czwartek, 17 października 2019

17-latek z 20-letnim stażem - biografia

A to powiedziała na koniec:

***

mrówka_pampers:
dzien dybry oto historia mojego zycia
noTrudno: mrówka_pampers
mrówka_pampers: cale zycie na czacie spisywalem wywiady z ludzmi
mrówka_pampers: niestety oszukano mnie
Oak_Bluffs: jak cieoszukano ?
mrówka_pampers: po 20 latach na czacie okazalo sie ze google mi nie zaplaci pieniedzy
mrówka_pampers: za te wywiady z ludzmi z czaterii
mrówka_pampers: mieli dawac 20 gr od wpisu
Oak_Bluffs: ahachciales zbierac na emeryturetak ?
mrówka_pampers: juz naisalem cala kronike
mrówka_pampers: skonczylo sie to dla mnie tragicznie
Oak_Bluffs: i co niedali ci i niemasz na pamprsy tak ?
mrówka_pampers: wyladowalem na wozku z cewnikiem w dupie
Oak_Bluffs: wiem ten udar i zaklad opieki
impregnat: mrówka_pampers xd
noTrudno: cewnika nie instaluje sie w pupie
mrówka_pampers: nadal mam pomysly na wywiady
Oak_Bluffs: cewnik wdupie przykre
noTrudno: tylko w pęcherzu
Oak_Bluffs: to musi bolec troche nie
noTrudno: przez cewkę
PanCzepialski: Cewnik to bolesna sprawa.
you_: noTrudno a co się instaluje w dupie?
impregnat: you_ windowsa
noTrudno: you_ twojej? sam nam opowiedz

wibrująca_mrówka:
you_ kij

you_:
wibrująca_mrówka faktycznie jest takie powiedzenie

mrówka_pampers: moze tvn mi zaplaci jak podjade do nich na wozku
Oak_Bluffs: mrówka_pampers az kim byschcial przeprowadzicwywiad?

Z tobą: Godzina z Oak - ekskluzywny wywiad
I rzeczywiście był wart 20 gr.

mrówka_pampers: nie mowcie ze 20 lat na czacie poszlo na marne
Oak_Bluffs: mrówka_pampers myslezejak sie pokarzesz po tym udarze to masz szanse
mrówka_pampers: chcialem tez napisac 3 tomowa historie interii
Oak_Bluffs: 20 lat prowadzileswywiady ciezka praca
mrówka_pampers: poczawszy od prehistorii
mrówka_pampers: pamietam jak sie podniecalem czaterią na poczatku
mrówka_pampers: nawet troche niezdrowo
Oak_Bluffs: zrobiles w p[ampersa czy jak ?
mrówka_pampers: malo co mi pykawa nie rypła a mialem wtedy 45 lat mlody ylem
mrówka_pampers: dzis jestem emerytem bez emerytury
mrówka_pampers: w zasadzie to rencista
mrówka_pampers: pozostal mi tylko talent pisarski
Oak_Bluffs: no wiesz teraz masz 60 i dalej czujeszsie nasilach zeby porowadzic wywiady na cczacie
mrówka_pampers: groszem nie smierdze jak to sie mowi. smierdziec moge co najwyzej jak narobie pod siebie
PewnaKobieta.44:
To jest taaaak k*urwa kiepskie...taaak tragicznie żenujące, że zaraz porzygam się nad prostactwem, tępotą tu obecną.
SeaLion: PewnaKobieta rozwiń myśl

wibrująca_mrówka:
SeaLion nie chcę już żeby ktokolwiek się tu o czymkolwiek rozwijał xD

wibrująca_mrówka:
<u-gif z dzieciakiem goniącym rolkę papieru toaletowego>

Oak_Bluffs:
mrówka_pampers a powiuedz mi jaki byl najciekawszywywiad czata?
mrówka_pampers: generalnie zycie pisarza jest trudne
mrówka_pampers: najbardziej mam za zle interii ze mnie nie doceniono
mrówka_pampers: moich wpisow na blogu
mrówka_pampers: zaczalem pisac bez nadziei zarobku tylko dla sztuki
Oak_Bluffs: tzn niezaplacili ci to wiem
mrówka_pampers: uczylem sie ortografii od tumanexa
Oak_Bluffs: a powiedz jak prowadziles te wywiady to kim sie czules ?

mrówka_pampers:
z przecinkami nie mialem wiekszych problemow

Ona też miała ich wiele: _Dream_Stealer: Biedne, smutne przecinki...

