poniedziałek, 25 lipca 2016

''Miliony kosmicznych śmieci na orbicie Ziemi. Zobacz niesamowitą wizualizację!''

You_: zabiłem gołabki
You_: sosem sojowym...
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka:
u-karen158u-karen160
wibrująca_mrówka:
You_ ratuj je!
You_: właśnie to robię
You_: uratowałem już prawie 2

wibrująca_mrówka:
czyli co.. zeżarłeś..

You_:
ja?! a skąd..trochę mi wystają pazurki z ust
wibrująca_mrówka:
~przychodzi: Pozytron
wibrująca_mrówka: You, to wiem, pytałem o gołąbki

~przychodzi: serce121
You_: ooo
You_: zaczyna się
Pozytron: Witam. Szukam kogoś, kto zna się na prowadzeniu fajnego bloga.
Pozytron: Najlepiej takiego, którego itak nikt nie czyta
wibrująca_mrówka: Pozytron PRZESTAŃ ZA MNĄ ŁAZIĆ ZBOCZEŃCU I PRZEŚLADOWCO

serce121:

Pozytron:

wibrująca_mrówka:
jak idzie akcja ratowania gołąbków? to dużo ciekawsze niż to co się tu dzieje
You_: uratowałem 2
You_: więcej nie dałem rady
Pozytron: You_ nie kłam.
Ty byś nawet mrówki nie uratował, a co dopiero gołębia
wibrująca_mrówka:
no to minuta ciszy dla reszty gołąbków.
You_: Marche Funebre

wibrująca_mrówka:
kaska...:
matko ja nic nie kuma
kaska...:
lilililililia powiec proszę
wibrująca_mrówka: ''powieciała co wieciała''
lililililia:
rawcio wzioł i zginoł
You_:
teraz krótka siesta

You_: poczytam brednie błękitnego głąba...
BłękitnaAgaa: You_

wibrująca_mrówka:
ups

Pozytron:
BłękitnaAgaa, niepotrzebnie You cię obraża...
BłękitnaAgaa: Pozytron to chyba nie bylo do mnie bo ja nic nie napisalam
Pozytron: Ale on już taki jest...lekko zwariowany, nienormalny i poprostu upośledzony
wibrująca_mrówka: You jest jedyny, niepowtarzalny, oryginalny! esencja doskonałości.


wibrująca_mrówka:
a ty..
wibrująca_mrówka: ty jesteś łysy.
You_:
wibrująca_mrówka: i pomarszczony..
wibrująca_mrówka: i to nie tam gdzie trzeba! 
BłękitnaAgaa: a gdzie
Pozytron: Widać, że miłość między wami kwitnie
You_: Mrów?
miałeś na myśli korę mózgową?
wibrująca_mrówka:
BłękitnaAgaa wszędzie. czyli nie tam gdzie trzeba.

wibrująca_mrówka:
You_ a co, to też Pozek ma łyse?

You_:
nie chce mi się sprawdzać, ale fałd bym się tam nie spodziewał

wibrująca_mrówka:
najgorszy na świecie rollercoaster

cudtechniki!:
nawet jak czytałem fabularne to starałem się zapamiętać całe rozdziały naraz w wyobraźni że przeczytam np. 2 rozdziały na raz to staram się każda scenę rozmieszczenie w wyobraźni na jednym obrazie
cudtechniki!: i to trochę pomagalo

Michałws:
cudtechnik tak samo robie

Pozytron:
cudtechniki! pomagało w czym?

Michałws:
lepiej zapamietac lekture
Pozytron:
Michałws a tak. Toważne, aby zapamiętać lektórę. To ty zapamiętuj lektury, a ja zapamiętam coś innego. Np. miłe spędzanie czasu
Pozytron: *lekturę
wibrująca_mrówka: You, ale przynajmniej już nie musisz sprawdzać.. 
Michałws:
Debilizm Kompletny, narazie wam
wibrująca_mrówka: Michałws odwiedź nas jeszcze
cudtechniki!: nawet i imbecylizm
wibrująca_mrówka: może jak przestaniemy się już wstydzić za Pozka..
cudtechniki!: u mnie
~odchodzi: Michałws

Pozytron:
cudtechniki! tak. Nie czytamy lektur. A wiesz czemu?
cudtechniki!: ja jedna książkę przeczytałem tyle razy że w trakcie czytania przez podświadomość wiem jakie zdanie będzie następne na tak z 1/5 ksiazki
cudtechniki!: ale jak miałbym opowiedzieć czy coś to zero
cudtechniki!: ale latami czytałem ta książkę raz na miesiac
cudtechniki!: metro 2033
Pozytron: Super. Następny proszę
cudtechniki!: teraz już mnie szlak trafia jak mam ją czytac i ciągle coś nowego odkrywam jak czytalem
Pozytron: To się nazywa sens życia. Czytanie tylko jednej książki w kółko
To ja wolałbym już bloga Mrówki czytać.
~przychodzi: rafciozberlina
cudtechniki!: za pierwszym razem jak przeczutalem

cudtechniki!:
prawie nif

cudtechniki!:
nic prawie nie zapamietalem

cudtechniki!: za drogim już troszkę wiecej ale troszke
cudtechniki!:
za trzecim już już podejrzewali co się wydarzy w małej perspektywie co się wydarzy po tym zdaniu

