środa, 4 kwietnia 2018

''Jeśli nie masz do powiedzenia nic miłego - milcz''

Z racji tego, że na czacie panuje obecnie syf, nowych i zabawnych wpisów chwilowo nie będzie.
Długie i niezabawne wpisy pojawią się, gdy mi się zachce.



PS o 20:00

Przykłady pierdolenia, które nie ma wartości dydaktycznej, rozrywkowej, estetycznej ani żadnej innej, a mimo to cieszy się ogromną popularnością na czacie w ciągu ostatnich dni:


_Jack_: MarzaratON, wylapujesz tez wyniosle suki?

MarzaratON: _Jack_ no jakoś nie mam na szczęście szczęścia do wyniosych suk
MarzaratON: _Jack_ wyniosem suki trzymają się ode mnie z daleka

_Jack_: to zboczuch....stary napaleniec
_Jack_: wszystkim da...i pojdzie w cholere na erotyczny, gdzie jego miejsce i jego sflaczalego kunia
_Jack_: ihahahahihahaha

_Jack_: Marek_24 kopales kiedys psa?
Marek_24: _Jack_ niee, szanuje policjantow
_Jack_: Marek_24 ale konia waliles

Marek_24: bleee lesbijki zasrane http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_evil.gif
_Jack_: Marek_24 lesbijka, tez kobieta, piesciuju

2 komentarze:

  1. Nareszcie....jest nadzieja, ze zrozumiesz...twoje wypociny nie maja sily przebicia.Czytam i bede...bo ciagle mnie to bawi, smieszy...sorry, nie to...ale ty mnie smieszysz.Jednak chyba nie o takie przebicie ci chodzi, co? Ps.moze z ksiazka pojdzie ci lepiej. Jack

    OdpowiedzUsuń
  2. Jack... Fakt jest taki, że ostatnio zrobiłeś się na czacie dość " wulgarny".... Wdajesz się w dyskusję z ludźmi pokroju Marek24,który nie umie nic konkretnego napisać oprócz " wyliże Ci cipke" i teraz dałeś komentarz pod swoimi WŁASNYMI tekstami krytykując Mrówka i nawiązując do książki o której we wpisie nie było mowy.....
    Myślałam, że jesteś mądrzejszy...
    Gwiazdka05

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.