środa, 3 stycznia 2018

Uwierz w Pozka

Wczoraj:

Spirit-20: a tak w ogole od czego to wyszło że poszła plota ze ty na wozku?

wibrująca_mrówka: od Pozka
wibrująca_mrówka: tak o, z dupy
Spirit-20: XD
Spirit-20: dobry typ
Spirit-20: ja go chyba widziałem
Spirit-20: u icwela na blogu
wibrująca_mrówka: wszyscy go widzieli
Tasha: i wszyscy żałują
Spirit-20: ja nie
Spirit-20: przynajmniej mam sie z czego smiac
Spirit-20: czasami
***
Spirit-20: tylko musze showupa sciszyc
wibrująca_mrówka: jaki masz login?
***
Spirit-20: mrówku, mam racje?
wibrująca_mrówka: nie wiem
wibrująca_mrówka: nie czytam cię
Tasha:
wibrująca_mrówka: pytałem jaki masz login na show up
Spirit-20: aaa
Spirit-20: nie mam
Spirit-20: ogladam na sępa
Spirit-20: zrobilbym konto na su ale po co jak pisac i tak nie mozna
wibrująca_mrówka: a my mamy
Spirit-20: lol
Spirit-20: to robie
Spirit-20: zw
Spirit-20: a streamujesz?
Spirit-20: bo mozemy razem
Spirit-20:
Tasha:
wibrująca_mrówka: ojeeej
wibrująca_mrówka: usunąłem
Spirit-20:
Spirit-20: ja tylko czekam az ktoś żetony rzuci
Spirit-20: jak taki polski sęp
Spirit-20:
wibrująca_mrówka: a oglądasz kobitki? czy czekasz na mnie?
Tasha: czeka pewnie
Spirit-20: ja tylko na mezczyznach
Spirit-20: i odswiezam co 10 sek
Spirit-20: czekam na nick "mrówka" albo "wibrująca"
Tasha: i wózek
Spirit-20: i wózek
Spirit-20: najlepiej taki z dopalaczem
Spirit-20: albo raz pchniesz i turla sie przez 5 km XD
Tasha: no wiadomo, on ma silnik z goldwinga
Tasha: właśnie kolega wszedł wczoraj tylko po to żeby napisać, że wyprowadza goldwinga z garażu
Spirit-20:
Spirit-20: hahahaha
wibrująca_mrówka: Pozek?
Tasha: mhm
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: to nie mój kolega
Tasha: nie chciałam tego pisać, bo jeszcze go wywołam
Tasha: z nim jak z bloody mary
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: spójrz w monitor i napisz 13 razy Pozytron
Tasha:
Spirit-20: Pozytron
Spirit-20: Pozytron
Spirit-20: Pozytron
Spirit-20: Pozytron
Tasha: NIE
Tasha: CICHO BĄDŹ
Tasha: nie wiesz co czynisz
wibrująca_mrówka:
Spirit-21: ban
Spirit-21: XD
Spirit-21: czat dobrze reaguje
wibrująca_mrówka: ufff
wibrująca_mrówka: ok
Tasha: saved by the ban
wibrująca_mrówka: to ja spróbuję
Tasha: NIE
Spirit-21: okej
Spirit-21: dostaniesz na minute
wibrująca_mrówka: Pozytron
wibrująca_mrówka: Pozytron
Spirit-21: kontynuuj za mnie przyjacielu
wibrująca_mrówka: Pozytron
Spirit-21: dojdziemy do 13
wibrująca_mrówka: Pozytron
Spirit-21: Pozytron
Spirit-21: Pozytron
wibrująca_mrówka: Pozytron
wibrująca_mrówka: Pozytron
Spirit-21: Pozytron
wibrująca_mrówka: Pozytron
wibrująca_mrówka: Pozytron

Tasha:
Spirit-21: nic sie nie stało :C
Spirit-21: smiechnalbym gdyby teraz wszedl i spytal czy ktos go wolal
Tasha:
Spirit-21: nie no bez jaj
Spirit-21: tak sie chyba nie moze stac?
wibrująca_mrówka: a było 13?
Pozytron`: ?
Pozytron`: a nie
Pozytron`: ch*j
Pozytron`: bo on ma niebieski nick a nie czcionke

wibrująca_mrówka:
Spirit-21:
wibrująca_mrówka:

*** Pół h później:

Tasha: omg Pozytron
Pozytron: Ale się zmęczyłem.
Tasha: kuźwa mówiłam!
Tasha: MÓWIŁAM!
Tasha: PIES WAS TRĄCAŁ
wibrująca_mrówka:
Lord_Przedświt: Dobry wieczór, Pozytronie.
Lord_Przedświt: Byłeś wyprowadzić mustanga na tor z okazji ocieplenia?
Pozytron: Na siłce pod koniec, ledwo wycisnąłem 40 kg. na klatę 10 razy. Masakra.
Tasha: coście uczynili
%%procent%: "gaznal" bym sie mustangiem
%%procent%: bez urazy Gazol
%%procent%: bez skojarzen
Pozytron: Lord_Przedświt witaj. Dziś nawet nie wsiadłem do samochodu. Goldwingiem jeździłem
Lord_Przedświt: Piłem do goldwinga.
Lord_Przedświt: To miałem właśnie na myśli. Wypas.
%%procent%: co to Goldwin?
Lord_Przedświt: Komfortowy, zaawansowany technicznie motocykl turystyczny.
Tasha: Goldwing to coś jak Sokół Millenium
Tasha: tylko ujowszy
Pozytron: %%procent% za tego gazola, ty tobie się wpiesz należy!
%%procent%:
%%procent%: oj Gazik bez stresu
%%procent%: ja sie boje motorow
%%procent%: serio mowie
Tasha: ugryzł Cie jakiś?
%%procent%:


Dziś:

[a]: wszedłem na konto bankowe i przeraziłem się widząc: "Energa, Gaz..." brakowało tylko "Amfetaminy" i "Mocy", a to tylko nazwy przelewów zdefiniowanych - uff...
Tasha:
wibrująca_mrówka: nie mów na głos słowa na G
wibrująca_mrówka: to przywołuje demony
Tasha: ostatnio go przywołali
Tasha: pisząc 13 razy jego nick
Tasha:
Lord_Przedświt: Przecież Pozytron jest na P.
wibrująca_mrówka: ale Gazol jest na G
Lord_Przedświt: A to nie znam.
***
Tasha: nie mówcie o nim bo przylezie
Lord_Przedświt: <u-lusterko>
Lord_Przedświt: <lustro>
Lord_Przedświt: ...jak Candyman.
Tasha: no ostatnio tak zrobili! i przylazł
Lord_Przedświt: Pozytronie. Pozytronie...
Lord_Przedświt: ...Pozytronie!
Tasha: CICHO BĄDŹ!
Lord_Przedświt: Już, już. Zresztą nie przyszedł.
Tasha: przyjdzie
Tasha: zobaczysz
Tasha: na czacie to działa z opóźnieniem ale działa

*** Pół h później:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.