Oak_Bluffs: doprawdy od profesora tumanexa
mrówka_pampers: czasem tylko popuszczalem w gacie przy wielokropkach
mrówka_pampers: mnie na czaterii od poczatku wpajano ze bede slawny
Oak_Bluffs: tak siestresowales przy tym
mrówka_pampers: oszukali mnie
mrówka_pampers: zaczalem yc pisarzem niszowym

Zaden84:
jaki temat ciagniecie Ptaszki?

Oak_Bluffs:
Zaden84 robimy zrzutke na pampersy dla mrowki
mrówka_pampers: dobrze ze byly gify
mrówka_pampers: to mnie trzymalo przy zyciu
mrówka_pampers: tak ja pisalem od 45 roku zycia
Oak_Bluffs: slyszal;am o twoim slynnym wywiadzie z czatownikiem o nicku nudna 23 co mozesz nam o niej powiedziec?
mrówka_pampers: mozecie zrobic ze mna wywiad
mrówka_pampers: przyda mi sie do cv
mrówka_pampers: nudna tak to ciekawa ;postac
mrówka_pampers: zauroczyla mnie jej powierzchownosc
mrówka_pampers: nie yla taka jak inne
Oak_Bluffs: lagodna subtelna
mrówka_pampers: troche za mloda po 40
mrówka_pampers: gustuje w troche starszych ale nie o to chodzilo
mrówka_pampers: owszem dwa cyberki yly
Oak_Bluffs: i dlatego postanowiles z nia wziac czatowy slub i opisac to w swoich pamietnikach ?
mrówka_pampers: pamietam ze sie sikalem w gacie bo nie zdazylem
mrówka_pampers: wozek byl niesprawny
mrówka_pampers: a od klawiatury do ubikacji mam troche drogi
mrówka_pampers: trzeba wyjechac z domu i na przelaj

Mhm. Aha. Yhy.: A myślałem, że jesteśmy dorośli

Oak_Bluffs: mrówka_pampers podobno byl problem bo jeno z kulek sie odkrecilo
mrówka_pampers: a tam rozumiecie cyberek z nudna
mrówka_pampers: wiec sie polalem w gacie na miejscu
Duszek_Poeta_: lubię grubaski

dziadu:
Duszek_Poeta_ och ach

mrówka_pampers:
jak to zreszta wiele razy robilem bez zażenowania
mrówka_pampers: dlaczego nudna mnie ujela
mrówka_pampers: byla inteligentna
mrówka_pampers: znala gware
mrówka_pampers: wiezienna
mrówka_pampers:
mrówka_pampers: kiedys chcialem sobie zrobic tatuaz
mrówka_pampers: ale nie byo podjazdu dla wozkow pod salonem
Oak_Bluffs:
mrówka_pampers: wiele razy robilem w gacie klocka
mrówka_pampers: nawet w autobusie
mrówka_pampers: opisywalem to dokladnie na blogu
mrówka_pampers: niestety nikt nie poznal sie na moim talencie
Oak_Bluffs: a powiedz mi czemu tak nienawidzisz duszka poety ?
mrówka_pampers: wyslalem kopie rekopisow do google
Oak_Bluffs: czy stanowi dla ciebie jakas konkurencje ?
mrówka_pampers: pisalem recznie wszystko na czacie
Oak_Bluffs: do osolineum ?
mrówka_pampers: poezja ? tak jestem w tym dobry

Cóż za zbieg okoliczności! Ja też!

