środa, 18 września 2019

''k*rwa zwiąż sobie nogi krawatem jak cię poproszę, żebyś gacie założył, żeby z gołą dupą nie latać''

Motto:

BlackWhiteAngel,:
wibrująca_mrówka
brama_ciemnosci_: tylko mnie nie oslin
brama_ciemnosci_: nie caluj mnie po mrowce

brama_ciemnosci_:
wścieklizny dostane

BlackWhiteAngel,: brama_ciemnosci_

Za późno:


brama_ciemnosci_:
SeaLion jesteś żałosny i uzasadnie Ci to. Po prostu jak Cię czytam to czuję że jesteś zalosny
SeaLion: tak, doskonały argument, bramo
SeaLion: "bo czuję"
SeaLion: ja jak cię czytam to czuję, że jesteś amebą

W dzisiejszym odcinku:
Jak działa ignor?
Jak poznać kobietę po PESELu?
Taksydermia dla początkujących! Zbierz już dziś swój własny Gang Połomiaków!

***


SeaLion:
impregnat wydałem twoje ignory
SeaLion: dorzuć trochę
***
SeaLion: no zawsze jak mnie widzisz to dajesz mi ignora na dzień dobry
SeaLion: a mi się skończyły a w biedronce dają za ignory połomiaki
SeaLion: mam już prawie całą kolekcję
***
SeaLion: no daj mnie ciapek ignora
SeaLion: bo punkty zbieram
***

SeaLion:
ooo, wiem, czatowy quiz
SeaLion: qrwa rymowany
SeaLion: "Szarmancki rycerz i polski obrońca, dżentelmen od k*rew wyzywa bez końca. Nick złoty jak słońce na czacie królował, lecz nikt go nie cenił więc w końcu się schował"
SeaLion: o kim mowa?
wibrująca_mrówka: Marek24
SeaLion: tak, mrów :3
SeaLion: zgadłeś :3
.Monika: wibrująca_mrówka wygrales loda
.Monika:
.Monika: proszę
impregnat: .Monika obrzydliwe
impregnat: .Monika rownie dobrze mozesz sobie napisac na czole slowo sz...ta


Niby dlaczego?

santomaso85:
bo (.Monika) to jest milość mrówka

Moja miłość - mój lód. Proszę się odpientrolić.



***
impregnat:
gwiazdka05 ignor


SeaLion: impregnat jak tak rozdajesz ignory

SeaLion:
to daj i mi

impregnat:
gwiazdka05 od samego diabla gorszy jest ten kto wielbi diabla
impregnat: ty wielbisz mrowke i masz ignora
impregnat: a mrowka poki co nie ma

impregnat:
wibrująca_mrówka ty nie masz ignora diable
***

SeaLion:
oć, impregnat, dej mnie ignora
SeaLion: bo stoję k*rwa przy kasie w biedronce
SeaLion: i pani mi nie chce połomiaka wydać
.Monika: SeaLion gdzie mają całodobową biedre?
impregnat: .Monika zmysla, na pewno siedzi u siebie w piwnicy
SeaLion: w Białymstoku
gwiazdka05: impregnat daj wszystkim ignora co sie bedziesz...
wibrująca_mrówka: gwiazdka05 dał. 

impregnat:
SeaLion ignor
SeaLion: i dostałem Imbecylka Impregnata :3
***

.Monika:
nadzieja umiera ostatmia
impregnat: .Monika nieprawda
.Monika: impregnat hahahahaha a gdzie moj ignor
SeaLion: ponoć dałeś .Monice ignora
impregnat: chyba nie
impregnat: bo widzę co pisze
SeaLion:
.Monika: impregnat w każdym razie... prawda
wibrująca_mrówka: impregnat ponoć dałeś SeaLion ignora
impregnat: wibrująca_mrówka no i czego mnie prowokujesz???
SeaLion: bo mrów też ma od ciebie ignora :3