rafciozberlina:
u-re
rafciozberlina:
BłękitnaAgaa
u-hej
BłękitnaAgaa: rafciozberlina
u-hej
rafciozberlina: Pozytron
u-lapa
rafciozberlina:
serce121
u-lapa
Pozytron: rafciozberlina hejka
serce121: rafciozberlina witaj
rafciozberlina: ToJaManiu:)
u-lapa
rafciozberlina: jest robota przy chodowli bydla mlecznego
Pozytron: Ooo...
rafciozberlina: mozna duzo zarobic
rafciozberlina:
u-krowa
cudtechniki!: i tak ciągle ja studiowałem aż zygam
Pozytron: cudtechniki! tak, tak
serce121: cudtechniki! ejj nikt cie nie czyta skoncz juz bo nudzisz

Pozytron:
cudtechniki! wszystkie laski twoje. Tylko opowiadaj o tej książce bez przerwy
cudtechniki!: czytam dla rozwoju nie dla przyjemnosci

wibrująca_mrówka:
Baltimora - Key Key Karimba
rafciozberlina: bylem przekonany ze zielony trolik dostal bana na psycho i zajmuje sie gotowaniem
rafciozberlina:
u-evil0
wibrująca_mrówka: rafciozberlina no patrz, gówno wiesz cóż za odmiana!
Pozytron: rafciozberlina, BAN mu się skończył, a ten nadal gotować nie umie
rafciozberlina: pozek zalatw mu wolne od psycho dozywotnie 
wibrująca_mrówka: rafcio.. Pozek by ci nawet choinki do malucha o zapachu kokosowym nie załatwił
You_: sam się nie umie załatwić
Pozytron: Tak trzebaby zrobić Rafcio. Ale tym razem wyślę go na Pomponik
rafciozberlina:
u-evil0
Pozytron: Dożywotnio
rafciozberlina: jakos nawet mi tesknota za krajem przechodzi jak widze na czacie takiego cudaka
rafciozberlina: wibrująca_mrówka
u-kos10
wibrująca_mrówka: WTF?
~przychodzi: Michałws
Michałws:
Chcecie aby się zamknoł w sobie?
Pozytron: Michałws, on się już zamknął w sobie, gotowaniu i blogu

wibrująca_mrówka:
Pozytron, zamknij zmarszczki bo straszysz nowych, suszona śliwo.

rafciozberlina: a mozna mu zrobic nalot na chate? 
Michałws:
To ładnie sobie na głowe
Pozytron: Na chatę nie. Na laubę tak
rafciozberlina: slyszalem ze tak juz sie zdarzylo w berlinie
rafciozberlina: chlopaki wpadli do goscia rachunek z czata wyrownac
wibrująca_mrówka: rafciozberlina czyżby groźba karalna?
You_: też tak to odebrałem
wibrująca_mrówka: a jakie ty masz ze mną rachunki do wyrównania?
rafciozberlina: potem goscio mial dury rachunek od dentysty
wibrująca_mrówka: kasę mi przywieziesz za korepetycje z języka polskiego?
rafciozberlina:
u-evil0
Pozytron: rafciozberlina

rafciozberlina:
szkoda ze nie jestem z natury agresywny

You_: kretyn jednak z tego rafcia
wibrująca_mrówka: jednak?
You_: jednak
wibrująca_mrówka: to nie wiedziałeś?!
You_: miałem wątpliwości
You_: ale je rozwiał
Pozytron: You_, idź skopiować jakiś dowcip do swojego notatnika.

Pozytron:
Ctrl-C + Ctrl-V You mistrz ciętego kopiowania dowcipów

rafciozberlina:
pranie wyprane i schnac cos nie chce, a w nocy moze byc juz deszczowo
rafciozberlina: masakra
wibrująca_mrówka: pochuchaj.
rafciozberlina: zamiast teraz siedziec w blokowisku moglbym sobie zyc kolo trojmiasta w malym przytulnym domu sezonowym
rafciozberlina: popijalbym sobie miodziku
Pozytron:
serce121: rafciozberlina
cudtechniki!: ktos z was miał kontakt z kosmita może?
Pozytron: cudtechniki! tak. Zielony trol.
wibrująca_mrówka: tak
wibrująca_mrówka: ja widziałem
wibrująca_mrówka: miał łysą dużą głowę
wibrująca_mrówka: szarą zwisającą skórę
wibrująca_mrówka: zapadnięte maślane oczy
wibrująca_mrówka: dziwny nos i wąskie usta prawie bez warg
You_: i uniesiony kciuk
wibrująca_mrówka:
cudtechniki!: bo oni ciągle jak nie siedzę wystawiony to np stuka z innego wymiaru np. w monitor i ja zebrany jestem znowu
cudtechniki!: nie lubię ich
cudtechniki!: wystraszony
cudtechniki!: zesrany
cudtechniki!: sny mi wgrywaja
Pozytron: cudtechniki! niech zgadnę. Czytałeś bloga Mrówki?
wibrująca_mrówka: You_ i przybył w pokoju... z firankami od ex i kanapą od Brazzers
You_: taka scheda
u-bezradny

***


Widok na kokpit statku kosmicznego ''Pozytron'':




Na zdjęciu fotel kapitański.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.