sobota, 9 grudnia 2017

Kolejny dowód na to, że mężczyźni cipieją

Kropek_K-ce: witam, czy jest na grupie praktykujacy psycholog, czy tylko porzebujący?
Nieznajomaa20: ogarni j sie
kciukiem: żadnych nie ma

wibrująca_mrówka: dziś jest drag queen na żywo
Kropek_K-ce:
wiec podpowiedz ci na prosty rozum
Kropek_K-ce: bo nie ogarniam mojej sytuacji i nie wiem co czynić
Kropek_K-ce: jestem w zwiazku z kobieta od 3 lat, ktora ma 36 lat ja mam 37 lat. po 3 miesiacach znajomosci jej matka zadecydowala za nia o wynajeciu mieszkania i wplaceniu odstepnego w wysokosci 20 tys (kretynizm) ja byłem przeciwny
i stwierdziłem, że nie zamieszkam tam, bo nie podoba mi się okolica i nikt za mnie wybierac nie bedzie, ale matka zadecydowała. obecnie równiez decyduje po 3 latach i oglada kolejne mieskzania biorac tylko corke, a ja nie chce tak.
wole kupic i byc na wlasnym, ale matka mojej partnerki we wszystko sie
Kropek_K-ce: myslicie aby zakonczyc taki zwiazek?
yggr: zakop tesciowa w ogrodku lepiej
wibrująca_mrówka: zacznij sypiać z jej matką! wtedy będzie cię zabierać ze sobą
wibrująca_mrówka: ktoś jeszcze ma jakiś problem?
wibrująca_mrówka: bo czuję, że jestem na fali



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.