wtorek, 25 lipca 2017

Jak można braść to trzeba wiąść

Czwaartek: to może też swój dramat dorzucę do tego kubła
Czwaartek: ktoś chce poczytać ?
Sądecka_Ona: Czwaartek tak pisz
wibrująca_mrówka: Czwaartek a dawaj
Czwaartek: wibrująca_mrówka tylko u mnie grubo jest
Czwaartek: nawet bardzo haha
wibrująca_mrówka: ciastków się nażarłaś?
Czwaartek: to do mnie ?
wibrująca_mrówka: no
Czwaartek: to nie nażarłem się ciastek
wibrująca_mrówka:
Czwaartek: boom facet jestem
wibrująca_mrówka: ja cię ciągle mylę z tą Eweliną
Czwaartek: wybrałem sobie taki nick, z taką przeszłością haha
Sądecka_Ona: Czwaartek opowiedz nam traumę swojego życia
Czwaartek: którą?
Sądecka_Ona: każdą
Sądecka_Ona: od dzieciństwa
Czwaartek: to dużo czasu i dużo alkoholu trzeba
Sądecka_Ona: to pisz w streszczeniu
wibrująca_mrówka: Czwaartek nooo.. obie miała spore.. i przyszłość i przeszłość
Czwaartek: az tak? to dobrze że napaleńcy na priv do mnie nie piszą
Czwaartek: by zagościć w jej teraźniejszości
wibrująca_mrówka:

***
wibrująca_mrówka: a podrywasz mnie ? http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cunning.gif
CZ*w*a*r*t*e*k:
a czujesz tak ?
wibrująca_mrówka:
nie
CZ*w*a*r*t*e*k:
bo ja sidła zastawiam
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_lol.gif
wibrująca_mrówka:
sidła.. no tak. wyjdę z tego bez nogi...
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
CZ*w*a*r*t*e*k: nogi... http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_rolleyes.gif
wibrująca_mrówka:
no zależy co będę musiał odgryźć żeby uciec
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
***

Czwaartek: jak miałem jeden roczek...
Sądecka_Ona: to co ?
Czwaartek: to spadłem z blatu kuchennego
Czwaartek: ale zanim spadałem
Czwaartek: złapałem się patelni
Czwaartek: i ta poleciała za mną
Czwaartek: i przywaliła mnie w
Czwaartek: dalej nie mogę się pozbierać
Sądecka_Ona: ojej
OR: wrosła ci patelnia w glowe?
Sądecka_Ona: a z jakiej wysokości ?
Czwaartek: z wysokości blatu kuchennego
Czwaartek: do tej pory mam paniczny strach przed urządzeniami kuchennymi
wibrująca_mrówka: czyli że, przed kobietami? 
Czwaartek: hahaha dobre!
Czwaartek: dokładnie tak
Sądecka_Ona:
Czwaartek: boję się kobiet
Czwaartek: a jak jeszcze trzymają w ręce patelnie
Czwaartek: koszmar
Sądecka_Ona: wątpie zebyś pamiętał takie wydarzenie mając roczek
Czwaartek: śni mi się to po nocach
Czwaartek: rodzice nagrali to
Sądecka_Ona: czym ? 
Czwaartek: nowocześni rodzice
Sądecka_Ona: za komuny nie było takich rzeczy
Czwaartek: ziemniakiem... no wiadomo że kamerą
OR: byl dubel?
Czwaartek: nie było, jestem dobrym aktorem, za pierwszym razem wyszło
Sądecka_Ona: hahaha
Sądecka_Ona: a skad rodzice mieli kamere za komuny ?

wibrująca_mrówka: z Ameryki
Czwaartek:
z zagranicy
Sądecka_Ona: z donosów dostali paszport ?
Czwaartek: nie, prowadzili tajne badania nad wpływem patelni na dzieci
Złoty_Środek_on:
wibrująca_mrówka:
Czwaartek: wy się śmiejecie a ja mam traumę
Czwaartek: ostatnio ogladałem telewizję
Czwaartek: i latałem po kanałach, tam kanał mango i reklamowali właśnie patelnie...
Czwaartek: tej nocy już nie spałem
Czwaartek: jakieś rady internetowi psycholodzy ?
Złoty_Środek_on: Ja mam zawsze dobre rady
Czwaartek: co mi poradzisz zatem ?
Złoty_Środek_on: ale najpierw przelej mi pieniążki na konto
Czwaartek: mogą być takie z monopoly?
wibrująca_mrówka: Czwaartek mężczyzna powinien być mistrzem patelni
wibrująca_mrówka: polecam seks na blacie w kuchni
wibrująca_mrówka: i ci przejdzie. 
kotwica:
Czwaartek: z patelnią?
Złoty_Środek_on: z maszynką do mielenia
Nieznajomaa20: hahahaah
wibrująca_mrówka:
Czwaartek: a gdzie się wsadza?
kotwica: dobre pytanie
Złoty_Środek_on: tam gdzie jest otwór
Czwaartek: ale maszynka ma conajmniej 2
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: kobieta też
wibrująca_mrówka:
Złoty_Środek_on: przy włączonej większe doznania
kotwica:
wibrująca_mrówka: i nie trzeba kręcić..
Czwaartek: no kobieta to ma 3 i do prądu nie trzeba
kotwica: fachowcy
Złoty_Środek_on: ja pisałem o elektrycznej

Czwaartek: elektrycznej kobiecie? to już sprzedają takie?
wibrująca_mrówka:
a robią nadmuchiwane?
wibrująca_mrówka: (maszynki do mięsa)
wibrująca_mrówka: #pytaniedofachowca
Złoty_Środek_on: ja tam naliczyłem 8
Złoty_Środek_on: jako fachowiec i znawca od wszystkiego
wibrująca_mrówka: otworów?
Złoty_Środek_on: muszę Cię niestety zasmucić
Złoty_Środek_on: ale nie
wibrująca_mrówka: to chyba masz dziurawą 
Czwaartek: powietrze nie schodzi jak ma 8 otworów?
Złoty_Środek_on: nie
Czwaartek: zatykasz wszystkie?
Złoty_Środek_on: nie
Czwaartek: podejrzane
Złoty_Środek_on: Wszystko jest podejrzane
Czwaartek: dokładnie
Czwaartek: a wracając do mojej patelni...
Czwaartek: wibrująca_mrówka to co ja mam z tą patelnią zrobić na blacie kuchennym?
wibrująca_mrówka: kobietą
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: najpierw ogłuszyć
wibrująca_mrówka: a potem co chcesz
Czwaartek: a masz jakąś?
kotwica: ot zlote rady
wibrująca_mrówka: jasne że mam, ale się nie dzielę
wibrująca_mrówka: wiesz, autem, kobietą i kasą.
Czwaartek: a resztą sie dzielisz?
wibrująca_mrówka: mogę pożyczać
Czwaartek: możesz to ja wypożyczę
wibrująca_mrówka: jak mnie przekonasz to i szczoteczką do zębów
Czwaartek: aż tak? to mocno w Twoją prywatność można wejśc
Czwaartek: skoro nawet szczotę do zebów pożyczysz
Czwaartek: albo dobry człowiek po prostu jesteś
wibrująca_mrówka: nic tylko brać garściami

1 komentarz:

  1. Czyli tak straciłeś nogi? W sidłach jakiejś wywłoki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.