.Monika:
ignor, ktory nie istnieje xD
wibrująca_mrówka: takie są najlepsze

SeaLion:
mam Pozerka Pozka, Maniaczka Maskę, Imbecylka Impregnata, Molestusia Mareczka, samo-Orkę Oak, Patusia Połoma...
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: Gang Połomiaków!
SeaLion: Pedofilkę Przystań
gość_56415369: masz zasmiecona pamiec nickami.. nic wiecej
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: omg
gwiazdka05:
SeaLion: kto tam jeszcze był w gangu...
gość_56415369: dopisz siebie dla rownowagi moze..
SeaLion: a kim ty w ogóle jesteś gościu?
impregnat: zarozumialec warszawski
gość_56415369: gosciem, nie widac?

wibrująca_mrówka:
SeaLion bo goście to takie podrabiane połomiaki, made in china

brama_ciemnosci_:
impregnat oni z Ciebie drwią, pozwalasz sobie na to w dodatku
SeaLion: powinien pozwalać
SeaLion: skoro ignoruje
.Monika: brama_ciemnosci_ on to lubi, nie widac?
wibrująca_mrówka: .Monika

impregnat:
brama_ciemnosci_ wiem, za dobry jestem, nie potrafie sie odgryzc

impregnat:
brama_ciemnosci_ a oni to wykorzystują,

wibrująca_mrówka:
impregnat przypomnij zebranym na czym polega opcja: ignoruj

SeaLion:
przychodzą takie byle co z numerkami zamiast nicków

SeaLion: i dorzucają swoje dwa grosze

SeaLion:
których i tak nikt nie będzie pamiętał
SeaLion: hurr durr

Powiązany wpis: kciukiem_w_mózg: lubię Cię jak na anonima z czatu XD

gwiazdka05: brama_ciemnosci_ sam zaczął....
brama_ciemnosci_: gwiazdka05 nie, byłem tutaj przed Tobą
impregnat:
krzyczą "ukrzyżuj go"
impregnat: i "uwolnij barabasza"

SeaLion:
jak to było?
SeaLion: brzmi zupełnie jak ktoś kto najpierw zaczepia a potem gra ofiarę, a próbuje się wymądrzać wiedzą z internetów, której nie rozumie
SeaLion: (sic)

gość_56415369: bo moga baranie, bo to otwarty czat jest
SeaLion:
jak coś można to jest to dobre, nie?
SeaLion: BO MOGE!
SeaLion: mmmm
gość_56415369: jasne
SeaLion: delicje
SeaLion: delicje połomskie - od jutra w sklepach

gość_56415369:
moge to nic innego, jak moge, wiec wybor nalezy do mnie

.Monika:
brama_ciemnosci_ to nie ja go zaczęłam wyzywać

brama_ciemnosci_:
.Monika a co Ty masz 5 lat że to tak przezywasz?
.Monika: brama_ciemnosci_ bo robisz z niego ofiare
wibrująca_mrówka: gość_56415369 zrób sobie jakiś nick to cię dopiszemy
wibrująca_mrówka: chyba że chcesz być Nieznajomą Niedorajdą

impregnat: .Monika a co moze nia nie jestem? atakujecie mnie jak dzikie bestie tylko nie wiem za co?

Może za tę ''szmatę'' bez okazji.

impregnat: a ty z gwiazdką bijecie brawo
impregnat: super

gwiazdka05:
impregnat ja Ci nie dałam ignora na wejściu

.Monika:
impregnat to IGNORUJ

brama_ciemnosci_:
.Monika weź wyluzuj bo majtki będą mieć plamki

.Monika:
nie mam majtek

brama_ciemnosci_:
plamy i tak jak widzę będą

gwiazdka05:
brama_ciemnosci_ a Ty co ? Pierwszy komentator i świadek oraz adwokat impregnata ??

brama_ciemnosci_:
gwiazdka05 weź zejdź na ziemię i pisz po ludzku do czego zamierzasz bo Cię nie rozumiem. Co Ci w ogóle do tego?

gwiazdka05:
a Tobie co do tego ??

