czwartek, 28 lipca 2016

I unikała go długo i szczęśliwie

Pozytron: Qiedźma... Żyjes biedoto?
wiedzma___: boisz się ?
aeron88: jej
haha
Pozytron: wiedzma___ ciebie bardzo

aeron88: wiedzma___ napisz im ze jestes jak kotek potulna
bo i taka jestes
wiedzma___: jak to Oak ujęła "włażę w dupę każdemu"
aeron88: wasze sprawy mnie nie onteresoja1
aeron88: jestem dla was tu i teraz
a Ty milczysz dla czego?
wiedzma___: gram
aeron88: ale czy wygrasz?
wiedzma___: to nie ma znaczenia
aeron88: wszystko ma znaczenie gdy grasz... a co wiecej gdy piszesz.. 

wiedzma___: to Twoje, subiektywne zdanie
serce121: aeron88 skad ty jestes?
aeron88: wiedzma___ ja dlanich tu wszedlem ale ty jak zagadka1 prawda?

aeron88: wiedzma___ tylko i wylacznie moje..
wiedzma___: aeron88 ale że co?
Pozytron: wiedzma___ ulegasz tylko zielonemy psychologowi.

Szczery_i_Zły:
Jak mija weekend serce?
aeron88:
czytaj co!
do kogo on to napisal?
aeron88:
Pozytron

Pozytron: Do mojej laski

aeron88: aaa ...!
aeron88: Pozytron co teraz?
Pozytron: Zkroimy frajera

serce121:
ejjj nie tak brutalnie
aeron88: Pozytron nie! nie moge ci pomoc1 to bylo by nie fer!!! Ty jej facet! rozumiesz mnie?
serce121: o czym wy piszecie?
Pozytron: Rozumiem
Wiem o co chodzi
aeron88: serce121 o tym bys uzywala muzgo! tylko i wylacznie go..

serce121: ja nie kymam waszych grypsow
serce121: aeron88 ja??
aeron88: Pozytron nie gniewaj sie lecz tak musze..
serce121: aeron88 ty nie ustawiaj mnie ok
aeron88: erce121 nie mam zamiaru

aeron88: ..
serce121: raczej nie uda ci sie aeron88
Pozytron: Ej.
aeron88: Pozytron ide sobie jak cos to mnie tu znajdziesz..
czymaj sie
~odchodzi: aeron88
serce121: najlepiej obrazić i isc
serce121: aeron88 pa
serce121: ide spac .dobranoc wszystkim
Pozytron: Wiedźma...
~odchodzi: serce121
Pozytron: Śpisz?
wiedzma___: jeso..gram!
Pozytron: W co?
wiedzma___: nie interesuj się
Pozytron: Jaka niedostępna...
Pozytron: Czekaj...wejdę na nicku Mrówki, to zmienisz zdanie

wiedzma___: taa...
Pozytron: wiedzma___ ile ty masz lat?
wiedzma___: umrzesz w niewiedzy

Pozytron:
wiedzma___ przegrasz życie z tym zielonym sztywniakiem czatowym. Zerwij z frajerem, bądź z bohaterem

wiedzma___: Pozek odwaliło Ci?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
~przychodzi: serce121

Pozytron: wiedzma___ przemyśl to jeszcze. Komu odwaliło. Jemu czy mi...

wiedzma___:
Pozek oświadczasz mi się?

serce121:
wiedzma___ nie przeginaj ok?
Pozytron: Azja

wiedzma___: serce121 spać, ja tu romans uskuteczniam

serce121: ty sobie mozesz .sorkii
wiedzma___: Pozek załózmy ze rzucę mrówa , co dostane w zamian?
Pozytron: wiedzma___, prócz nowego bloga???
serce121: wiedzma___ wydupi cie zgadzasz sie bo nachylasz sie
wiedzma___: pytam co dostanę od Ciebie

serce121: zakonczylam rozmowe z wami dobranoc
serce121: wiedzma___ napisalam ci czytaj
serce121: wydupi cie
~odchodzi: serce121
wiedzma___: jesli rzucę mrówa to On mnie wydupi, ok, pytam co dostanę od Ciebie jesli bedę z Tobą
Pozytron: Niw chcę być z tobą.
Pozytron: Zacznij od pytania "dlaczego?".
wiedzma___: to po co mi dupe zawracasz i robisz sceny zazdrości?
~przychodzi: serce121
Pozytron: wiedzma___ sceny zazdrości to mi robi zielony gej