Zrobiła raz oak dwa lewe profile,
by udowodnić, że mrówka debilem
był nieprzeciętnym, niegodnym ignora,
lecz nie wiedziała jak sama się zaora.


mrówka_pampers: rymowalem wierzydla ludowe na modle tumanexa
Oak_Bluffs: niechcesz miec konkurencji tak dlatego duszka wyzywasz
mrówka_pampers: 13 zgloskowcem

O tutaj: #dziffki #dzieci #tumanexy

Oak_Bluffs: mrówka_pampers :SD
Oak_Bluffs: moj brzuch F
mrówka_pampers:
mrówka_pampers: oj tam
mrówka_pampers: nie chce sie juz tak chwalic
mrówka_pampers: ludzie mnie poznaja na czacie
mrówka_pampers: na ulicy nie bo tam nie bywam
Oak_Bluffs: no ok teraz bardzo poowaznie powiedz mi jak bylo z tym udarem na ktorym pokoju go dostales?
mrówka_pampers: chyba ze przejazdem do sracza
mrówka_pampers: na skroty przez rondo
Oak_Bluffs: mrówka_pampers
konkret888: mrówka_pampers Tagasz gównem niczym Geslerowa kręci talerzami, jesteś gówniany król i do dupy twoje tutaj teksty
mrówka_pampers: udaru dostalalem jak mnie oswiecilo na psychologii
gość_50349666: Oak_Bluffs kto dostał udaru

Oak_Bluffs:
gość_50349666 mrowka

mrówka_pampers: czytalem wtedy madrosci z czatu

mrówka_pampers:
doszlo do zderzenia u mnie 2 szarych komorek

SeaLion:
mrówka_pampers - twój nick i teksty były lekko urocze przez pierwsze 5 sekund
SeaLion: teraz to jest tylko generycznie nudne
SeaLion: naucz się być śmiesznym
mrówka_pampers: przyjechalo pogotowie
konkret888: mrówka_pampers reaktor Ci pękł
Duszek_Poeta_: jak masz kulkę i dolek
mrówka_pampers: lezalem obok wozka
mrówka_pampers: z nogami w gorze
Duszek_Poeta_: dokręcania nóg zardzewiałych śrub
Oak_Bluffs: mrówka_pampers podobno wazuysz kolo 130 kg czy uzyto podnosnika?
SeaLion: z mrówki, z siebie, z kogokolwiek bardzo chętnie się pośmieję

SeaLion: ale nich to nie będzie aż tak niskie

mrówka_pampers: cuchanilo ode mnie
Oak_Bluffs:
mrówka_pampers: ratownicy z wielkim trudem wyciagali mnie na linie
Oak_Bluffs: kurde F
mrówka_pampers: takie przypadki sie zdarzaja
mrówka_pampers: moglem byc wtedy slawny
mrówka_pampers: bo ludzie robili mi zdjecia komorkami
mrówka_pampers: jak mnie przez balkon spuszczali
mrówka_pampers: krzyczalem wtedy
Oak_Bluffs: podobno czytalam wwiadomosciach czatowych ze pampres ci wypadl
mrówka_pampers: ze jestem pisarzem
Duszek_Poeta_: następnie go puścili po wybiegu

konkret888:
mrówka_pampers masz nie równo pod sufitem, zmień dilera

Oak_Bluffs:
moj brzuch
mrówka_pampers: chcociaz moglem byc pilkarzem

gość_75716985:
mrówka_pampers to nie mrowek

wibrująca_mrówka:
gość_75716985 jak na to wpadłex? xD

gość_75716985:
Oak_Bluffs mrowek nie ma litery s i wstawia x

wibrująca_mrówka:
błagam, zdradź mi!

gość_75716985:
czytaj niżej

wibrująca_mrówka:
to był sarkazm.

gość_75716985:
a swoją drogą nie wiedziałem ze taki biedak jesteś

gość_75716985:
Nawet nie stać cię na klawiaturę
gość_75716985: Tak dziadowac

mrówka_pampers:
ale to na wozkach
mrówka_pampers: scigalo sie troche
Oak_Bluffs: krtzxyczales glosno ze jestes pisarzem czatowym tak
mrówka_pampers: pamietam jak na wozku zajumalem cole w biedronce
mrówka_pampers: i mnie gonili
mrówka_pampers: ale ma sie ta wprawe na wozku

Tę.

