sobota, 2 listopada 2019

That shit is bananas! B-a-n-a-n-a-s!

wibrująca_mrówka: zazwyczaj wystarcza sama 1. aby wzbudzić takie niezdrowe 'zainteresowanie'
Wolfin: we are the Borg, we are the one, we assimilate, resistance is futile
wibrująca_mrówka:
dokładnie. każdy wie że to ja na 50 nickach

wibrująca_mrówka:
a zauważyliście że mój blog ma ikonkę gwiezdnej floty w zakładce przeglądarki?

pogarda:
Wolfin jest trekkie

pogarda:
to już pewne, że jest facetem

A jak się jest trekkie, ale ma małą czcionkę to co?
Zobacz też: Jesteś tak męski jak Comic Sans!

Wolfin: bzdura, SW tez lubie
Wolfin: pogarda little to short for a stormtrooper, huh?
pogarda: cytatów z tej franczyzy nie znam
wibrująca_mrówka: przecież to było jak ratowali księżniczkę
Wolfin: pogarda to nawet nie pytam cie, czy znow nie odnaleziono ciala Murdoca
pogarda: widzę, że muszę nadrobić zaległości w konsumowaniu popkultury
Elyria:
[idzie po banana]

wibrująca_mrówka:
o, ja mam banany jeszcze!
wibrująca_mrówka: tylko że zęby już myłem..
Wolfin: umyjesz 2 raz
Wolfin: RĘCZNIE! 

Elyria:
a ja muszę poczekać, bo mialam w lodówce ;/ i nie dziabnę takiego zimnego

Wolfin:
umyj ciepłą wodą
Elyria: ooch, nie każ mi ;p ledwo co się ruszyłam po niego do tej lodówki

wibrująca_mrówka:
ale dobry ten banan 

Elyria: noo, mój też całkiem spoko
Wolfin:
sezon ogorkowy sie zaczal, moze by tak zrobic jakiegos psikusa czatowego wreszcie?
wibrująca_mrówka: większego niż dwutygodniową aferę o to czy Wolfin ma ogóra czy nie?
Wolfin: nom, np ze ely ma banana
wibrująca_mrówka: Elyria mogę zadać ci niedyskretne pytanie?
Elyria: ^_^
Wolfin: juz nie musisz 
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka:
Elyria jak jesz banana?
Wolfin: na cieplo, przeciez pisala
Wolfin: ja wole na goraco czyli azjatycki banan w ciescie
Elyria:
Elyria: trzymam go w prawej dłoni i gryzę, nie odrywam drugą dłonią kawałek po kawałku
Elyria: ale dzisiaj musiałam "cycać" jak 3-letnie dziecko

Elyria:
bo taki zimny!

wibrująca_mrówka:
cycać?
Wolfin: cycac jak dziecko o_0 szukalas sutka na bananie? o_0

Elyria:
Wolfin

wibrująca_mrówka:
jak się cyca banana?

Elyria:
jak masz nadwrażliwość, a on jest w uj zimny To trzeba jak sobie poradzić , dziabiesz delikatnie, rozgniatasz o podniebienie , ewentualnie ustami

pogarda:
banan z nutellą jest niekochany
Wolfin: nutella jest niekochana, starszny syf
pogarda: jak każdy słodycz, dlatego taka dobra
pogarda: jak matka natura mogła być tak podła

wibrująca_mrówka:
Elyria chyba wkręciłem się w ten temat, powiedz o tym coś wiecej

Wolfin:
ustami, jak bezzebna wdowa z bangladeszu
Elyria: ooo właśnie , jak babcia bez zębów
Wolfin: i sciera kogos mlodszego zeby babci przyniosl kapcie!
wibrująca_mrówka: nie nie, wróćmy do opisu wrażeń!
Elyria: a więc wyobraz sobie 70-latkę, która niestety nie ma już zębów, same dziąsła i takie zapadnięte usta do śrkoda
Wolfin: odmawiasz babci wrazen?

wibrująca_mrówka:
Elyria jesteś podła
Elyria: Bywam czasem miła

Oak_Bluffs:
zjazd ciot
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs witamy panią prezes, proszę oficjalnie zacząć imprezę przemówieniem!
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka zamknij poizde tepa palo
Wolfin: Oak_Bluffs o, masz zjazd rodzinny? have fun!
Oak_Bluffs: Wolfin a ty wypi33rdalaj obojniaku
Wolfin: zeby istnialo jeszcze takie slowo
Oak_Bluffs: z czego rzysz tepa palo
wibrująca_mrówka: a gdzie słynne 'koniec audiencji'?
Wolfin: halo pozdrawiamy szatnie uniwersytecka!
Oak_Bluffs: Wolfin od dawna w szatni pracujesz

pogarda:
hermafrodyto nie brzmi tak obelżywie

wibrująca_mrówka:
pogarda ale w tym słowie można zrobić więcej błędów
Wolfin: oak zrobilaby jeszcze wiecej bledow w tym wyrazie
Wolfin:
wibrująca_mrówka:
Elyria:
Wolfin: #parskam_kalarepą
wibrująca_mrówka: ''koło dupy mi to lata'' za 3.. 2... 1...
Wolfin: oak pisala, ze kolo uja
wibrująca_mrówka: nie uja a przecinka!