brama_ciemnosci_:
heh, nie musze Ci się tlumaczyc

SeaLion:
nie chce mi się tłumaczyć jakiemuś gościowi jak sprawdzić czy korzystanie z wolnej woli jest zawsze korzystne czy nie

SeaLion:
bo przyjdzie następny i trza będzie tłumaczyć od nowa
SeaLion: :3
impregnat: SeaLion to zaloz bloga i tam umieszczaj swoje madrosci

Ej, a jak ja tak zrobiłem to ludzie nadal mają o to ból dupci i nie chce im się tego czytać. ;3


wibrująca_mrówka:
impregnat IGNOR IGNOR IGNOR
impregnat: wibrująca_mrówka gowno gowno gowno
SeaLion: ignor ignor ignor!
SeaLion: paf paf
SeaLion: dadadadadada
SeaLion: buuuuuum!
SeaLion: ignor ignor!
SeaLion:

gość_56415369:
sio mrowa, bo nie lubie tego zapachu mrowczanego, smierdza jak dno beczki

wibrująca_mrówka: gość_56415369 ale ja moge tu być
wibrująca_mrówka:
bo mogę BARANIE, BO TO OTWARTY CZAT JEST
gość_56415369: ale se badz, tylko sie nie zwracaj do mnie..
wibrująca_mrówka: mogę i będę
baranie
SeaLion: może się do ciebie zwracać
SeaLion: BO TO OTWARTY CZAT JEST
SeaLion: BARANIE
wibrująca_mrówka:

gość_56415369:
brawo, cytujcie madrzejszego

gość_56415369:
to zrozumiale

gość_56415369:
obaj.. haha
gość_56415369: cos jeszcze podrzucic?
gość_46814266: jak wygrac ze swoimi myslami? jak sie uspokoic? jak..zasnac?...jak jutro zaczac prace?....
gość_56415369: jakies slowa?
wibrująca_mrówka: gość_56415369 nie omieszkasz zapewne
SeaLion: "haha" szydzenie to w sumie to samo co podziw, nie?
SeaLion: :3
gość_56415369: nie
wibrująca_mrówka: SeaLion dla nich tak
SeaLion: albo "nazywanie się mądrzejszym to to samo co bycie mądrzejszym, nie"
gość_56415369: jasne, ze nie znasz definicji, nie mozna ich od ciebie wymagac
gość_56415369: wiec nie wymagam
SeaLion:
wibrująca_mrówka: jest słodki
wibrująca_mrówka: can we keep it?
SeaLion: przeuroczy
SeaLion: ok, ale musi sobie nadać nick
SeaLion: i musisz po nim sprzątać i go wyprowadzać
wibrująca_mrówka: łeee
wibrująca_mrówka: to nie
SeaLion: bo już przygarnąłeś 50 połomów
wibrująca_mrówka:
gość_56415369: norlamnie zakochaliscie sie we mnie?
SeaLion: i za żadnym nie sprzątasz i nikogo nie wyprowadzasz
wibrująca_mrówka: bo myślałem że są wypchane

wibrująca_mrówka:
jak je stukam palcem to się kiwają tylko

gość_56415369:
dam wam kazdemu po palcu

gość_56415369:
jednym

SeaLion:
gościu, ale to ty zacząłeś zabiegać o naszą atencję
gość_56415369: ja? skad
SeaLion: jesteś jak piesek z przypowieści Jokera
SeaLion: gonisz za samochodami
SeaLion: ale nawet jak dogonisz to nie wiesz co z nimi zrobić
gość_56415369: wlaczylam sie tylko
gość_56415369: nic wiecej
SeaLion: do ruchu
SeaLion: na jedynce

SeaLion:
k*rwa wstecznej
SeaLion: :3

gość_56415369:
obsiedliscie mnie jak mrowki...
SeaLion: bo włączasz się bez argumentów a z krytyką
SeaLion: w idiotyczny sposób

