu

wibrująca_mrówka:
__ no to pozostało ci zmienić nick, czcionkę, kolor i historię życia

wibrująca_mrówka:
i wtedy może znajdą się ze dwie osoby, które będą mieć na twój temat pochlebną i przede wszystkim zgodną opinię!
__: wibrująca_mrówka ani mi sie sni, nie ma ladniejszego nicka od mojego

__:
wibrująca_mrówka haha na pochlebstwach mi nie zalezy, a na roznych opiniach i owszem
wibrująca_mrówka: a czy nazywanie 'śliczną' to pochlebstwo?
__: to na moja sugestie...
__: to nie jest pochlebstwo, tylko zgoda
wibrująca_mrówka: to nadal pochlebstwo.
__: i dobrze, nie przeszkadza w niczym

..,#:
__ prosze cie

__:
..,# ale jak nie on, to mi pustka zostanue

__:
sorry zostanie

Pustka? Przecież masz tu paczkę wyjątkowych przyjaciół, którzy
nie zaczęli z tobą rozmawiać póki ja się nie odezwałem...

wibrująca_mrówka:
__ a ponoć nie szukasz tu pochlebstw... więc czy 'twoja sugestia' nie okazała się jednak ich szukaniem?
__: bzdura, przekrecasz bez sensu
kurka: hahaha dlatego wlasnie krakta cie ostrzegala
..,#: __ gorzej sie dało?
__: ..,# gorzej zawsze mozna trafic
wibrująca_mrówka: __ udowodnij (miałem na myśli: udowodnij, że przekręcam bez sensu)
__: ze gorzej mozna trafic? to oczuwiste, taki dogmat niemalze

dogmat
1. «w teologii chrześcijańskiej: prawda uznana przez Kościół za objawioną przez Boga»
2. «twierdzenie przyjmowane za pewne i prawdziwe jedynie na mocy autorytetu osoby, która je wygłasza»


Czyli... że co niby?


wibrująca_mrówka:
__ zabrzmiało jak wyzwanie
__: a prosze

__:
bitwa, walka, czy od razu wojna?

Czyli dobrowolnie podjęłaś się kłótni.


..,#:
__ to mysl, kto jest dobry a kto zly?
__: ..,# za male mam rozeznanie jeszcze
__:
..,# zaledwie kilkanasie, no moze kilkadziesiat minut zaledwie

..,#:
__ zbieraj baty skoro masz zyczenie


Awww... Moi ''wrogowie'' też uważają, że ich znajoma zbiera baty.

To ja tu to zostawię: Portal 2: GLaDOS - Slow Clap Processor


wibrująca_mrówka:
..,# wg jakich kryteriów?
wibrująca_mrówka: bo np. ci którzy nie witają swoich znajomych lub o nich zapominają są źli
wibrująca_mrówka: wg niektórych

wibrująca_mrówka:
albo ci którzy próbują zawłaszczyć sobie człowieka, izolując go od potencjalnych rozmówców

SeaLion: czy chaotyczny dobry to nadal dobry?

Nie wiem. Chaotyczne dobro to moje przeciwieństwo.

I po mojej aluzji do zachowania ..,# zmieniamy tor rozmowy na ad personam:

__: mrowka masz kompleksy?

wibrująca_mrówka:
nie. często oceniasz pochopnie ludzi wmawiając im własne sugestie, które potem uznajesz za prawdę nawet mimo dowodów, że to kłamstwo?

Więc odbijam piłeczkę tak samo.

__: ..,# baty? myslisz, ze on az taki dobry jest? nie ufasz w moje mozliwosci?
wibrująca_mrówka: __ nie wierzysz*

Ona nie myśli. Ona to wie. Dlatego nie wdała się w tę dyskusję, której ty podyktowałaś nawet temat.
(Woli poczekać aż mnie nie będzie i wtedy o mnie mówić.)