Powiązany wpis: _Dream_Stealer: Biedne, smutne przecinki...


Elyria:
"z plebsem nie rozmawiam" za 5...4..3...
Oak_Bluffs: ja pierdziele ale niedorozwoje
wibrująca_mrówka: ''szkoda mi czasu na jakieś ... (tu wstaw obelgę)''
wibrująca_mrówka: ''a ty zielonka już nie sap bo z plebsem nie rozmawiam!''
Oak_Bluffs: pogarda na chooj mam sie wsysilac na plebs
Elyria: a nie mówiłam
pogarda:
ale nie nabijajcie się z ewki - to nie jej słowa, tylko jej alkoholowego nałogu
Wolfin: a kilka dni temu jak oak wyszla to ktos tu uswiadamial, ze oak to ogorek
Oak_Bluffs: pogarda co tam sterydziarz
Elyria: oo fak to współczuje
Oak_Bluffs: pogarda dalej wygladasz jak spuchnieta swionia?
Wolfin: t nie fota pogardy tylko twoje lustro
Oak_Bluffs: Wolfin cienkie to bylo
Wolfin: te, do ktorego pijesz
Oak_Bluffs: zreszta czego tu wymagac od plebsu
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs już nie, ale dostał nagrodę za najlepszy cosplay ''Oak Bluffs''
maxwill: ale tu dzisiaj romantycznie
pogarda: ewka jak pies pawłowa zaprogramowana na te same ciągi wyrazów po zalogowaniu się na salon
Wolfin: pogarda Ewa jest znakiem czasów, kto by pomyslal, ze w szatni beda mieli internety...
Oak_Bluffs:
zjadz plebsu z tego pokoju

Wolfin:
jedna oak zjazdu nie czyni
Oak_Bluffs: obojniak pisze cos czego nie rozumie

Oak_Bluffs:
Wolfin zjadz tepa palo to nie jedna osoba

Oak_Bluffs:
Wolfin tobie nie dali

Elyria:
dobra , a ignorując Panią Pawłowicz i wracając do tematu, to banan już zjedzony
wibrująca_mrówka: jesz banana dłużej niż ja
Elyria: bo go nie cyckasz

wibrująca_mrówka:
no nie

Wolfin:
"Nazywam sie Elyria Frutta i zjadam banana od 18 lat"
Oak_Bluffs: Elyria i cukinia w dupieF chodzaca menopauzo
Elyria: Dziś w programie :d
wibrująca_mrówka: oho, Ewa gotuje!
Wolfin: cukinie z nutella jak widac
Wolfin: a pisalam, ze nutella niezdrowa :3

Powiązany wpis: "Na (z)bocznicy"


Elyria:
Oak_Bluffs nie wysilaj się tak , bo ci żyłka pęknie

Oak_Bluffs:
Elyria zylki to ty masz zamiast mozgu

Oak_Bluffs:
stara baba po klimakterium wyrywa 18 latka
Wolfin: ale zwrot, teraz kto jest kim?

Wolfin:
wibrująca_mrówka masz 18 lat czy klimakterium?
wibrująca_mrówka: mam 17
Elyria:
Wolfin ona pisała o sobie
Wolfin: tzw "wrong window"
Wolfin: Ewa odpisywala na "czesc, kim jestes?"
pogarda: to dla mnie zbyt wysoki poziom dyskusji, więc jak na prostego chłopaka pójdę spompować klateczkę
Wolfin: komu?
Oak_Bluffs: pogarda no tak bo mozg juz spompowales
Wolfin: to ja ide zaparzyć herbate ryzowa
wibrująca_mrówka: to ja też cośtam
wibrująca_mrówka: to jednak prawda że na takich zjazdach dobre jest tylko żarcie
imyth: jedziecie na zjazd?
wibrująca_mrówka: już po
imyth: uchum
imyth: i jak bylo?

imyth:
szampon sie lal?

Słowacki:
Zjazd czego?
Elyria: imyth zalapiesz się na nastepny
imyth: nie sadze Elyria
imyth: ale sa wakacje
imyth: fajnie by bylo gdzies pojechac
wibrująca_mrówka: oj na pewno się załapiesz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.