SeaLion:
play stupid games, win stupid prices, ciapek

gość_56415369:
wszystko byloby ok, ale ciapki z was
SeaLion: uargumentuj
SeaLion: uzasadnij
***

impregnat: ogladalem w internecie film Anny Szlezak, pierze mozgi dziewczynom malym, mowi im ze mili chlopcy są źli bo daja kwiaty i prezenty dziewczynom i sa dla nich mili bo chcą czegos wiecej
impregnat: ALE CO W TYM dziwnego?

gwiazdka05:
impregnat Tobie też wyprała ??

impregnat:
gwiazdka05 nie, bo nie jestem mala dziewczynką

wibrująca_mrówka:
gwiazdka05
brama_ciemnosci_: impregnat to tradycyjny rytual

impregnat:
brama_ciemnosci_ a ona ma pretensje, ze juz lepszy jest bad guy bo on nie owija w bawelne

wibrująca_mrówka:
impregnat czemu czytasz literaturę dla małych dziewczynek?

impregnat:
wibrująca_mrówka to vlog a nie ksiazka
.Monika: impregnat ale nadal dla dziewczynek

wibrująca_mrówka:
impregnat więc.. czemu oglądasz vlogi dla małych dziewczynek?

SeaLion:
impregnat - miałeś ignorować mnie, gwiazdkę, monikę i mrówka

.Monika:
SeaLion i 90% czata 

SeaLion:
odcisnęliśmy w twojej głowie takie piętno, że piszesz do nas nawet jak nas nie widzisz?

impregnat:
SeaLion widze co piszecie

Tak. Najlepsze są te ignory, których nie ma.

***

Smutny...:
hej..czy jest tu przypadkiem psycholog?
.Monika: Smutny... przypadkiem nie
gwiazdka05: Smutny... o tej porze... żartujesz
wibrująca_mrówka: Smutny... na czacie dla gówniarzy? pokręciło cię? 
Smutny...: myslalem, ze moze jakis nie moze spac i ...analizuje innych...
Smutny...: spoko
Smutny...: nie bylo pytania

wibrująca_mrówka:
a może chodzą do pracy za pieniądze a nocami śpią?!
Smutny...: tak...pewnie masz racje mrowka, glupie zalozenie z mojej strony

.Monika:
wibrująca_mrówka Ty, dla gowniarzy... odezwal sie gosc po 50

wibrująca_mrówka:
.Monika no sorry..

gość_56415369:
faktycznie, czat gowniarzy...

SeaLion:
gość uzasadnij/uargumentuj
gość_56415369: mrowa zgadzam sie z toba raz pierwszy

wibrująca_mrówka:
gość_56415369 w czym?

SeaLion:
i gość - uzasadnij jedną rzecz

SeaLion:
jak się wyróżniasz z tego "czatu gówniarzy"
SeaLion: tekstami typu:
SeaLion: gość_56415369: sio mrowa, bo nie lubie tego zapachu mrowczanego, smierdza jak dno beczki

SeaLion:
:3

wibrująca_mrówka:
nie lubię mrówka - będę mówić o nim i do niego
wibrująca_mrówka:
mmm. delicje
brama_ciemnosci_:
gość_56415369 jak widac
gość_56415369: atak zmasowany, dywanowy nalot

wibrująca_mrówka:
gość_56415369 to czat ogólny BARANIE, każdy może napisać jeśli chce

gość_56415369:
a nie chce mi sie wam nic udowadniac przeciez
SeaLion: gość - ja cię po prostu proszę o argumenty za tym co mówisz
SeaLion: aaaaah
SeaLion: <3
SeaLion: "nie chce mi się udowadniać"
SeaLion: I D E A L N I E
gość_56415369: no pewnie ze nie
SeaLion: ABSOLUTE PERFECTION
wibrująca_mrówka: nah
wibrująca_mrówka: było.
SeaLion: "Jak być połomem 101"
SeaLion: "NIE MUSZĘ NIC UDOWADNIAĆ"
gość_56415369: ej jak juz to owco, dziewczyna jestem barany
SeaLion: jesteś bezpłciowym blobem
SeaLion: jak każdy gość
gość_56415369: tak dlugo to trwa i sie nie kapneli...

