środa, 18 kwietnia 2018

dep: mam małe urwanie tyłka

kotwica: wczoraj bylo na "bogato" mielone z pieczarka
Wolfin: jedna?
kotwica: 2 male
Wolfin: ale ta opcja z serem byla dobra, lubie takie

Wolfin: o, i mielone z ogoreczkeim albo papryka konserwowa w srodku
kotwica: nooo, moglam jeszcze sera dodac, wtedy na pewnoe by mu dupe urwalo
Wolfin: mielony z serem warty nawet urwanej nogi!
kotwica: zrobi sie nastepnym razem
dep: ..robicie to specjalnie?, dziś bez obiadku jestem
wibrująca_mrówka: Wolfin pozwę cię za naśmiewanie się z kaleki!
Wolfin: su mi
Wolfin: nał

Wolfin: wiecej c juz nie pozycze wd40 do wozka
wibrująca_mrówka: jak ktoś zapyta jak straciłem nogi
wibrująca_mrówka: to opowiem że oddałem za mielone kotwicy, z pieczarką
kotwica:
Wolfin:

dep: heh

dep: go on su
Wolfin:
łona fajt?
Wolfin: kamon!
kotwica: ja nie chce byc w zadna tragedie zamieszana
Wolfin: za pozno, weszlas juz na czat
dep: ahaha
Wolfin: #winakotwicy
kotwica: no i urwal
Wolfin: pull up! pull up!
dep: hehe
Wolfin: przedpokoj ahead!
kotwica: nie to bylo.... ale urwal
Wolfin:
wibrująca_mrówka:


Powiązany wpis: [a]: pull up, terrain ahead!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.