Oak_Bluffs: aleztwojawaga 120 kkg
mrówka_pampers: myslame ze to pufne info
mrówka_pampers: widze ze ktos rozpowiadal moje dane
mrówka_pampers: 120 kg to wazy sama moja dupa
Oak_Bluffs:  czyli popdsumujmy piszesz blogi o czacie kradniesz wbiedrtonce
Oak_Bluffs: a powiedz mi tu pisanie bloga to bardzo ciezka praca z ilu pokoi korzystasz?
mrówka_pampers: wszystko dla tworczosci
mrówka_pampers: rozdaje autografy na czacie
mrówka_pampers: dziwne ze nie robili ze mna wywiadu

mrówka_pampers:
takie male prze3oczenie
mrówka_pampers:

gość_16528409:
Juz mrówka się pojawił
wibrująca_mrówka: gość_16528409 chcesz autograf?


Oak_Bluffs:  czyli ile pokoi otwierasz ?
Oak_Bluffs: a na oddziale sam ordynator przyszedl do ciebie

mrówka_pampers
: po 20
Duszek_Poeta_: to jest taa uroda i wdzięk
konkret888: mrówka_pampers dowartościowujesz się w tym pokoju pisząc takie brednie
mrówka_pampers: czytam wszystko bo musze notowac
mrówka_pampers: oczywiscie chodzi o moja kronike czaterii koncze tom 7
mrówka_pampers: kiedy nie notuje to zaczyna pisac
Oak_Bluffs: i stad ta waga a powiedz bo ty podobno nie spisz tylko caly czas tu urzedujesz kto cie sciaga z wozka
mrówka_pampers: po udarze mozgu mialem wzmocnienie zdolnosci
Oak_Bluffs: czy jestes juz nastale przytwierdzony ?
mrówka_pampers: przeszedlem tez zapalenie opon mozgowych
gość_75716985: mrówka_pampers dobre
mrówka_pampers: sporo robilem pod siebie w roznych zakladach
Oak_Bluffs: i po tym cofnales sie do lat niemowlecych tak ?
mrówka_pampers: nie wiem jak mozna mnie by,lo trzymac w kaftanie
mrówka_pampers: pamietam ze pisalem do trybunalu w hadze
wibrująca_mrówka: jak niemowlak może mieć lata..
wibrująca_mrówka: i jak można pi
sać mając kaftan..
wibrująca_mrówka:
i jakim cudem tylko to mnie zaintere
sowało w tym monologu..
mrówka_pampers:
to bylo 15 lat temu
mrówka_pampers: jak mnie sila odrywali od kompa
mrówka_pampers: bo mialem atak

Oak_Bluffs:
w kaftan ciezapieli podobno pozwolili ci nadrzwiach przykleic tabliczke znany bloger czatowy
mrówka_pampers: kurna pamietam ze trzymalem sie monitora
mrówka_pampers: i krzyczalem
Oak_Bluffs:
mrówka_pampers: nie zyje konstytucja
Oak_Bluffs: musieli ci daczastrzyk czy odrazu poszla lobotomia ?
mrówka_pampers: ale kurna monitor odlecial z kablem od gniazdka
kciukiem_w_mózg: o.O
Oak_Bluffs: mrówka_pampers i otuaF
kciukiem_w_mózg: coś mnie ominęło?
wibrująca_mrówka: to co widzisz tylko trwające 20 minut.
kciukiem_w_mózg: ...

konkret888:
chaos zaorania tego zacnego czata przez ludzi niczym sraka mamuta na pustyni, wyprodukowano was chyba w made in china bo jesteście powtarzalni niczym ken i barbie
mrówka_pampers: i tak mnie zapuszkowali u wariatow
Oak_Bluffs:
mrówka_pampers: ale mnie wypuscili
Oak_Bluffs:
to powiedz nam w jakissposob zdobyles monitor ?