Bo cytowali tylko twoje własne słowa? Bo nie różnisz się niczym od wulgarnych facetów? Hm hmm...

SeaLion: pisałeś już wcześniej z końcówką "a"
SeaLion: ale to nie ma znaczenia

SeaLion:
nie chce mi się sprawdzać numerków za każdym razem gdy czytam gościa
SeaLion: wszyscy się zlewacie w jedną masę

gość_56415369:
no i kazdy pisze, co chce wlasnie
gość_56415369: najczesciej bzdety same
gość_56415369: niestety
SeaLion: bzdety typu:
SeaLion: gość_56415369: sio mrowa, bo nie lubie tego zapachu mrowczanego, smierdza jak dno beczki
SeaLion: :3
brama_ciemnosci_: mi się podoba jej nick, do niczego nie zobowiazuje

gość_56415369:
brama_ciemnosci_ prawda? tez lubie...

SeaLion:
welp, zasada jest taka
SeaLion: że jak chcesz głosić jakieś tezy
SeaLion: coś krytykować, oceniać
SeaLion: "wtrącać się"
SeaLion: to lepiej przygotuj sobie argumenty, jakąś logikę, cokolwiek czym mogłobyś to poprzeć
SeaLion: bo inaczej wyjdziesz na idiotę
gość_56415369: przestan piszczec trollu
SeaLion: uh-oh
SeaLion: ad personam
SeaLion: "nie muszę nic udowadniać"
SeaLion: samo zaczęłoś się włączać
gość_56415369: masz nick taki, ze czujesz sie zobowiazany do upierdliwosci
.Monika: gość_56415369 chcesz prezent?

.Monika:
gość_56415369 masz i wsadz sobie tam gdzie musisz, bo chyba Ci brakuje.

gwiazdka05:
gość_56415369 o kurde a kto to troll ?
gość_56415369: wiec dalej upust
SeaLion: welp
SeaLion: wg. twoich słów
SeaLion: BO MOGĘ

SeaLion:
i mogę robić to bez żadnej logiki ani argumentacji

gość_56415369:
on ma nick taki przeciez
gość_56415369: sam sie przyznaje do trollowania
gość_56415369: nie wiecie?

Powiązany wpis: yggr: jakies rozsadne IQ masz czy tylko IP?

SeaLion: tłumaczyłem to wszystkim publicznie ze 100x

SeaLion:
ale proszę, odkryj to na nowo

gość_56415369:
naprawde nie wiecie co znaczy sealion?
gość_56415369: no ale oni nie zrozumieli
gość_36337455:
Sealio ty masz jakis dzien,czy zawsze tak?

brama_ciemnosci_:
gość_36337455 on ma tak zawsze
gość_36337455: Hahaha

SeaLion:
o, kolejny random
gość_56415369: SeaLion wytlumacz im raz jeszcze
SeaLion: "nic nie muszę tłumaczyć"
gość_56415369: nie dotaro widocznie
SeaLion: ok, bramy zazwyczaj nie tykam
SeaLion: bo mi się nie chce
SeaLion: ale zachęciłeś mnie
gość_36337455: Idiota
SeaLion: bramo - powiedz "jak ja zawsze mam"
gwiazdka05: SeaLion
gość_56415369: tyle czasu z toba spedzaja bezwiednie...
SeaLion: problem z tym czatem jest taki, że banda kretynów gada co ślina na język przyniesie, najczęściej dość pusta krytyka
SeaLion: a nikt nie ma na nic argumentów
brama_ciemnosci_: SeaLion zawsze jesteś i zadajesz idiotyczne pytania jakbyś był zacofany i proste rzeczy trzeba Ci tlumaczyc
SeaLion: podaj przykład idiotycznego pytania
gość_56415369: trudno z brama sie nie zgodzic...
gość_56415369: ach...
SeaLion: o, gość - to ty podaj przykład
gość_56415369: kazde?
.Monika: brama to takie lepsze_jutro w łagodniejszej wersji

