niedziela, 29 kwietnia 2018

Nie może skończyć, nie może spać, Mrówku, co ty mu robisz!

25.04.18

BabaJagaT: wibrująca_mrówka hejka!
wibrująca_mrówka: ja cię znam?
BabaJagaT: yyy chyba nie, jeżeli mylisz mnie z babajaga bez T to ja nie jestem nia
wibrująca_mrówka: to nie krzycz do mnie

BabaJagaT: po prostu się witam
Wolfin:
a w sumie od czego to T?

BabaJagaT: od Tomiry
_Jack_:
gwiazdka05

gwiazdka05: _Jack_
_Jack_: gwiazdka05

_Jack_:
BabaJagaT czesc

BabaJagaT: _Jack_ hej hej
_Jack_: dobranoc.
Wolfin:
BabaJagaT aaa, wiedzminowo
BabaJagaT: Wolfin  
kciukiem: "zielarsko"*
BabaJagaT: Lubię ziółka
kciukiem: też lubię
gwiazdka05: też lubię..
kciukiem:
BabaJagaT:
Wolfin: a ja wolę pomidorki
gwiazdka05:

kciukiem: za duzo potasu, koty uciekają
kciukiem:
pomidorki tylko z kokainą
wibrująca_mrówka: acodin tylko z xanaxem

kciukiem: ibuprofen tylko z piwem... o.O
BabaJagaT: Wolfin krzaczki na początku podobne do pomidorków są

Wolfin: krzaczki czego?
BabaJagaT: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: nie facepalmój do mnie jakbyśmy się znali
wibrująca_mrówka: uj?
wibrująca_mrówka: uj
BabaJagaT: co Ci się mam przestawić 
wibrująca_mrówka: wypadałoby, ty niekulturalny użytkowniku!
BabaJagaT: Masakra...
_Jack_: BabaJagaT nie warto
Wolfin: i wyslac fotke w HD
kciukiem:
BabaJagaT: wibrująca_mrówka sam się przestawić
BabaJagaT: Możesz
wibrująca_mrówka: to ty tu włazisz jak do obory
gwiazdka05:
gwiazdka05: BabaJagaT też Cię nie znam , kim jesteś ?
Wolfin: ausweiss bitte
gwiazdka05: dowód też może być jak kto woli
kciukiem: i tyle z ochrony danych osobowych
gwiazdka05:
kciukiem: prawo prawem, a życie życiem
wibrująca_mrówka: ja się już nie muszę przedstawiać
wibrująca_mrówka: sława mnie wyprzedza
gwiazdka05:
wibrująca_mrówka: zanim napiszę 'hej' znajduje się kilku co piszą ''nie warto''
wibrująca_mrówka: a potem kończą
_Jack_: wibrująca_mrówka wesolo nie

gwiazdka05:
wibrująca_mrówka: _Jack_ no strasznie mnie bawi koleś który jak mówi, że mnie olewa - to mnie wyzywa, a jak mówi, że teraz będzie zabawa i się doczepi - to udaje że mnie olewa

_Jack_:
wibrująca_mrówka

_Jack_: wibrująca_mrówka, jestes wybitny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wolfin: spokój mi tu, albo chlapne iperytem z cukiernicy :3
kciukiem:

BabaJagaT: wibrująca_mrówka ja się przywitałam, a Ty zachowujesz się jak obrażony stajenny
_Jack_: BabaJagaT
BabaJagaT: Więc koniec gatki

Wolfin: BabaJagaT gdzie koncza ci sie gatki?

wibrująca_mrówka: BabaJagaT luzuj poślady koniku
gwiazdka05: ja was kocham
Wolfin: gwiazdka05 mrrr 
gwiazdka05:
_Jack_: gwiazdka05
_Jack_: dobranoc wszystkim
kciukiem: gwiazdka05 proszę mi przesłać odrobinę tego szczęścia
BabaJagaT: Np tak gadatliwość ma była gatkowa
BabaJagaT: ;D
_Jack_: Wolfin
wibrująca_mrówka: KONIEC GATKI!
BabaJagaT:
wibrująca_mrówka: PRALKA STOP!
Wolfin: WIROWANIE!
wibrująca_mrówka:
BabaJagaT: Wybitnie
_Jack_: BabaJagaT
gwiazdka05: wibrowanie
kciukiem: ^^
Wolfin: gwiazdka05 ti ti swintuszko ti
wibrująca_mrówka: gwiazdka05 taki tryb też mam
ale szybko wyczerpuje baterie i gatki!
gwiazdka05: wibrująca_mrówka

BabaJagaT: Wyprane w perwolu
gwiazdka05: nie... bo w Arielu
BabaJagaT: nie używam Ariela :/
Wolfin: tylko Uriela i Gabriela :3

Wolfin: #ArmyOfGod
wibrująca_mrówka: BabaJagaT używaj, ludzie w autobusie ci podziękują
BabaJagaT: W końcu mogę pisać, aż klawiateszon mi się przestawiła na PC

Wolfin: klawiateszon? portugalski uklad klawiszy? aka spisek w pierdlu w Lisbonie
BabaJagaT: wibrująca_mrówka nie odzywam się już do Ciebie więc Ty do mnie też
wibrująca_mrówka: śmiem polemizować
wibrująca_mrówka: mogę odzywać się do ciebie ile chcę i kiedy chcę

BabaJagaT: nie chce z Tobą prowadzić konwersacji. W końcu się nie znamy
wibrująca_mrówka: ojoj, a ja dalej mogę sobie pisać
Wolfin: ale parskalam kaalarepa jak na yt widzialam zlote porady "pierz ubranie z kulkami z folii aluminiowej, nie bedzie sie elektryzowac"
kciukiem: Wolfin o.O
gwiazdka05:

_Jack_: wibrująca_mrówka, nie zaplac czynszu, i kup pralke dobranoc
wibrująca_mrówka: a po uj mi pralka

gwiazdka05: _Jack_ oo myślałam, że już spać poszedłeś.,..

wibrująca_mrówka: musiał podbiec na tulaska od mrówcia na dobranoc
Wolfin: <3
gwiazdka05:
_Jack_: gwiazdka05 juz
Wolfin: tuli tuli u mrówkuli :3



wibrująca_mrówka: czuję się jak w Szóstym zmyśle
wibrująca_mrówka: niby dla niego nie istnieję, ale przybiega
gwiazdka05:
Wolfin: to jakis film o niewidomym psie?
gwiazdka05: Wolfin ...
wibrująca_mrówka: to coś jak ''Uwierz w ducha'' tylko, że tam nie odwzajemniam tych ciepłych uczuć
Wolfin: nie ogldalam
Wolfin: ja miewam dzine zaleglosci, ja kill bill np obejrzany klika dni temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.