..,#: __ powodzenia
wibrująca_mrówka: __ cho na solo!
__: wibrująca_mrówka slonko, jakie znow czesto? rozmawiasz ze mna pierwszy raz i to zaledwie kilka minut
wibrująca_mrówka: ''słonko'' - to taki tani chwyt do umniejszenia wartości rozmówcy

__:
tak wlasnie, niemalze seksistowski hah

Nie. Akurat nie seksistowski, ale taki sam jak: dziecko, młodzieńcze, gówniarzu - mające cię postawić w roli rodzica, autorytetu ponad twoim rozmówcą. To podchodzenie do kogoś pobłażliwie i z góry.

W ogóle wiesz co to seksizm? Nie wydaje mi się.


wibrująca_mrówka:
__ poza tym, to było pytanie: czy często coś robisz
wibrująca_mrówka: było ono tak samo sugerujące jak twoje.
wibrująca_mrówka: ''czy masz...''
__: nie mam hahah
__: ale moge miec
wibrująca_mrówka: no i jak mam z tobą prowadzić rozmowę kiedy za nią nie nadążasz?

Co możesz mieć? Z kontekstu wynika, że kompleksy. Okej, to sobie miej. Na zdrowie.

wibrująca_mrówka: __ więc, często tak robisz?
__: poza tym mrowko, rozmawiamy krotko, postaraj sie nie wyczerpac calego swego sarkazmu na jednym wydechu
wibrująca_mrówka: sarkazm? gdzie? zacytuj proszę
__: w kazdym zdaniu

O czym chcesz rozmawiać? O wszystkim.
O czym rozmyślasz? A tak ogólnie.

Nikt cię nie lubi. Wszyscy tak myślą. Każdy to powie.

O dziwo, do tego momentu nawet nie używałem sarkazmu... O dziwo, w sumie dalej też nie.
Czemu ludzie, którzy gubią się we własnych dwóch linijkach uważają, że będę na wejściu stosował wobec nich ''tę lepszą'' ironię?


wibrująca_mrówka:
czy często też unikasz pytań, zbywając rozmówcę bezpodstawnymi zarzutami?
__: jestes klotliwym facetem

No i skucha. W soboty to nawet facetem nie jestem.

__:
tylko po co?
__: tego pewnie sam nie wiesz
wibrująca_mrówka: o, znów to robisz
__: jasne, ale jak to zagraza poczuciu twojej meskosci, to trudno

A ciągłe wytykanie komuś co i jak robi to nie sarkazm. To marazm.

Ważne pytanie: czym jest ''to''? Unikaniem pytań i rzucaniem aluzji z dupy?
Zróbmy znów bezczelnie to samo co ona. Może zrozumie.

wibrująca_mrówka: jesteś bardzo nierozgarniętą kobietą. tylko czemu?
wibrująca_mrówka: tego pewnie sama nie wiesz
wibrująca_mrówka: no ale jeśli odpowiadanie na pytania godzi w twoją kobiecość z powodu tych kompleksów, o których wspomniałaś, że je masz..
__: jak bardzo stopien twojego uporu idzie w parze z rozmarami czesci wstydliwych , mrowko?
__: upierasz sie przy tej klotni , jak dziecko

PENIS!
Ej, czy ona chciała mnie obrazić stwierdzeniem: im większy upór tym większy penis?
#idzie_w_parze #
A w ogóle, dlaczego mówisz o moim penisie skoro masz mnie za dziecko? Hę??

__: nie chce mi sie wiecej z toba gadac
__: the end

20 PLN, że jeszcze ze mną pogadasz.
Powtórzmy znów.


wibrująca_mrówka: jak bardzo twój brak umiejętności prowadzenia rozmowy na temat jest powiązany z twoją grzybicą pochwy?

