sobota, 17 lutego 2018

Dlaczego na Psychologii nie rozmawiacie o psychologii?

Motto:

niemiła_4:
w dzisiejszych czasach ciężko jest nawet być głupim.....konkurencja jest poprostu za duża

***


SmutnyOn#18:
szukam porady od kobiety

Igor_Wysoki_skp: hejka jest tu jakis. bardziej jakas studentka psychologii tak jak ja ?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
Igor_wysoki_skp*: Hej :0 czy jestes tutaj rzeczyiscie jakas studentka psychologii


gabusia_xx:
co ma niejedzenie do depresji?


nocnagwiazda:
Jest tu jakis uzytkownik paroksetyny???


niepukaj_:
czy mozna se zarazic jakimis zarakami po czyjeis kurtce?

mloddy2: mozna dac lanie dzieciakowi za kradziez pieniedzy

Damianek13: Hej mam pytanie dal by ktoś mi 50zl biednemu dzieciakowi na wymazona gre...paypal lub psc...mam 13 lat
i sory ze pytam

gość_03517790: Czesc mam pytanie jak ktos jest uzalezniony co i rusz od obcinania paznokci co to moze oznaczac

gość_58658446: dzisiaj w nocy objawiła mi się maria na obrazie to coś złego?


asama37:
czy kobieta 37 i facet 30 poznali sie w pracy, to samo korpo i projekt, mają szansę na związek?


Mlodagruba24: Hey jest tu moze ktos kto zajmuje sie psychologia zawodowo dep
Mlodagruba24: Mam pytanko
Mlodagruba24: Czy wierzycie w to ze stara milosc nie rdzewieje
Mlodagruba24: A jesli po 11 latach znow odnawiasz kontakt z dawna miloscia to warto sie łafowac w to znow
Mlodagruba24: Mam rodzine dziecko . a gdy on zaprosil mnie na kawe to cos takiego w brzuchu dziwnego poczulam


wawa24_:
JAK SKUTECZNIE POPEŁNIĆ SAMOBÓJSTWO ?


marcepan_1906: Szukam osoby do wspólnej smierci (samobójstwo) okolice krakowa,tarnowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.