Lepiej bym tego nie ujął. :D

gość_56415369:
co ty masz z tymi przuykladami?
SeaLion: "trudno się nie zgodzić" szczególnie gdy nie potrafi wykazać o co mu chodzi
gość_56415369: ok znudziles mnie

kurka? Czy to ty? :D

.Monika: gość_56415369 no bo jak ktoś cos pisze to fajnie by bylo to uargumentowac
SeaLion: gościu - bo gdy ludzie nie potrafią argumentować, a potrafią tylko ciskać pustymi zarzutami

.Monika:
ciężko ogarnąć...

gość_56415369:
nic nowego nie wnosisz, nie potrafisz nawet mnie zabawic

gość_56415369: to mrowa wiecej ekspresji w sobie ma
gość_56415369:
choc brzydko pachnie...


PROSZĘ MNIE NIE WĄCHAĆ PRZEZ CZAT!!!!!


SeaLion:
to "zgadzanie się" trywializuje się do "tak, też tak czuję"

SeaLion:
jesteście bandą ameb, które zamiast myśleć - czują
SeaLion: i dlatego zawsze odpowiadacie "nie muszę nic udowadniać" - bo nie potraficie
SeaLion: "nie będę argumentował" - bo nie umiesz

brama_ciemnosci_:
SeaLion za cienki jesteś, nie wciagniesz mnie w swoją przyglupawą zabawę która ma Cię przekonać do tego że tylko Twoja racja się liczy ponieważ inna nie istnieje
SeaLion:
bramo - jeśli nie potrafisz uargumentować swojego zdania to się z tym zdaniem nie wychylaj

SeaLion:
bo przeoram cię jak każdą inną amebę, która sama nie rozumie o co jej chodzi
Dr_Menele#11: SeaLion czemu nie mozna sie wychylac z nieuargumentowanym zdaniem?

SeaLion:
Dr_Menele - o ile to zdanie jest wyrażeniem wątpliwości albo ciekawostką - pewność posiadania racji bez umiejętności argumentacji jest oznaką głupoty

brama_ciemnosci_:
SeaLion heheh, dobrze, najłatwiej będzie Ci w to uwierzyć, ale spoko, żyj sobie w swej iluzji
SeaLion: bramo - nie dajesz żadnych argumentów na to, że to co mówisz jest jakkolwiek zbieżne z prawdą
SeaLion: NIGDY
SeaLion: więc no
SeaLion: szczekanie ameb może mnie co najwyżej zabawić
SeaLion: jak mam na to ochotę
Dr_Menele#11: SeaLion, te, od kiedy ameby szczekajo?!

gość_56415369:
Dr_Menele#11 aaaa hahaha

brama_ciemnosci_:
SeaLion dobrze, już dobrze, nacieszą się swoją obecną postawą, jesteś taki zajepisty a ja nie mam racji
SeaLion: skoro nie potrafisz wyjaśnić dlaczego masz rację, dlaczego tak przy tym obstajesz?
SeaLion: czy tak bardzo jesteś związany emocjonalnie z tym twierdzeniem, że nie potrafisz się nawet zastanowić nad tym czy jest prawdziwe?

SeaLion: czy strach przed tym, że po zastanowieniu może się okazać, że nie masz racji cię paraliżuje?
SeaLion: jestem po prostu logiczny, bramo, a ty jesteś głupi
SeaLion: i tyle
brama_ciemnosci_: SeaLion heheh, jestem ponad tym i nie muszę Ci niczego udowadniac

SeaLion:
"nie muszę niczego udowadniać" to jeden z pozamerytorycznych sposobów argumentacji
SeaLion:
poczytaj o tym
brama_ciemnosci_:
SeaLion jesteś za cienki na logiczna rozmowe
SeaLion: a to kolejne ad personam


Porównaj:
Nie mam na to dowodów, ale to konkretny zarzut i jak dla mnie nawet jeśli to nieprawda to przegrywasz na własnych zasadach

gość_56415369:
zaraz wyjdzie, ze kazdy z nas klamie i jedyna niepodzielna prawde glosi sea
gość_56415369:
jakas manie na punkcie wyjasniania sea ma...
gość_56415369:
ot taki paralogizm u tego sealiona..
SeaLion: gość -jak nie masz argumentów to używasz słownika wyrazów obcych?
SeaLion: jakie to nowatorskie
SeaLion: tylko, że k*rwa nie

SeaLion:
robi tak każdy generyczny połom
gość_56415369:
ale coz.. moze wiecej ksiazek pomoze
gość_56415369: moze czas upywajacy tez..