Yup. Im większe braki tym większa grzybica. Bo depresje się sumują!

wibrująca_mrówka: jak dziecko, jak słonko... wracamy do początku?
wibrująca_mrówka: __ ależ czemu? rozmawialiśmy ledwie parę minut
__: ..,# no i teraz moge stwierdzic z cala pewnoscia, ze mialas racje
wibrująca_mrówka: i już zdążyłaś poruszyć mojego penisa. tzn. temat mojego penisa.
..,#: __ a mowilam słuchaj mamusi!!!
__:
tak hahaha
..,#: zawsze me dzieci bywaja niesforne..
__:
hah juz zawsze bede grzeczna...

wibrująca_mrówka:
chcesz spróbować znów? tym razem dam ci fory

__:
nie. nie lubie sie klocic, a juz bez celu to w ogole

wibrująca_mrówka:
kłótnie zazwyczaj są o coś, o co niby była ta?
__: ta byla w celu poznawczym
__: poznalam i ocenilam
wibrująca_mrówka: nie pytam o jej cel a o jej przedmiot.

__: przedmiotem stala sie twoja klotliwosc, ot co

Sama się stała czy jednak przeszłaś od razu do ad personam?

wibrująca_mrówka: __ hm. więc wyjaśnij mi. jak mogłaś mnie ocenić i poznać przez 5 minut, jeśli wyżej miałaś do mnie pretensje o to, że niby wg ciebie oceniam cię już po kilku minutach JEDNEJ rozmowy?
__: sie czepiasz na dodatek
__: nic ci nie bede wyjasniac, jak nie czaisz, twoj problem

Bo musiałabyś użyć argumentu i wyjaśnić czemu nie dotyczą cię twoje własne standardy?
Żeby nie wyszło, że się czepiałaś tam... no... ten... WYŻEJ.

Pytanie do publiczności: co powinienem tutaj sczaić? Ale tak serio. Jaki tu jest podtekst?

wibrująca_mrówka: __ pytam dlaczego reagujesz ofensywnie na własną myśl, że ktoś mógłby cię ŹLE ocenić po jednej 5 minutowej rozmowie

wibrująca_mrówka:
a tuż po tym zdaniu oceniasz kogoś ŹLE po takowej?

..,#:
__ pisalam Ci, popoludniu o tym...
__: ..,# tak, pamietam
__: ..,# ale tez pisalas, ze sa tu swietni ludzie

..,#:
__ Szaman jest wyjatkowy, Kurka,


O, ten kawałek lubię.
I od razu wiadomo kogo unikać. ^^

wibrująca_mrówka: zapomniałem.. było takie słowo na h...

wibrująca_mrówka:
nie holokaust.. to drugie..

gość_51278628:
herbatka
__: mrowka, ja wiem, ze bywam atrakcyjna, ale moze znajdz inna inrelokutorke jednak


interlokutor

kolokacje: błyskotliwy / dowcipny / uważny interlokutor

O tak, chętnie taką poznam. Zamiast.


wibrująca_mrówka:
__ ja tylko pytam o logikę
wibrująca_mrówka: i to w sumie z zupełnie odwrotnego niż atrakcyjność powodu!
wibrująca_mrówka: dopsz. skoro wszystko jest jasne jak słoneczko, to idę połapać inne pokemony

***

Dobra. Spójrzmy na te możliwości:
- samozaprzeczanie
- brak argumentacji
- brak odpowiedzi na pytania
- brak umiejętności odróżniania pytań od stwierdzeń
- ad personam jako strategia działania

- używanie słów, których znaczenia się nie zna

Juhu! Skoro wiemy już za co, to teraz niech mi ktoś powie... jakie to były te baty?
''Jesteś brzydką hipokrytką! <u-pokazuje język>'' i to wszystko jako aluzje? :D
Oh zły, bardzo zły ja!

Edytowane 08.10.19:


grandguignol:
ludzie! skad w was tyle agresji?
__: grandguignol alez jakiej agresji? ja milosc propaguje wokolo...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.