niedziela, 7 stycznia 2018

ririra: Tia, mróweczko. Cytować rzeczy których nie ma ;)

*** Poznajcie uczestników nowego show pt. ''Bądź sobą na czacie'':

Szare_Komórki: mi czat dał pewnośc siebie do pokazywania siebie takim jakim jestem
~przychodzi: samotny_złamany_
~odchodzi: zupełniesama__
samotny_złamany_: słuchajcie pomógłby mi ktoś znacie jakiś sposób żeby pozbyć się poczucia samotności, nie mam dosłownie nikogo na kim by mi zależało q za każdym razem jak zaczynało mi zależeć to ci mieli mnie poprostu w dupie
Nikt*20: wejdz na czat dla samotnych
wibrująca_mrówka: samotny_złamany_ sprzedam sznurek
samotny_złamany_: na ludziach naprawdę nie można polegać
samotny_złamany_: no cóż
Nikt*20: dobre
~odchodzi: samotny_złamany_
~przychodzi: pierdole_was_
pierdole_was_: samotny_złamany_ wyp
pierdole_was_: ier
pierdole_was_: dalaj
pierdole_was_: cwelu
pierdole_was_: glupia coorwo ty
Nikt*20: az tak ostro
~przychodzi: samotny_złamany_
pierdole_was_: http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif
~odchodzi: samotny_złamany_

czapka_z_piórem:
tu jest szczujnia

Xetarcos:
no człowiek poszedł na inny pokój na chwilę i nawet nie mógł zaobserwować formowania się szitostratusów przed gównoburzą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.