poniedziałek, 25 lipca 2016

Żarcie, problemy i seks - czyli co użytkownicy lubią najbardziej

You_: robię gołąbki
You_:
zastanawiam się ,czy wersja z pomidorami jest jedynie słuszna?

wibrująca_mrówka:
nie jest jedyną słuszną
wibrująca_mrówka: możesz spróbować z sosem koperkowym np.
wibrująca_mrówka: tylko go dobrze dopraw
You_: naoglądałem się przepisów na Yt
You_: ludziska dodają do nich różne rzeczy

You_:
majeranek
You_: paprykę
Złoty_Środek_On: arszenik
wibrująca_mrówka: Aś daje paprykę słodką w proszku
wibrująca_mrówka: a majeranek czy kminek i tak się daje do mięsa
~Pojawił się Twój znajomy: [a] w pokoju Romans
You_: tego przepisu akurat nie widziałem

wibrująca_mrówka:
You, bo nie przyszedłeś do mnie na Gotowanie

~przychodzi: [a]

wibrująca_mrówka: cześć [a]
[a]:
co za paździerz... tylko z pokoju erotycznego mogę wejść na czat z javą
[a]: cześć, mrówku
wibrująca_mrówka: ale jaki to problem? mi wyświetla logowanie bez javy tylko jak najpierw jestem zalogowany na pocztę.. więc muszę się wylogować i wejść na czat po prostu.. i wtedy łapie na wejściu javę. dziwne ale działa.
[a]: no ja miałem ustawiony (zapamiętany) w przeglądarce pokój Gotowanie jako ten z javą; teraz wchodzę jak zawsze i w adresie widzę "emb..." czyli bez javy
[a]: wchodzę na główną CZATerii i najeżdżam kursorem na różne kategorie pokoi; tylko te erotyczne są z javą
You_: jak dobrze mieć Linuxa
wibrująca_mrówka: wybrałeś Romans, to najmniejszy wstyd?
[a]: tak
[a]: mogłem jeszcze w "Zdrada" kliknąć

You_:
ile powinno się dusić gołąbki?

wibrująca_mrówka: a nie wiem
You_: aż dryzdną farszem?

wibrująca_mrówka:
You chyba tyle żeby się mięso upichciło i przesiąknęło sosem trochę..
wibrująca_mrówka: [a] a to jakaś różnica Zdrada czy Romans?
[a]: w sumie
wibrująca_mrówka: ''zapytam żonę''
wibrująca_mrówka:
[a]: dryzdnąć kojarzy mi się z "dryzdawką", czyli czymś płynniejszym niż rozwolnienie
You_: a niech się duszą
wibrująca_mrówka: nie znam tego słowa
You_: daję im pół godziny
wibrująca_mrówka: ale na wolnym ogniu?
You_: tak,pyrkolą sobie...
You_: co raz się któryś skarży,że za gorąco
wibrująca_mrówka: to sprawdzaj tylko czy się kapustka nie rozlatuje.. i będą okej
You_: właśnie
You_: co z Kapustką?
You_: dostał już jakiś angaż?
[a]: u pani Magdaleny Ogórek, może coś zakiszą razem
wibrująca_mrówka:
You_: Ogórek...
You_: oj zakisiłbym
[a]: w tym szkielecie poobcierałbyś tylko delikatny naskórek swego małego-solnego
~przychodzi: cudtechniki!
You_: oj tam
wibrująca_mrówka: a potem zmyłaby makijaż....
[a]: czar by prysł, a Ju nie
wibrująca_mrówka: pozamiatane

You_:
eteryczna blondynka...
https://i.iplsc.com/-/0006FHL9BJULFGXD-O0.gif
cudtechniki!:
poprawka tylko troszkę mi się to poprawilo

cudtechniki!:
a wręcz utrzymuje się na tym samym poziomie
cudtechniki!: wcale nie dużo mi się to poprawilo
cudtechniki!: ten dual n back
cudtechniki!: jest tu kto

[a]:
a to kto, duszek z nową maścią do rąk?
cudtechniki!: to była iluzja że wzmocnił mi się dużo bardziej to
~przychodzi: majka14
cudtechniki!: tylko tyle że potrafię szybciej na ekranie pisac
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: może Pozek z nową

majka14: mam problem pomożecie?
wibrująca_mrówka: majka14 dawaj, pomożemy
You_: tylko szybko
wibrująca_mrówka: wchodzę w ciemno za dwa xanaxy
majka14: wibtująca mrówka ? jpdl=
You_:
bo mi gołąbki dochodzą...
wibrująca_mrówka: You, przecież masz wolne pół godziny
majka14: zostalam zgwalcona . nw co robic
majka14:
You_: ale zanim ona się rozpisze to wiesz...
[a]: zgłoś się do Smutna_19
majka14:
wibrująca_mrówka: powiedzieć rodzicom i iść na policję. i nie jeździć więcej do lasu w Zabrzu.
[a]: a jeśli to był biały mężczyzna to w sumie się ciesz - w Niemczech gwałcą śniadzi...
majka14: moj wujek to iniesta
ibudein:
kto?
You_: posmaruj erythromycyną i będzie dobrze
wibrująca_mrówka: iniesta..rczyło jej linijki
ibudein:
co to jest
wibrująca_mrówka: taka maść..
You_: na głupotę
[a]: na ból dupy
wibrująca_mrówka: i ból dupy
[a]: pierwszy
wibrująca_mrówka: szlag.
~przychodzi: dziewica:-(_
~odchodzi: dziewica:-(_
wibrująca_mrówka: o, ''dziewica''
wibrująca_mrówka: jednym smutno że poruchały.. innym smutno że jeszcze nie..
wibrująca_mrówka: kobiecie nie dogodzisz.
You_: nie ma bata na Mariolę
wibrująca_mrówka: jak tam gołąbki?
You_: skarżą się,że im ciasno...
wibrująca_mrówka: dociskaj.
You_: toż duszę
You_: ile sadyzmu mam w to jeszcze włożyć?

wibrująca_mrówka:
tyle żebyś się nie wyłamywał z naszej trójki..
cudtechniki!: o 5procent mi się to poprawilo ino
cudtechniki!: żadnych cudów niema
cudtechniki!: i już tego niema
wibrująca_mrówka: na 95% ma na myśli wzwód
cudtechniki!: nie umiem myśleć abstrakcyjne ale to nie problem
cudtechniki!: ważne jak się jest ulokowany w zyciu
wibrująca_mrówka: teraz mam 100% pewność. 
[a]: cóż, popołudniowy stolec zaliczony
[a]:
w oczekiwaniu na nowe wiadomości o zamachach pomacham wam ręką, którą się nie podcierałem, bo was szanuję!
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/pa.gif
wibrująca_mrówka:
[a] a masz taką?
You_:
[a]: pomidor!
[a]:
~odchodzi: [a]
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.