piątek, 19 stycznia 2018

Bez psychologa ani rusz

nieczasowa: witam wszystkich, sa tu moze ludzie życzliwi pelni energii,którzy potrafią podnieść na duchu i umieją słuchać?

relatywna1: witam wszystkich porozmawia jakąś dobrą dusza, osoba wrażliwa, która potrafi wysłuchać ,tyko albo aż. zapraszam

grządzielowa: dzien dobry czy są tu ludzie którym można się wygadac do cna  iotrzymać nic wiecej ponad obiektywną opinie ?

dygresja: dzien dobry czy są tu ludzie którym można się wygadac do cna  iotrzymać nic wiecej ponad obiektywną opinie ?

majsterka: dobry wieczór ,chętnie wygadam się osobie życzliwej chcącej i potrafiacej wysłuchiwa wolalabym by była to płeć damska

***

posmutniałam: Witam serdecznie , wygadam się osobie życzliwej chcącej i potrafiacej sluchac. chodzi o relacje damsko męskie, związki, zakrawam o skrajność. zapraszam
Pozytron: posmutniałam, pisz.
Wiosenna79,: Posmutniałam pisałam Ci już w innym pokoju: zapisz się do psychologa.
posmutniałam: tu
Markus222: posmutniałam jestes dziurwa tempA
Pozytron: Tak. Tu.
posmutniałam: chodzi o faceta
Wiosenna79,:
Pozytron: Opisz sytuację.
posmutniałam: od niedawna wróciłam do swojego byłego. bo nadal się kochaliśmy. facet ma już 34 lata. ogólnie rodzice przepisali mu dom oraz działalnośc gopodarcza na wsi. ja nie przepadam za jego rodzicami rodzina siostrami. on jest maminsynem. chciałabym z nim poważnego związku zamieszkac Ale nie z jego rodzinka

posmutniałam: jest kto ?
posmutniałam: i co wy na to kochani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.