wtorek, 3 września 2019

duszek_poeta_: ale ja nie narzekam że mi źle

3.09.19

duszek_poeta_: no jutro 10.15 pod wejściem glownym
duszek_poeta_: mam byc
duszek_poeta_: byle dzisiaj wytrzymac
duszek_poeta_: byle dzisiaj
duszek_poeta_: a potem walczymy
duszek_poeta_: ale się wszystko układa powoli
duszek_poeta_: 10. 15 będę odebrany
duszek_poeta_: spod wejścia głównego
duszek_poeta_: potem do domu
duszek_poeta_: załatwić kasiorke
duszek_poeta_: w piątek na zakupy
merwin: duszek_poeta_ juz to pisales
duszek_poeta_: nie wiem jak będzie z kasa
duszek_poeta_: chyba będę musiał pozyczyc
duszek_poeta_: ale dam radę
gość_08375527: duszek_poeta_ ja jak wychodziłem ze szpitala wracałem autobusem z tobolami
duszek_poeta_: choć nie lubię pozyczac
gość_08375527: A moja starsza sąsiadka dzwoniła po taksówkę
duszek_poeta_: ja też bym wracał z tobołkiem ale nie mam pieniędzy na bilet

Dobrze pamiętacie, to było wtedy, kiedy pisał o przeprowadzce, na którą MIAŁ MIEĆ oszczędzone OD KWIETNIA pieniądze.

gość_08375527: Ona nje miała pieniędzy to inna koleżanka jej dala
Strelicja,.: tak powinno byc..nalezy pomagac innym..
duszek_poeta_: mnie nikt nie da
duszek_poeta_: lipa
wibrująca_mrówka: duszek_poeta_ to trzeba było na wódce i fajkach oszczędzić
wibrująca_mrówka: to na bilet by było.
wibrująca_mrówka: patusie pie****ny.
gość_08375527: duszek_poeta_ ona zapracowala
gość_08375527: wibrująca_mrówka przyjadą po niego
gość_08375527: Po mnie nie przyjechali
gość_08375527: duszek_poeta_ pijesz wódkę?
wibrująca_mrówka: gość_08375527 weź mi wyjaśnij. człowiek, który dostaje wszystko darmo i kieszonkowe do tego, które przewala na fajki, colę i inne duperele - narzeka że NIKT MU NIC NIE DA
wibrująca_mrówka: gdzie w tym rozum i godność człowieka?
merwin: zazdrosci mu

merwin:
bo sam musi puszki zbierac, by przezyc

Strelicja,.:
gdzie tak jets, mrówek?

Strelicja,.:
panstwo płaci za niego, NFZ..

gość_08375527:
wibrująca_mrówka moje pytania były prowokacyjne
gość_08375527: Daj mu spokój
gość_08375527: Niech idzie do domu
Strelicja,.: a On oddaje składki, chyba , taak?

ON PRACUJE.


Powiązany wpis:
Najcięższy tydzień w roku

Bonus z 10.12.19:

duszek_poeta_: do pracy wróciłem 4 listopada
duszek_poeta_: i teraz mam urlop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.