wiedzma___: On ci robi???? A jakie? Jeśli mogę zapytać
Pozytron: Śledzi mnie, obraża. Bana nie dostał za darmo!
Pozytron: Łazi za mną po qszystkich pojojach. Na blogu zakłada o mnie specjalną rubrykę. Teafiła kosa na kamień!
wiedzma___: obraziła Cię opinia ze jesteś "atencyjną qrwą" , dlaczego, przecież to prawda
Pozytron: To prześladowca!
wiedzma___: taaa..i to On za toba łazi..eh..Pozek..
Pozytron: Prawda? A co ty o mnie wiesz?
wiedzma___: tyle ile o sobie piszesz

Pozytron: Czyli nic. A zielony tego nie rozumie.
wiedzma___: nie moja wina ze nic sobą nie reprezentujesz
Pozytron: On żyje czatem.

wiedzma___:
o, to zupełnie inaczej niz ty

~odchodzi: serce121

Pozytron: wiedzma___ tego też nie wiesz. Reprezentuję sobą wiele.
wiedzma___: taaa..posty są tego dowodem..
Pozytron: Przerobił cię.
wiedzma___: Pozek, wybrałes sobie przeciwnika nie ze swojej wagi

Pozytron: Oj głupiutka ty.
wiedzma___: chciałbyś ..
Pozytron: Azja - ładny nick.
wiedzma___: przez skromnośc nie zaprzeczę
~przychodzi: serce121
Pozytron: Inteligentka

wiedzma___: ok, pierdu pierdu, dzikie weże , level sie sam nie wbije
wiedzma___: serce zawału dostaniesz

serce121: juz dostalam
serce121: azja kto to?
wiedzma___: Azja
serce121: no?
serce121: wiedzma___ to ty?

wiedzma___:
Pozka zapytaj, co ja informacja?
serce121: wiedzma___ bo mowi ze to ty
Pozytron: wiedzma___"Azja" to coś. Ona pyta o to "kto" to jest. Biedactwo

serce121: ze masz niki 2 wiedzma___
wiedzma___: serce121 romanse Pozka to wasze problemy, nie wciągaj mnie w to
serce121: nie pisze o romansach
~odchodzi: serce121
Pozytron: wiedzma___ odpowiedz i nie bredź.
wiedzma___: taa..piszemy o cenach skupu zlota, sorka, wygłupiłam się
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
Pozytron: Nie. Ale upiłaś tak.
wiedzma___: Pozuś ale na za co mam odpowiedzieć?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
Pozytron: Bo piiepszysz!
wiedzma___: no tak , ale nie ciebie

Pozytron: Te twoje "cięte" riposty

Pozytron: Kim ty jesteś? Co???
wiedzma___: Twoim koszmarem 

Pozytron: I dlaczego nie wpadłem na to wcześniej, że masz ok. 23 lata???
wiedzma___: to bylo dobre
słyszałeś ten głos z horroru?
wiedzma___: musze się wysmiać

wiedzma___: no i wdupi lam level przez ciebie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_frown.gif warto bylo
Pozytron: Oj. Nawąchałaś się czegoś
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_x.gif
wiedzma___: ok, znaczy z romansu nici? Za mloda?

wiedzma___: Moze chociaż adopcja?
~przychodzi: serce121
wiedzma___: 

wiedzma___: umarłam po raz trzeci

Pozytron: wiedzma___ odpuść. Naćpałaś ssię i bredzisz.
wiedzma___: serce, mamusiu !

wiedzma___: ja nie zaczepiałam
serce121: wiedzma___ chcesz cos od niego
serce121: pisz wprost a nie podchody robisz
wiedzma___: serce121 prosił o romans , ja proponuję adopcję , o co Ci chodzi?
serce121: on o romans?