gość_75716985:
mrówka_pampers t jest fajne ale mnie to nie śmieszy. Ale zdolny jesteś. Mrowek zasłuży
gość_75716985: Zasłużył
wibrująca_mrówka: gość_75716985 na więcej
wibrująca_mrówka: a nie taką żenadę.

gość_75716985:
wibrująca_mrówka a ty nie jesteś ani śmieszny ani mądry. Niegodny uwagi

gość_75716985:
Taki rzep

wibrująca_mrówka: gość_75716985 xkoro nie jextem godzien to czemu od pół h o mnie mowa? xD
mrówka_pampers:
podono jak narobilem w pory to gorzej jak szambowoz
mrówka_pampers: na calym oddzialem jechalo
mrówka_pampers: wariaci sie buntowali
mrówka_pampers: a ja sralem pod siebie kurczowo trzymajac klawiaturke
Oak_Bluffs: i co postwiles jakies ultimatum ?
mrówka_pampers: na ktorej stereotypowo wpisywalem hasla z czaterii
mrówka_pampers: eh to byly czasy
kciukiem_w_mózg:
czemu klOak zaś pisze sama ze sobą?
konkret888: ale dzisiaj ma flow
kciukiem_w_mózg: psychoza po drineczku?
Oak_Bluffs: mrówka_pampers no a powiuedzco ci zdiagnozowali w koncu
mrówka_pampers: zdjagnozowano u mnie otepienie umyslowe
mrówka_pampers: graniczace z kretynizmem
Oak_Bluffs: ktorego stopnia
mrówka_pampers: brzmi to groznie ale zapewniam was
Oak_Bluffs:
mrówka_pampers: ze nie wplynelo to bynajmniej
mrówka_pampers: na moja tworczosc
Oak_Bluffs: moj brzuch
mrówka_pampers: literacka i w ogole
mrówka_pampers: poczytac mnie mozecie na moim blogu
Oak_Bluffs: chodz idziemy na inhalacje dio kuchni
kciukiem_w_mózg: ...
kciukiem_w_mózg: XD
mrówka_pampers: tam jest cale moje zycie ktore spisalem
mrówka_pampers: poczawszy od 45 r zycia
mrówka_pampers: o wczesniej niewiele sie dzialo

Oak_Bluffs:
mrówka_pampers napewno bardzo ciekawe dziekujemy ci zawuywiad

mrówka_pampers:
prosze

Duszek_Poeta_:
poddaje się powoli

Duszek_Poeta_:
nie mam siły walczyc

Duszek_Poeta_:
tak ciężko jeszcze nie było

konkret888:
Duszek_Poeta_ co jest z tobą??

Duszek_Poeta_:
konkret888 nieogarnięta rzeczywistość

gość_15035228:
On robi zrzuty ekranu
mrówka_pampers: autografy pozniej
mrówka_pampers: w formie gifow
mrówka_pampers: bo inaczej nie moge
mrówka_pampers: chyba wlasnie zaczynam robic pod siebie
mrówka_pampers: czyli tworzyc
mrówka_pampers: szkoda ze nie czujecie tego klimatu
Oak_Bluffs: mozesz tez wysylas pamopersa plus sladopwe ilosco kalu twoi fani beda zachwycenie
SeaLion: mrówka_pampers a może teraz tak dla odmiany zażartujesz śmiesznie z mrówka?
wibrująca_mrówka: SeaLion o, tak. popro
szę.
SeaLion: gdyby w wibrująca_mrówka zamienić jedno ó na u i dodać jedno a
SeaLion: to byłoby to anagramem do wk*rwiająca_rumba
kciukiem_w_mózg: SeaLion XD
wibrująca_mrówka: SeaLion dzięki

Powiązany wpis: Pozytron: Mrówka jest gejem. Przeanalizuj sam jego nick.


SeaLion:
przypadek? nie dość, że ssie to jeszcze denerwuje
SeaLion: tak się robi roast
SeaLion: a nie "haha, mrówka sra"

***

Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka takiego debila jak ty tu nie bylo
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs a taki jak ty już tu był.

O, tutaj: Pozytron: Ależ on jest monotematyczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.