piątek, 29 listopada 2019

Jeśli ktoś zna powód dla którego to małżeństwo nie może być zawarte niech powie teraz albo ~Zostałeś rozłączony

BlackWhiteAngel.: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: BlackWhiteAngel. a ty się do mnie nie odzywaj.
BlackWhiteAngel.: wibrująca_mrówka o masz
BlackWhiteAngel.: wibrująca_mrówka masz okres ?
gość_nocny: wibrująca_mrówka w wieku mrówki nie ma sie tego stanu,periotu

Mam zasady.

wibrująca_mrówka: BlackWhiteAngel.: Coś Ci napisze Jestem wolna niezależna mam pracę dodatkowo prowadzę terapię nie szukam frajera czy chłopca do łóżka .Mam charakter i zasady
BlackWhiteAngel.: szok
wibrująca_mrówka: BlackWhiteAngel.: Buziaki ~ BlackWhiteAngel. zamknął okno priva
wibrująca_mrówka: piłaś - nie privuj.
BlackWhiteAngel.: wibrująca_mrówka no fakt
gość_nocny: BlackWhiteAngel. kogo kochasz?
BlackWhiteAngel.: wibrująca_mrówka musiałam coś napisać żebyś odbił

Normalne kobiety piszą: nie mam ochoty rozmawiać.

Za to kobiety z zasadami, które się szanują i nie szukają tutaj nikogo i niczego... One to dopiero muszą się nakombinować.
Np.
wstawiają w avki zdjęcia cycków i tyłka. I zbierają za to bany. Potem muszą się tłumaczyć, że wcale nie są łatwe i nie szukają tu cybrów. A tak na co dzień to już z górki - zagadują do facetów, którzy mają odbić, bo trzeba utrzymać zainteresowanie swoją osobą, nie?

BlackWhiteAngel.:
Mam szlachetne cycki
BlackWhiteAngel.: W sumie dupa dziś rządzi wróciła do Avatara


A najlepsze w nich jest to, że kiedy facet zaczyna
rozmowę od pytania ''czy znasz się na historii XIX-wiecznej rewolucji na Węgrzech?'' to odpowiadają tekstami o swojej dupie i swoich cyckach i gotowym tekstem dla stulejarzy...

Trzeba mieć nasra... ekhm... tupet. Trzeba mieć tupet.

I tak się, moi mili, kończy zagadywanie do koleżanek waszych koleżanek.
Może chociaż odbije i witać mnie przestanie.


wibrująca_mrówka:
BlackWhiteAngel. no to pieprz się

tredowata:
wibrująca_mrówka wezmy spontaniczny czatowy slub
kciukiem_w_mózg: weźcie!
tredowata: niech sie cos tu zadzieje
wibrująca_mrówka: okej, ale uprzedzam, że jestem już po dwóch rozwodach

tredowata:
to nic, ja tez

gość_nocny:
mrówek jest mój

wibrująca_mrówka:
gość_nocny odbij. ne szukam frajera ani chłopca do łóżka.

BlackWhiteAngel.: wibrująca_mrówka
tredowata:
BlackWhiteAngel.: wibrująca_mrówka masz termin ustalony
Masz bana od niemozliwy. Twoje zachowanie nie jest zgodne z CZATykietą.

A ty... Stanąłeś na drodze Miłości.
Zobaczysz. Karma wraca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.