serce121:
raczej zebys odwalula sie od niego
serce121: oddaliła*
Pozytron: wiedzma___ jesteś pijana

serce121: wiedzma___ klamiesz jak z nut kobieto

wiedzma___:
Aśka, wyluzuj

serce121: wiedzma___ ty tez
serce121: wiedzma___ o jakis romansach piszesz 
co nie jest prawda
wiedzma___:
serce121 dostał karę , to też w Twoim interesie

serce121:
wiedzma___ kto dostal kare?
wiedzma___: serce121 ehhh..
Pozytron: Zielony gej dostał karę

serce121:
wiedzma___ widze marudzisz
Pozytron: serce121, wiedźma jest pijana

wiedzma___: dobra dzióbki, wyjaśnijcie sobie co nieco
wiedzma___: a Pozytron głupi, mi do jutra przejdzie
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_razz.gif
serce121:
wiedzma___ wole jak ty mi wyjasnisz
serce121: wiedzma___ u*
wiedzma___: serce121 nie, sorka

serce121: wiedzma___ widze duzo masz do powiedzenia
serce121: to slucham

wiedzma___:
słucham , słucham a niczego nie słyszysz

Pozytron:
wiedzma___ się schlała

wiedzma___: Pozek nie wybuchnij z tej radości
Pozytron:

wiedzma___: swoja drogą jak bardzo smutne mają życie ludzie którzy każdy przejaw humoru kwitują "spił/a się"
Pozytron: wiedzma___ przeprasAm...upaliłaś się/śćpałaś. Lepiej?

~odchodzi: serce121

wiedzma___:
słaba puenta, wymyśl cos ciekawszego bo chcialabym już isc spać, mam niedosyt
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif

***


wiedzma___:
mrów, poszło
8POGO8: oho
8POGO8: co poszlo ? co macie ?
8POGO8: chce tez
wiedzma___: 8POGO8 dzis nic takiego, trafiały się lepsze perełki
8POGO8: phi
wiedzma___: chcesz zapis oświadczyn Pozka?
wibrująca_mrówka:
8POGO8: wystarczy mi opis wole nie wnikac w szczegoly, i tak mam koszmary
wiedzma___: uwierz, tego sie nie da opisać
8POGO8: wierze
8POGO8: dla tego haslo "oswiadczyny" "pozek" mi wystarczy za cala historie
wibrująca_mrówka:
wiedzma___: ale nie martw się, slubu nie bedzie, wolę mrówa
u-xcmok
wibrująca_mrówka:
ze mną też ślubu nie będzie ale to okej u-xcmok
8POGO8:

wiedzma___:
8POGO8: ale poczekaj...stop stop stop <STOP>
8POGO8: <stop>
8POGO8: kur
8POGO8: STOP

8POGO8:
on sie oswiadczal tobie ?

wibrująca_mrówka:
8POGO8 a myślałeś że komu?!
wiedzma___:
wibrująca_mrówka: ''tobie mrów'' 
wiedzma___:
8POGO8: nie no az tak daleko bym sie nie posunal nawet mysla   a co dopiero slowem
wiedzma___: <u-fochen>
8POGO8: co nie znaczy ze nie jestem zaskoczony mimo wszystko
wiedzma___: się sfochałam...
8POGO8:
wiedzma___:
kazdy ma prawo do szczęścia

wibrująca_mrówka: jedni większe.. inni mniejsze..
8POGO8: no tak, nawet wy
wibrująca_mrówka:
8POGO8: nie ze niby nie ma równych
wibrująca_mrówka: pozamiatał cię
wibrująca_mrówka: masz prawo do szczęścia z Pozkiem
8POGO8:
wiedzma___: Pogo odnosze wrazenie ze bardziej Cię dziwi to ze wolę mrówa niż oświadczyny Pozka
8POGO8: wiedzma___ a czemu ma mnie dziwic ze wolisz morwa ? kazdy mrowa chce
wibrująca_mrówka:
u-biu
wiedzma___:
gwiazdka05: co ciekawego ?
Smutna_19: siema wiedźmo, co tam?
wiedzma___: nudy
8POGO8: gwiazdka05 z ciekawostek to w sumie niewiele - mi wodka nie smakuje - pozek sie oswiadczyl wiedzmie - i mrow sie jara ze jest w centrum zainteresowania, co ciekawe nie tego negatywnego

wibrująca_mrówka:
8
POGO8 ej, a jak my się właściwie poznaliśmy, bo nie pamietam
8POGO8: przylazles kiedys i myslalem ze jestes duperka to cie rwac zaczalem
8POGO8: potem blacha ze masz pindola
8POGO8: tak to sie zaczelo
wiedzma___:
wiedzma___: ale ze kronikarz tego nie odnotował?
wibrująca_mrówka: no i wszystko się zgadza