SeaLion:
w ten sposób ty, gościu, brama i inni idioci
SeaLion: każdą rozmowę sprowadzacie do rzucania ad personam

SeaLion:
"ty jesteś taki" "ty jesteś sraki" "tobie nie trzeba udowadniać"

.Monika:
SeaLion chce Ci sie?
gadac do ściany?
Dr_Menele#11:
.Monika, to jakis wariat, nie?
gość_56415369: Dr_Menele#11 haha

SeaLion:
"hahahhhaa"

.Monika:
Dr_Menele#11 skąd taki wniosek?
Dr_Menele#11: .Monika no bo tak gada do sciany
.Monika: Dr_Menele#11 ahahaha no tak

SeaLion:
a potem narzekacie, że jest tu przedszkole

SeaLion:
sami jesteście pasożytami, które niszczą miano "homo sapiens"
gość_56415369: no trudno sie nie smiac, jak sie rzucasz jak mnrowki oszalale
gość_56415369: aaaa lub jak jedna mrowka.. to smieszne
.Monika: gość_56415369 mrówki sie nie rzucają, są spokojne.

gość_56415369:
.Monika wetknij kij w mrowisko i obserwuj

brama_ciemnosci_:
SeaLion heheh,ale Ty przezywasz to Ahahaha...
SeaLion: wolę być idealistą niż ignorantem z pewnością siebie
SeaLion: "ahahaha" a kto przezywa ten tak sam się nazywa
gość_56415369: hahahahahahaah
SeaLion: dorośnijcie, gnoje
SeaLion: *mic drop*
gość_56415369: smieje sie glosno
.Monika: gość_56415369 no to jest dokladnie to co robisz każdy owad, zwierze, czlowiek - reakcja ta sama jak ktos będzie próbował atakowac
gość_56415369: SeaLion jeszcze kilka zdan i sie zakocham...
Dr_Menele#11: SeaLion, srednie, 2/10
SeaLion: Dr_Menele uzasadnij
brama_ciemnosci_: ahahah
SeaLion: .Monika -problem w tym, że ludzie powinni być czymś więcej
gość_56415369: hihih znow
brama_ciemnosci_: masakra
gość_56415369: to uzasadnij piekne jest!!!!
.Monika: SeaLion powinni, ale nie są i raczej nie ma na co liczyć.
SeaLion: powinni wiedzieć co mówią, zastanawiać się, rozumieć
brama_ciemnosci_: gość_56415369 no debil
gość_56415369: no tak
SeaLion: dlatego nazywam takie bramy i gości amebami
gość_56415369: nic nie poradzimy hahahahah
SeaLion: bo dostali po dupsku i nawet tego nie pojmą
.Monika: gość_56415369 piękne jest, bo kretyni nie rozumieją na czym polega rozmowa.
SeaLion: będą się śmiali udając, że triumfują
gość_56415369: bo triumfuja
brama_ciemnosci_: gość_56415369 heheh, w zabawny sposób to przeżywa
SeaLion: .Monika - tworzą takie bezmyślne kółka wzajemnej adoracji i zagłębiają się w swojej regresji
Dr_Menele#11:
SeaLion, co mam uzasadnic?
SeaLion: Dr_Menele 2/10
SeaLion: nie obchodzi mnie krytyka, jeśli nie jest konstruktywna
Dr_Menele#11: SeaLion, no tego, wiecej niz 3/10 nie dostaniesz za ten sam skecz powtarzany n-ty raz z rzedu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.