poniedziałek, 3 lipca 2017

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

Spirit-21: Mrowek
Spirit-21: Powiedz jak ty to robisz

wibrująca_mrówka: lewą ręką
wibrująca_mrówka: a co?

Spirit-21:
Wszystkie laseczki na czacie do ciebie brną
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: aj
wibrująca_mrówka: nie to
wibrująca_mrówka: cóż..
Spirit-21: To potem
wibrująca_mrówka: zwierzęcy magnetyzm
Gdhdh: Spirit-21 on ma przydzielone z góry
PaniOla90: Nie brną tylko lgną

wibrująca_mrówka: PaniOla90 też
Silent_Wind: instynkt
Spirit-21: A ja mam pieniadze
Spirit-21: Inteligentny jestem
Spirit-21: Mam klase
Silent_Wind: i kase
duszek_poeta_: i uzywasz AXE
Silent_Wind: to dobrze

Silent_Wind: choc z inteligencja bym nie przesadzal
duszek_poeta_:
wibrująca_mrówka: a wózek jaki masz?
Spirit-21: O ku*a
Spirit-21: To moze byc
Spirit-21: Nie mam wozka

enigma_52:
gwiazdka05:

wibrująca_mrówka: liczy się fura
enigma_52: skóra i komóra
Spirit-21: Dwa kola
wibrująca_mrówka: cztery
duszek_poeta_: na lyzworolki wyrwie 
Spirit-21: A jo, cztery
enigma_52: Spirit-21 może choc deche masz?

Spirit-21: Nie mam :/
wibrująca_mrówka:
gaz do dechy..
wibrująca_mrówka: brzmi jak seks Pozka i serca121
rafciozberlina: i malucha 126p
Spirit-21: Haha
wibrująca_mrówka: pompuj mnie

Silent_Wind: lece, 3mka
enigma_52: i jak to wiatr, odleciał błyskawicznie...
wibrująca_mrówka: uhhh
wibrująca_mrówka: oohhh
wibrująca_mrówka: aaah
wibrująca_mrówka: tssss...
wibrująca_mrówka: świst.
enigma_52: lufcik zamknij bo wyfrunie wiedźma jedna
PaniOla90:
gwiazdka05: hehe

***

Z ostatniej chwili:



Polecam wpis, który wiele tłumaczy: Nie traktujmy kobiet przedmiotowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.