8POGO8:
pindol tez

wibrująca_mrówka: wiedzma___ tylu facetów mnie podrywało że musiałem go przeoczyć
wiedzma___:
swoja drogą, przez Ciebie mam jakieś odchyły, dziwie sie jak ktoś się dziwi ze wibrująca_mrówka to męski nick ...
8POGO8: dziwne dziwoty
wibrująca_mrówka: 8POGO8 no tak, zbliżyliśmy się do siebie bo napierałeś mimo wszystko..
8POGO8:
8POGO8: mozna powiedziec ze zaliczylem 1 baze
wiedzma___: fuja!!!!

wibrująca_mrówka:
drugą też
u-skromny
8POGO8: fap fap
 
wiedzma___:
dwie fuje !!!
8POGO8: bede dzieciaczkom opowiadla gdzie ja to z mrowem nie bylem

wibrująca_mrówka:
POGO8 w niebie słonko, w niebie
8POGO8:

Smutna_19:
mnie śmieszy jak ktoś próbuje mrowa podrywac a bardziej mnie śmieszy jak mrow przez jakiś czas z błędu nie wyprowadza
wibrująca_mrówka:
Smutna_19 a potem krzyczą do mnie: ty pedale
Smutna_19:
właśnie! a ja mam taką beke, że mi się płakać chce
Smutna_19: w ogóle dziś wspominałam WYBUCHOWY charakter pozka
wibrująca_mrówka: my przed chwilą też
prawda wiedźmo?
wiedzma___: prawda mrówie
Smutna_19: powaga, jak weszłam na gg dla jaj i zobaczyłam ta grzywke to znowu padłam na podłogę ze śmiechu
8POGO8: miec pozka na gg to jak wsadzic jaja w rozgrzany olej

8POGO8:
zdrapie se strupa z tej okazji

wiedzma___: 8POGO8 skad masz? Jak ja się dawno nie wypierdzieliłam ..

8POGO8:
wiedzma___ ja mam różne przygody

Smutna_19: spoko, nie wchodzę tam ale weszłam dla jaj dzisiaj zobaczyć co się tam dzieje
wibrująca_mrówka:
coś nowego?
Smutna_19: nope, tylko kilku pajacow
wibrująca_mrówka: czyli to samo co tu..
wibrująca_mrówka: po co wychodzić skoro wrażenia te same
Smutna_19: wsumie...
Smutna_19: boli
8POGO8: bol to pojecie wzgledne
wibrująca_mrówka: czasem jest fajnie kiedy boli
8POGO8: jak mi dren wyciagaly pielegniary to mowily ze nie boli
wiedzma___: niektórych bolą jaja wsadzone w rozgrzany olej, niektórych nie
8POGO8: w sumie
Smutna_19: Ale mnie reka boli
8POGO8: ide polac bo sie opierdzielacie
wiedzma___: nie moje jaja, nie mój ból
wibrująca_mrówka: innych boli ręka..
wibrująca_mrówka: mnie bolą plecy
Smutna_19: masz tatuaż na plecach?
wibrująca_mrówka: Smutna_19 jeszcze nie
wiedzma___: kużwa, tylko mnie tu nic nie boli??? Moze ja juz nie żyje..
half-dead-man:
mnie nie boli tez
half-dead-man:
jak zaleje
half-dead-man:
to co boli
wiedzma___: half-dead-man no ale Ty nie żyjesz na pewno

***

wibrująca_mrówka: wg niego ja się bardzo wszystkim przejmuję co się tutaj dzieje
wibrująca_mrówka: wiesz, że pewnie teraz płaczę ze zgryzoty bo Pozek oświadczył się tobie a nie mnie
wiedzma___:
wiedzma___:
oświadczył się mnie bo gdybym przyjęła oświadczyny, Ty byłbyś wolny i mógłby się oświadczyć Tobie
wibrująca_mrówka:
wiedzma___:
ja go znam...

wibrująca_mrówka:
prawdziwość twojego stwierdzenia dogłębnie mnie przytłoczyła
wiedzma___:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.